7 навичок ефективного GR спеціаліста

  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Додати до Google календаря Відкрити Телеграм-бот подій

Про програму

Хороші GR спеціалісти – це люди, які об’єднують різні профілі і здатні виконувати кілька ролей та завдань одночасно, щоб налагодити зв’язки між бізнес інтересами та урядом, бути каналом для відповідної інформації та служити адвокатами для бізнесу, на який вони працюють. Спеціалісти з питань відносин з державними органами влади мають володіти цілою низкою навичок, щоб могти чітко передавати інформацію на переконливій основі, досліджувати конкретні питання індустрії, вчасно виконувати роботу та висувати шляхи задоволення потреб своєї компанії, а також урядових проблем, які можуть ставити приводом для нових правил. Але якими є ці навички, як їх отримати та практикувати?

EBA Management Development Centre разом з партнерами запускає новий проект “7 навичок ефективного GR спеціаліста”. Це унікальний проект, який охоплює основні навички, необхідні для хорошого GR фахівця. Якщо ви хочете стати досвідченими в тому, що ви робите і дізнатися, як це зробити напряму від кращих спеціалістів в своїй сфері, це саме для вас.

Мета проекту полягає в тому, щоб забезпечити вас набором професійних навичок GR фахівців. Проект складається з 7 сесій, що проводяться 7-ма різними спікерами, які діляться прикладами з їхнього досвіду та інтерактивних обговорень з модерацією Світлани Михайловської, заступника директора з питань лобінгу Європейської Бізнес Асоціації. Презентація триває до 30 хвилин і включає реальні кейси та удосконалення GR майстерності з 4-х різних точок зору: діагност, аналітик, стратег і тактик, а також містить ідею, яку варто поширювати.

Під час сесій Ви:

  • Дізнайтеся, які найважливіші навички необхідні для GR фахівця;
  • Зрозумієте, чому GR спеціалістам потрібні ці навички;
  • Дізнайтеся особливість кожної навички та шлях її отримання;
  • Отримаєте практичні приклади та кейси від кращих українських професіоналів корпоративної сфери та державної служби;
  • Матимете змогу задати питання, які Вас цікавлять та отримати релевантну відповідь.

Цільова аудиторія:

  • GR спеціалісти.
  • Керівники компаній та організацій, які прагнуть встановити прямі контакти з державними посадовими особами та бути успішними в адвокації бізнес-інтересів.
  • Фахівці з зовнішніх комунікацій. Спеціалісти з корпоративних комунікацій.
  • Адвокати (внутрішні, консультанти), які прагнуть змінити регуляторне середовище, щоб полегшити процес ведення бізнесу в Україні.
  • Політологи, які зацікавлені в переміщенні України до дерегуляції та європейської інтеграції в рамках вдосконалення ділового клімату в країні.
  • Фахівці з зв’язків із громадськістю.

Програма:

Сесія 1. Хороші навички спілкування – 05 червня, Олеся Оленицька

  • Як побудувати ефективні відносини з ключовими зацікавленими сторонами шляхом регулярного спілкування;
  • Розробка та впровадження плану “Знай зацікавлену сторону” на практиці;
  • Як запустити успішну медіа-кампанію для ефективного вирішення ваших GR проблем  та отримання відчутних результатів (приклади);
  • Як практикувати ефективне спілкування в GR.

Сесія 2. Політична свідомість – 07 червня, Денис Богуш

  • Політичне лобіювання в Україні, США та Європі;
  • Орієнтовний план для  GR спеціаліста у роботі зі умовними групами в політиці та уряді.

Сесія 3. Знання “Гравців” – 12 червня, Ярослав Железняк

  • Ключові гравці, які беруть участь у процесі прийняття рішень, розуміють політику навколо можливості прийняття законопроекту;
  • Інформація, необхідна для законодавчих зусиль, яка визначає законодавців, які, ймовірно, є союзниками рішення та які є опонентами.

Сесія 4. Дипломатичність та ввічливість- 14 червня, Дарина Марчак

  • Чому приємне і ввічливе звернення важливе;
  • Ввічливість та люб’язність/дипломатія у ситуаціях, коли GR спеціаліст/лобіст має протилежну точку зору та інший набір пріоритетів у порівняні із законодавцями, чия підтримка йому потрібна у майбутньому.

Сесія 5. Глибоке знання предмету – 19 червня, Ігор Смілянський

  • Знайте свого клієнта або знайте свого лідера;
  • Особливості GR в Україні, розуміння мети є найважливішим;
  • Як досягти результату, коли неможливо грати за звичайними правилами;
  • Як об’єднати PR та GR так, щоб вони не впливали один на одного;
  • Способи спілкування: презентації, листи, електронні листи – що із перехованого явно не працює.

Сесія 6. Знання законодавчих процесів, процедур, правил та календарів – 21 червня, Олександр Мамуня

  • Важливість розуміння законодавчих процесів;
  • Слідування законодавчим процедура;
  • Дотримання правил та календарів.

Сесія 7. Правильне судження – 26 червня, Марина Бучма

  • Невловима якість, яка дозволяє GR спеціалістам/лобістам формувати більшість або всі елементи в успішну стратегію;
  • Правильне лобінгове судження як функція готовності, творчого вирішення проблем, міцних комунікативних навичок.

Модератор: Світлана Михайловська.

Спікери:

  • Олеся Оленицька – директор зі зв’язків з органами державної влади та зв’язків з громадськістю компанії METRO Cash & Carry Ukraine; відповідальна за антикризові, внутрішні та зовнішні стратегії розвитку та управління корпоративними комунікаціями, проекти корпоративної соціальної відповідальності та сталого розвитку, спонсорство, глобальні корпоративні заходи, зв’язки з медіа, залучення зацікавлених сторін, лобіювання. Член комітету надзвичайних ситуацій компанії, член Правління.
  • Денис Богуш – президент PR Агенції Bohush Communications; Український політолог, експерт у сфері стратегічних комунікацій та антикризових кампаній, віце-президент Української PR-ліги.
  • Ярослав Железняк – радник Прем’єр-міністра України та член групи стратегічних радників Кабінету Міністрів України з питань взаємодії з парламентом; має унікальний досвід у наданні GR-послуг для Кабінету Міністрів України та Міністерства економічного розвитку та торгівлі. Сфера компетенції – захист основних законодавчих ініціатив уряду, взаємодія з парламентськими фракціями, підготовка законодавчих пріоритетів для формування порядку денного. Раніше очолював напрям взаємодії з владою у великій міжнародній компанії (SUN InBev Ukraine), а також у GR-consulting (Kesarev Consulting). Співзасновник соціального проекту PolitEyes, спрямований на впровадження інноваційних підходів у судовому захисті.
  • Дарина Марчак – Радник Кабінету Міністрів України з питань реформування державного управління; займається реформуванням державного управління (напрямки: впровадження аналізу політики, навчання “нових державних службовців” – працівники управлінь пілотних міністерств), 10 років досвіду роботи в галузі ділової журналістики, 3 роки – у стратегічних комунікаціях та більше року в розробці та здійсненні реформ, працювала редактором веб-сайту “Forbes Ukraine” (макроекономіки), позаштатний кореспондент міжнародного інформаційного агентства Bloomberg News, очолювала відділ зв’язків Міністерства фінансів (при міністрі з фінансів Наталії Яресько. З лютого 2018 року також є консультантом  Світового Банку з питань комунікацій.
  • Ігор Смілянський – генеральний директор Укрпошта; має більш ніж 17-річний професійний досвід у сфері стратегічного, управлінського та фінансового консалтингу; працював у Нью-Йорку (США) в американському офісі міжнародної аудиторської компанії KPMG. Визнано найбільш маркетинг-орієнтованим генеральним директором в Україні за версією X-Ray Marketing Awards – 2017 року.
  • Олександр Мамуня – партнер, керівник практики інтелектуальної власності та вирішення спорів, AEQUO; юрист та патентний повірений, який практикує в таких галузях, як інтелектуальна власність (патенти, торгові марки, комерційні назви, авторські та суміжні права, доменні імена) та вирішення спорів; плідно співпрацює з Державною службою інтелектуальної власності України, яка працює над вдосконаленням механізмів захисту прав інтелектуальної власності в Україні; член численних юридичних асоціацій;  визнаний та нагороджений найкращими адвокатами Chambers Europe, The Law 500, Ukrainian Law Firms. Довідник для іноземних клієнтів, лідерів WIPR, World Trademark Review 1000 та іншими.
  • Марина Бучма -директор по роботі з органами державної влади у фармацевтичній компанії «Тева Україна», має широкий досвід роботи у сфері корпоративних питань, зв’язків з громадськістю, соціальної відповідальності та стратегічних комунікацій у фармацевтичній галузі та у неурядових організаціях. До того, як приєднатись до «Тева» у 2016 році, Марина працювала у компанії GSK та у EBA.

Партнер з локації

Тренери

1 / 7
Олеся Оленицька
директор зі зв’язків з органами державної влади та зв’язків з громадськістю, METRO Cash & Carry Ukraine
Денис Богуш
президент PR Агенції Bohush Communications; Український політолог, експерт у сфері стратегічних комунікацій та антикризових кампаній, віце-президент Української PR-ліги
Ярослав Железняк
радник Прем’єр-міністра України та член групи стратегічних радників Кабінету Міністрів України з питань взаємодії з парламентом
Дарина Марчак
Радник Кабінету Міністрів України з питань реформування державного управління
Ігор Смілянський
генеральний директор Укрпошта; має більш ніж 17-річний професійний досвід у сфері стратегічного, управлінського та фінансового консалтингу
Олександр Мамуня
партнер, керівник практики інтелектуальної власності та вирішення спорів, AEQUO
Марина Бучма
Директор по роботі з органами державної влади у фармацевтичній компанії «Тева Україна»
Олеся Оленицька
Денис Богуш
Ярослав Железняк
Дарина Марчак
Ігор Смілянський
Олександр Мамуня
Марина Бучма

Партнери

Якщо Ви бажаєте стати учасником, будь ласка, заповніть анкету.
до анкети

Для уточнення необхідних умов
та вимог щодо участі, напишіть нам

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Мар'яна Хоміцька

Зв'язатись
Зареєструватися

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: