fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

100 компаній вже приєдналось до пілоту із застосування новітніх технологій РРО

07/ 11/ 2018
  Станом на початок листопада до пілотного проекту E-Receipt приєдналось вже близько 100 компаній. Вони передають дані в ДФС за допомогою електронної системи реєстрації розрахункових операцій. Проект стартував близько 1,5 місяці тому. Загалом, він стосується застосування новітніх технологій РРО (касових апаратів) та спрощеної процедури реєстрації РРО. В рамках проекту передбачено можливість для бізнесу використовувати програмне забезпечення, а в перспективі і додаток на телефоні чи планшеті – щоб здійснити передачу інформації про здійснені розрахункові операції до ДФС, сформувати та надати споживачу електронний, а не паперовий чек. Цією опцією можуть користуватись і споживачі при розрахунках, отримуючи електронні версії чеків. Наразі розглядаються та тестуються різні комбінації. Споживач зможе отримувати, як і зараз, паперовий чек. Крім того, чек в електронному форматі на зручний канал комунікації - електронну пошту, у форматі СМС-повідомлення, на Viber тощо. Наталія Артемчук. Координатор Податкового комітету. Чеки можна буде зберігати в електронному вигляді, що значно зручніше та довговічніше ніж в паперовому варіанті. Як відомо, чеки з часом втрачають зображення та псуються і це створює додаткові ризики при перевірках фіскальними органами. При здійсненні покупки, чек буде зберігатись в електронному вигляді у відповідному онлайн-додатку платника і в базі даних ДФС. Йде мова про те, що пілотний проект триватиме близько року. Програмне забезпечення, відкриті інтерфейси та додатки наразі удосконалюються та допрацьовуються. Крім того, деякі деталі потребують уточнення. Наприклад, має бути чітко прописано вимоги до програмного забезпечення – щодо захисту інформації, об’єму інформації, яка там може зберігатись тощо. Як вже зазначалось подібна електронізація значно здешевить ведення бізнесу. Адже наразі встановлення класичних касових апаратів є достатньо дорогою процедурою, особливо, для малого та середнього бізнесу. Оскільки, апарат потрібно придбати та обслуговувати. Бізнес-спільнота вітає даний пілотний проект. Це якісний крок до тотальної фіскалізації, боротьби з тіньовою економікою та впровадження cashless-economy. В той же час, залишаються питання, які потребують додаткового врегулювання. Наприклад, використання POS терміналу для передачі даних до ДФС. Крім того, необхідно передбачити можливості онлайн коригування чеку. Бізнес готовий активно співпрацювати з Мінфіном та ДФС для досягнення успішного результату.

Станом на початок листопада до пілотного проекту E-Receipt приєдналось вже близько 100 компаній. Вони передають дані в ДФС за допомогою електронної системи реєстрації розрахункових операцій. Проект стартував близько 1,5 місяці тому. Загалом, він стосується застосування новітніх технологій РРО (касових апаратів) та спрощеної процедури реєстрації РРО.

В рамках проекту передбачено можливість для бізнесу використовувати програмне забезпечення, а в перспективі і додаток на телефоні чи планшеті – щоб здійснити передачу інформації про здійснені розрахункові операції до ДФС, сформувати та надати споживачу електронний, а не паперовий чек. Цією опцією можуть користуватись і споживачі при розрахунках, отримуючи електронні версії чеків.

Наразі розглядаються та тестуються різні комбінації. Споживач зможе отримувати, як і зараз, паперовий чек. Крім того, чек в електронному форматі на зручний канал комунікації – електронну пошту, у форматі СМС-повідомлення, на Viber тощо.

Наталія Артемчук Координатор Податкового комітету
Чеки можна буде зберігати в електронному вигляді, що значно зручніше та довговічніше ніж в паперовому варіанті. Як відомо, чеки з часом втрачають зображення та псуються і це створює додаткові ризики при перевірках фіскальними органами. При здійсненні покупки, чек буде зберігатись в електронному вигляді у відповідному онлайн-додатку платника і в базі даних ДФС.

Йде мова про те, що пілотний проект триватиме близько року. Програмне забезпечення, відкриті інтерфейси та додатки наразі удосконалюються та допрацьовуються. Крім того, деякі деталі потребують уточнення. Наприклад, має бути чітко прописано вимоги до програмного забезпечення – щодо захисту інформації, об’єму інформації, яка там може зберігатись тощо.

Як вже зазначалось подібна електронізація значно здешевить ведення бізнесу. Адже наразі встановлення класичних касових апаратів є достатньо дорогою процедурою, особливо, для малого та середнього бізнесу. Оскільки, апарат потрібно придбати та обслуговувати.

Бізнес-спільнота вітає даний пілотний проект. Це якісний крок до тотальної фіскалізації, боротьби з тіньовою економікою та впровадження cashless-economy. В той же час, залишаються питання, які потребують додаткового врегулювання. Наприклад, використання POS терміналу для передачі даних до ДФС. Крім того, необхідно передбачити можливості онлайн коригування чеку. Бізнес готовий активно співпрацювати з Мінфіном та ДФС для досягнення успішного результату.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: