fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Шукайте на полицях магазинів перший український продукт, який створив штучний інтелект

02/ 08/ 2023
  Корпорація «Біосфера» випустила продукт, пакування якого згенерував штучний інтелект. Smile Daily – оновлена лінійка вологих серветок з фантазійним та глибоким дизайном, створеним на основі розробок нейронної мережі. Штучний інтелект цьогоріч став найрезонанснішою технологією та найгарячішою темою для суперечок у соцмережах. Сучасні технології ШІ це не тільки всім відомий ChatGPT, який знає відповіді на всі питання. Можливості ШІ вражають і лякають одночасно: він вже вміє писати музику, наводити авіаудари, керувати радіостанціями та допомагати СБУ ліквідовувати дезертирів та шпигунів. «Біосфера» вирішила дослідити потенціал ШІ у створенні товарів та згенерувати з його допомогою дизайн нового пакування. Для цього експерименту команда обрала вже існуючу лінійку Smile Daily. Після кількох тестових спроб виявилося, що фруктово-квіткові зображення ШІ генерує набагато простіше та якісніше, порівнюючи, наприклад, з антибактеріальною лінійкою або фантазійними зображеннями. З першим завданням, створити пакування для серветок із ароматом троянди, ШІ впорався аж занадто креативно. Зображення були приголомшливі, нейромережа намалювала дуже гарні троянди в готичному стилі. Але вони кардинально відрізнялися від попереднього візуального образу лінійки. Тому цей варіант не підходив, адже завданням було, не просто оновити дизайн, а й зберегти впізнаваність товару на полицях. Роботу ШІ довелося корегувати додатковими промтами, своєрідними підказками-інструкціями. Тут і стало зрозуміло, що найскладніше у роботі з ШІ – знайти з ним спільну мову. «Головне у роботі зі штучним інтелектом  – говорити його мовою, адже вона не схожа на мову нашого щоденного спілкування. Йому важливо максимальна деталізації та конкретика. Але нам вдалося порозумітися. Чим більше правильних умов ми додавали, тим точнішим ставало зображення. Саме так ми органічно «вписали»  в дизайн літеру «S», яка є символом бренду», - коментує Генеральний менеджер бізнес напряму Гігієна, Олександр Лавров. За допомоги штучного інтелекту від ідеї до випуску продукту на полиці минуло 2 місяці, що є рекордом. Окрім створення чудового дизайну пакування цей експеримент ще й показав, що, на жаль чи на щастя, штучний інтелект наразі не може замінити людину. Він лише генерує ключовий образ, який потрібно допрацювати дизайнеру, адаптувати під паковання, створити макет і т.д. «Ми дуже задоволені результатом, адже заощадили чимало часу на створенні самого креативу. Штучний інтелект генерує 4 варіанти за 30 секунд. Дизайнер би витратив на це декілька днів, а той і тижнів. Розробка візуалізації продукту – дуже тривалий процес. Все інше, що йде далі, це умовно технічна робота, яка має свій таймінг і зрозумілу послідовність. А ось пошук креативних ідей та створення концепцій  – це ті етапи, тривалість яких завжди важко передбачити. ШІ спрощує та пришвидшує ці процеси, а також це допомагає розширювати кругозір та дивитися на свій продукт під новим кутом. Ми стовідсотково будемо використовувати його і надалі», - зауважив Олександр Лавров. Придбати продукцію можна за посиланням https://is.gd/KhOJEC

Корпорація «Біосфера» випустила продукт, пакування якого згенерував штучний інтелект. Smile Daily – оновлена лінійка вологих серветок з фантазійним та глибоким дизайном, створеним на основі розробок нейронної мережі.

Штучний інтелект цьогоріч став найрезонанснішою технологією та найгарячішою темою для суперечок у соцмережах. Сучасні технології ШІ це не тільки всім відомий ChatGPT, який знає відповіді на всі питання. Можливості ШІ вражають і лякають одночасно: він вже вміє писати музику, наводити авіаудари, керувати радіостанціями та допомагати СБУ ліквідовувати дезертирів та шпигунів.

«Біосфера» вирішила дослідити потенціал ШІ у створенні товарів та згенерувати з його допомогою дизайн нового пакування.

Для цього експерименту команда обрала вже існуючу лінійку Smile Daily. Після кількох тестових спроб виявилося, що фруктово-квіткові зображення ШІ генерує набагато простіше та якісніше, порівнюючи, наприклад, з антибактеріальною лінійкою або фантазійними зображеннями.

З першим завданням, створити пакування для серветок із ароматом троянди, ШІ впорався аж занадто креативно. Зображення були приголомшливі, нейромережа намалювала дуже гарні троянди в готичному стилі. Але вони кардинально відрізнялися від попереднього візуального образу лінійки. Тому цей варіант не підходив, адже завданням було, не просто оновити дизайн, а й зберегти впізнаваність товару на полицях. Роботу ШІ довелося корегувати додатковими промтами, своєрідними підказками-інструкціями. Тут і стало зрозуміло, що найскладніше у роботі з ШІ – знайти з ним спільну мову.

«Головне у роботі зі штучним інтелектом  – говорити його мовою, адже вона не схожа на мову нашого щоденного спілкування. Йому важливо максимальна деталізації та конкретика. Але нам вдалося порозумітися. Чим більше правильних умов ми додавали, тим точнішим ставало зображення. Саме так ми органічно «вписали»  в дизайн літеру «S», яка є символом бренду», – коментує Генеральний менеджер бізнес напряму Гігієна, Олександр Лавров.

За допомоги штучного інтелекту від ідеї до випуску продукту на полиці минуло 2 місяці, що є рекордом. Окрім створення чудового дизайну пакування цей експеримент ще й показав, що, на жаль чи на щастя, штучний інтелект наразі не може замінити людину. Він лише генерує ключовий образ, який потрібно допрацювати дизайнеру, адаптувати під паковання, створити макет і т.д.

«Ми дуже задоволені результатом, адже заощадили чимало часу на створенні самого креативу. Штучний інтелект генерує 4 варіанти за 30 секунд. Дизайнер би витратив на це декілька днів, а той і тижнів. Розробка візуалізації продукту – дуже тривалий процес. Все інше, що йде далі, це умовно технічна робота, яка має свій таймінг і зрозумілу послідовність. А ось пошук креативних ідей та створення концепцій  – це ті етапи, тривалість яких завжди важко передбачити. ШІ спрощує та пришвидшує ці процеси, а також це допомагає розширювати кругозір та дивитися на свій продукт під новим кутом. Ми стовідсотково будемо використовувати його і надалі», – зауважив Олександр Лавров.

Придбати продукцію можна за посиланням https://is.gd/KhOJEC

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: