fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Телеком-розмова із Infopulse №2: Еволюція NOC – від рутинних процесів до комплексного сервісу

20/ 10/ 2022
  Вівторок, 22 листопада 2022, 16:00-17:00 В класичному підході до ведення телеком-бізнесу Network Operations Center або NOC (Центр керування мережею) є важливим елементом, проте навряд особливо інноваційним. Можливість реактивно реагувати та відповідати всім щоденним рутинним процесам ­досить довгий час були основними пріоритетами NOC. Проте в сучасному світі такий підхід не може задовольнити потреби бізнесу, що має проактивно реагувати на всі зміни та події. Перед обличчям значної конкуренції телеком-оператори мають забезпечити максимальну стабільність та ефективність роботи мережі. Ось чому лише вчасно реагувати на проблеми не є достатнім, адже оператори мають навчитися їх передбачати і заздалегідь попереджати. Наслідки таких проблем не мають в жодному разі вплинути на кінцевих споживачів телеком-послуг. Крім того, важливо зосередитися не на швидкому вирішенні тікетів, а на їх безпосередньому скороченні. Саме для цього варто впровадити NOC як комплексний сервіс. В наступній частині серії наших «Телеком-розмов», що відбудеться у вівторок, 22 листопада о 16:00, ми поспілкуємось із Ніком Козленко, одним із керівників команди NOC в компанії цифрових комунікацій BICS. Від компанії Infopulse до дискусії також приєднається Олег Кулик, експерт в Network Operations & Planning. ПРОГРАМА ЗАХОДУ 1) Еволюція NOC: перехід від впорядкування тікетів до комплексного сервісу Що нового в сучасному NOC? - Зростання потреб та орієнтація на клієнта - Автоматизація основних процесів Переорієнтація від NOC для однієї країни до NOC без часопросторових обмежень, орієнтованого на продукт: історія успіху BICS 2) Сучасні проблеми NOC: що означає бути недостатньо хорошим? Чому так складно знайти висококваліфікованих інженерів для підтримки мережі Втрата кадрів NOC: боротьба за розвиток експертів та їх утримання 3) Майбутнє NOC: (не) дуже точні передбачення Ніка та Олега 4) Питання та відповіді від спікерів СПІКЕРИ Нік Козленко – NOC Expert, BICS Олег Кулик – Network Operations & Planning expert, Infopulse Ілля Зав’ялов, Senior Communications Manager, Infopulse Зареєструйтесь на онлайн дискусію та відкрийте для себе кращі практики NOC для високої ефективності вашої телеком-мережі! 

Вівторок, 22 листопада 2022, 16:00-17:00

В класичному підході до ведення телеком-бізнесу Network Operations Center або NOC (Центр керування мережею) є важливим елементом, проте навряд особливо інноваційним. Можливість реактивно реагувати та відповідати всім щоденним рутинним процесам ­досить довгий час були основними пріоритетами NOC. Проте в сучасному світі такий підхід не може задовольнити потреби бізнесу, що має проактивно реагувати на всі зміни та події.

Перед обличчям значної конкуренції телеком-оператори мають забезпечити максимальну стабільність та ефективність роботи мережі. Ось чому лише вчасно реагувати на проблеми не є достатнім, адже оператори мають навчитися їх передбачати і заздалегідь попереджати. Наслідки таких проблем не мають в жодному разі вплинути на кінцевих споживачів телеком-послуг. Крім того, важливо зосередитися не на швидкому вирішенні тікетів, а на їх безпосередньому скороченні.

Саме для цього варто впровадити NOC як комплексний сервіс.

В наступній частині серії наших «Телеком-розмов», що відбудеться у вівторок, 22 листопада о 16:00, ми поспілкуємось із Ніком Козленко, одним із керівників команди NOC в компанії цифрових комунікацій BICS. Від компанії Infopulse до дискусії також приєднається Олег Кулик, експерт в Network Operations & Planning.

ПРОГРАМА ЗАХОДУ

1) Еволюція NOC: перехід від впорядкування тікетів до комплексного сервісу

  • Що нового в сучасному NOC?

– Зростання потреб та орієнтація на клієнта

– Автоматизація основних процесів

  • Переорієнтація від NOC для однієї країни до NOC без часопросторових обмежень, орієнтованого на продукт: історія успіху BICS

2) Сучасні проблеми NOC: що означає бути недостатньо хорошим?

  • Чому так складно знайти висококваліфікованих інженерів для підтримки мережі
  • Втрата кадрів NOC: боротьба за розвиток експертів та їх утримання

3) Майбутнє NOC: (не) дуже точні передбачення Ніка та Олега

4) Питання та відповіді від спікерів

СПІКЕРИ

  • Нік Козленко – NOC Expert, BICS
  • Олег Кулик – Network Operations & Planning expert, Infopulse
  • Ілля Зав’ялов, Senior Communications Manager, Infopulse

Зареєструйтесь на онлайн дискусію та відкрийте для себе кращі практики NOC для високої ефективності вашої телеком-мережі! 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: