fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Штучний інтелект в HR: зміни, виклики та можливості

21/ 02/ 2024
    Штучний інтелект (ШІ) стає все більш важливою частиною ведення бізнесу. Він може допомогти компаніям автоматизувати завдання, приймати кращі рішення та покращити обслуговування клієнтів. Тому на новому проєкті Південноукраїнського офісу Асоціації “AI in Business” ми говоритимемо про переваги використання ШІ в бізнесі, обмінюватимемось досвідом та даватимемо поради компаніям, допомагаючи підприємствам адаптуватися до змін і забезпечувати стійкий розвиток. Тож, під час першої онлайн-зустрічі проєтку 21.02.2024 поговорили на тему: «Як штучний інтелект вже змінив сучасний світ HR». Запрошеними експертами стали Надія Савченко, засновниця HR Agency Key People, голова ЕВА Odesa HR Hub, а також Анна Крисенко, рекрутер HR Agency Key People. Обговорили, як штучний інтелект (ШІ) стає ключовим гравцем у трансформації роботи в галузі управління людськими ресурсами (HR). Щодо його вплив відчутний у всіх аспектах HR-процесів - від рекрутингу до управління талантами. Зазначили, що ШІ може значно полегшити та прискорити процес відбору кандидатів. Алгоритми аналізу резюме можуть швидко відсіяти кандидатів за певними критеріями, звільняючи від рутинної роботи HR-спеціалістів. Чат-боти можуть автоматично проводити попередні співбесіди, що також економить час. Однак, варто памятати, що людський фактор є ключовим. Люди можуть виявити тонкі деталі, які ШІ може пропустити. Інтуїція, емпатія та здатність адаптуватися до конкретних ситуацій - це якраз ті риси, які роблять людей незамінними у процесі відбору персоналу та інших практичних задачах. Ще одним ключовим аспектом є взаємодія з кандидатами. Хоча чат-боти можуть проводити попередні співбесіди, головне мати можливість розмовляти з реальною людиною на пізніших етапах відбору. Відчуття зацікавленості та уваги з боку рекрутера може вплинути на рішення кандидата прийняти пропозицію роботи. Також слід враховувати психологічний аспект. Люди можуть виявити важливі нюанси у поведінці кандидата під час співбесіди, що може дати важливу інформацію про його/її характер та сумісність з командою. Маємо зауважити, що штучний Інтелект в HR ще допомагає збирати та аналізувати величезні обсяги даних, спрощуючи завдання рекрутерів та керівників. Аналітика на основі АІ дозволяє виявляти ключові тенденції в наймі, ефективності команд, та інші фактори, допомагаючи компанії приймати обґрунтовані рішення. Інструменти Штучного Інтелекту можуть прогнозувати ризики та успіх кандидатів в залежності від історії та характеристик. Це полегшує відбір та сприяє покращенню якості найму, зменшуючи шанси зайняття позиції невдалим кандидатом. Застосування ШІ в HR дозволяє автоматизувати процеси обробки та архівації документації, включаючи резюме, листи-пропозиції та контракти. Це зменшує час, витрачений на адміністративні завдання, і забезпечує більшу точність у веденні документації. Отже, ШІ вже змінив реалії сучасного HR, ставши справжнім помічником у вирішенні рутинних завдань. Однак, насправді важливою є гармонія між технологією та людським фактором, де HR-фахівці можуть використовувати ШІ для покращення процесів та зосереджуватися на більш стратегічних та людських аспектах своєї роботи. Майбутнє ринку праці зумовлює необхідність постійного розвитку та адаптації, але також відкриває нові можливості для творчості та інновацій.
01/

 

Штучний інтелект (ШІ) стає все більш важливою частиною ведення бізнесу. Він може допомогти компаніям автоматизувати завдання, приймати кращі рішення та покращити обслуговування клієнтів. Тому на новому проєкті Південноукраїнського офісу Асоціації “AI in Business” ми говоритимемо про переваги використання ШІ в бізнесі, обмінюватимемось досвідом та даватимемо поради компаніям, допомагаючи підприємствам адаптуватися до змін і забезпечувати стійкий розвиток.

Тож, під час першої онлайн-зустрічі проєтку 21.02.2024 поговорили на тему: «Як штучний інтелект вже змінив сучасний світ HR». Запрошеними експертами стали Надія Савченко, засновниця HR Agency Key People, голова ЕВА Odesa HR Hub, а також Анна Крисенко, рекрутер HR Agency Key People.

Обговорили, як штучний інтелект (ШІ) стає ключовим гравцем у трансформації роботи в галузі управління людськими ресурсами (HR). Щодо його вплив відчутний у всіх аспектах HR-процесів – від рекрутингу до управління талантами. Зазначили, що ШІ може значно полегшити та прискорити процес відбору кандидатів. Алгоритми аналізу резюме можуть швидко відсіяти кандидатів за певними критеріями, звільняючи від рутинної роботи HR-спеціалістів. Чат-боти можуть автоматично проводити попередні співбесіди, що також економить час.

Однак, варто пам’ятати, що людський фактор є ключовим. Люди можуть виявити тонкі деталі, які ШІ може пропустити. Інтуїція, емпатія та здатність адаптуватися до конкретних ситуацій – це якраз ті риси, які роблять людей незамінними у процесі відбору персоналу та інших практичних задачах. Ще одним ключовим аспектом є взаємодія з кандидатами. Хоча чат-боти можуть проводити попередні співбесіди, головне мати можливість розмовляти з реальною людиною на пізніших етапах відбору. Відчуття зацікавленості та уваги з боку рекрутера може вплинути на рішення кандидата прийняти пропозицію роботи. Також слід враховувати психологічний аспект. Люди можуть виявити важливі нюанси у поведінці кандидата під час співбесіди, що може дати важливу інформацію про його/її характер та сумісність з командою.

Маємо зауважити, що штучний Інтелект в HR ще допомагає збирати та аналізувати величезні обсяги даних, спрощуючи завдання рекрутерів та керівників. Аналітика на основі АІ дозволяє виявляти ключові тенденції в наймі, ефективності команд, та інші фактори, допомагаючи компанії приймати обґрунтовані рішення. Інструменти Штучного Інтелекту можуть прогнозувати ризики та успіх кандидатів в залежності від історії та характеристик. Це полегшує відбір та сприяє покращенню якості найму, зменшуючи шанси зайняття позиції невдалим кандидатом. Застосування ШІ в HR дозволяє автоматизувати процеси обробки та архівації документації, включаючи резюме, листи-пропозиції та контракти. Це зменшує час, витрачений на адміністративні завдання, і забезпечує більшу точність у веденні документації.

Отже, ШІ вже змінив реалії сучасного HR, ставши справжнім помічником у вирішенні рутинних завдань. Однак, насправді важливою є гармонія між технологією та людським фактором, де HR-фахівці можуть використовувати ШІ для покращення процесів та зосереджуватися на більш стратегічних та людських аспектах своєї роботи. Майбутнє ринку праці зумовлює необхідність постійного розвитку та адаптації, але також відкриває нові можливості для творчості та інновацій.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: