fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Студія особистої та корпоративної ефективності Асоціації в Одесі “Результативні комунікації для бізнесу: проста формула у складні часи”

08/ 06/ 2023
    8 червня 2023 року відбулася онлайн-зустріч Студії особистої та корпоративної ефективності Асоціації в Одесі, присвячена досягненню результату під час комунікацій бізнесу у важкий період. Запрошеним спікером виступив Олександр Кайгородов –  співзасновник крафтової кавової компанії MENDES, переможець дебатного турніру під егідою ООН, у його послужному списку понад 250+ тренінгів та майстер-класів, у тому числі у проектах з аудиторією понад 100+ учасників. В ході заходу говорили про: досягнення результату, як наслідок комунікації бізнесу, поради щодо спілкування з різними групами населення під час війни та важливість внутрішньої комунікації всередині бізнесу. Більш детально розглянули формулу досягнення результату у комунікації бізнесу, яка виглядає наступним чином: Результат=ФМ*УП*Д*ОПР*ТЗ.  Отже, 5 основних її елементів такі: ФМ - фінансова можливість - ціна не є завжди найважливішим аспектом для клієнта навіть під час війни, проте дуже важливо дати альтернативу іншій стороні у процесі комунікації та запропонувати більш ширший діапазон послуг чи асортименту, дана концепція підвищує ефективність у досягненні результату. УП - усвідомлення потреби - спікером було зазначено, що бізнесу під час війни потрібно більше слухати іншу сторону ніж говорити, а спілкуватися треба виключно мовою вигоди. Особливо важливим є отримання «фідбеку» від клієнтів та задоволення їх інтересів. Д - довіра - воєнний час вніс дуже багато корективів у даний елемент формули, бізнесу треба орієнтуватися на завоювання довіри клієнта. Більше давати доказів та «пруфіф», додаткові гарантії. Одним із ключових моментів завоювання довіри клієнта у скрутний час може бути передбачення страху клієнта і закриття даного гештальту власними доказами та гарантіями у майбутньому. ОПР - особа яка приймає рішення - маючи позитивну динаміку в усіх вищезазначених елементах даний аспект може стати перепоною у досягненні результату. Клієнту чи особі яка приймає рішення важливо показати, що ви маєте з ним спільну точку дотику, а також ваш релевантний досвід може гарантувати, що всі інші можливі побічні чинники (блэкаут, відсутність води, тощо) не вплинуть на виконання вашого договору. ТЗ - тут і зараз - останній елемент формули вказує на наступне, фактор нестабільності та війни може відкладати момент підписання вашої домовленості. Спікер порадив не відтягувати з підписанням контрактів чи договорів, а відразу обговорювати попередній драфт. Це значно зменшить використаний час у майбутньому і буде показником вашої зацікавленості у результаті. Щодо дієвості даної формули пан Кайгородов підкреслив, що результат може бути досягнений тільки у випадку, коли всі елементи формули будуть виконанні та матимуть позитивний вектор, якщо один із елементів «випав» - то результат під час комунікації досягти майже неможливо, особливо усвідомлюючи у який нестабільний час ми живемо. Також говорили про те, що змінилося та не змінилося у міжособистісному спілкуванні під час війни, чому буває складно знайти спільну мову, як чути інших і бути почутими, наскільки доречний гумор в комунікаціях під час війни, як лідеру говорити зі співробітниками аби підтримати команду. Адже правильна комунікація з внутрішньою аудиторією під час війни розв’язує одразу декілька завдань: зберігає працездатну команду, підтримує психологічний стан співробітників, сприяє ефективності роботи. Завершуючи зустріч Катерина Морозова, керівниця Південноукраїнського офісу ЕВА, підкреслила центральний елемент формули результативної комунікації бізнесу, а саме - важливість створення ДОВІРИ та відкритості бізнесу у відношенні до своїх працівників, партнерів, клієнтів, контрагентів та будь-яких інших стейкхолдерів. Воєнний час змінив повністю повсякденність людини, тому саме ставлення з розумінням та формування довіри виводить будь-яку комунікацію на новий рівень та є запорукою успіху в досягненні результату.
01/

 

8 червня 2023 року відбулася онлайн-зустріч Студії особистої та корпоративної ефективності Асоціації в Одесі, присвячена досягненню результату під час комунікацій бізнесу у важкий період. Запрошеним спікером виступив Олександр Кайгородов –  співзасновник крафтової кавової компанії MENDES, переможець дебатного турніру під егідою ООН, у його послужному списку понад 250+ тренінгів та майстер-класів, у тому числі у проектах з аудиторією понад 100+ учасників. В ході заходу говорили про: досягнення результату, як наслідок комунікації бізнесу, поради щодо спілкування з різними групами населення під час війни та важливість внутрішньої комунікації всередині бізнесу.

Більш детально розглянули формулу досягнення результату у комунікації бізнесу, яка виглядає наступним чином: Результат=ФМ*УП*Д*ОПР*ТЗ

Отже, 5 основних її елементів такі:

ФМ – фінансова можливість – ціна не є завжди найважливішим аспектом для клієнта навіть під час війни, проте дуже важливо дати альтернативу іншій стороні у процесі комунікації та запропонувати більш ширший діапазон послуг чи асортименту, дана концепція підвищує ефективність у досягненні результату.

УП – усвідомлення потреби – спікером було зазначено, що бізнесу під час війни потрібно більше слухати іншу сторону ніж говорити, а спілкуватися треба виключно мовою вигоди. Особливо важливим є отримання «фідбеку» від клієнтів та задоволення їх інтересів.

Д – довіра – воєнний час вніс дуже багато корективів у даний елемент формули, бізнесу треба орієнтуватися на завоювання довіри клієнта. Більше давати доказів та «пруфіф», додаткові гарантії. Одним із ключових моментів завоювання довіри клієнта у скрутний час може бути передбачення страху клієнта і закриття даного гештальту власними доказами та гарантіями у майбутньому.

ОПР – особа яка приймає рішення – маючи позитивну динаміку в усіх вищезазначених елементах даний аспект може стати перепоною у досягненні результату. Клієнту чи особі яка приймає рішення важливо показати, що ви маєте з ним спільну точку дотику, а також ваш релевантний досвід може гарантувати, що всі інші можливі побічні чинники (блэкаут, відсутність води, тощо) не вплинуть на виконання вашого договору.

ТЗ – тут і зараз – останній елемент формули вказує на наступне, фактор нестабільності та війни може відкладати момент підписання вашої домовленості. Спікер порадив не відтягувати з підписанням контрактів чи договорів, а відразу обговорювати попередній драфт. Це значно зменшить використаний час у майбутньому і буде показником вашої зацікавленості у результаті.

Щодо дієвості даної формули пан Кайгородов підкреслив, що результат може бути досягнений тільки у випадку, коли всі елементи формули будуть виконанні та матимуть позитивний вектор, якщо один із елементів «випав» – то результат під час комунікації досягти майже неможливо, особливо усвідомлюючи у який нестабільний час ми живемо.

Також говорили про те, що змінилося та не змінилося у міжособистісному спілкуванні під час війни, чому буває складно знайти спільну мову, як чути інших і бути почутими, наскільки доречний гумор в комунікаціях під час війни, як лідеру говорити зі співробітниками аби підтримати команду. Адже правильна комунікація з внутрішньою аудиторією під час війни розв’язує одразу декілька завдань: зберігає працездатну команду, підтримує психологічний стан співробітників, сприяє ефективності роботи. Завершуючи зустріч Катерина Морозова, керівниця Південноукраїнського офісу ЕВА, підкреслила центральний елемент формули результативної комунікації бізнесу, а саме – важливість створення ДОВІРИ та відкритості бізнесу у відношенні до своїх працівників, партнерів, клієнтів, контрагентів та будь-яких інших стейкхолдерів. Воєнний час змінив повністю повсякденність людини, тому саме ставлення з розумінням та формування довіри виводить будь-яку комунікацію на новий рівень та є запорукою успіху в досягненні результату.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: