Презентація нової назви групи Radisson Hotel Group на форумі IHIF
Нова назва та фірмовий стиль бренду знаменують початок нової ери для компанії
Carlson Rezidor Hotel Group анонсує свій ребрендинг – з сьогоднішнього дня, нова назва компанії – Radisson Hotel Group. Про це було оголошено на Міжнародному готельному інвестиційному форумі (IHIF) в Берліні.
Новий фірмовий стиль наслідує капітал всесвітньо відомого імені Radisson і створений для підвищення авпізнаваності та ефективності маркетингової діяльності в рамках глобального портфоліо. «Безцінна кожна мить» – таким буде новий девіз, який визначає філософію обслуговування компанії та її готельних брендів, яка запропонує нові враження гостям, власникам і талановитим співробітникам.
Нова назва компанії Radisson Hotel Group, заснована на міцному партнерстві між Radisson Hospitality, Inc. (Раніше Carlson Hotels, Inc.) і Rezidor Hotel Group AB (публічна компанія зі штаб-квартирою в Брюсселі, Бельгія, акції якої котируються на біржі NASDAQ, Стокгольм, Швеція), що має угоди про майстер-франшизу на розвиток і використання декількох брендів в Європі, на Близькому Сході та в Африці.
На даний момент Radisson Hotel Group є 11-ю за величиною готельною компанією, портфель якої налічує вісім різних брендів і більше 1400 діючих і споруджуваних готелів. Запуск нового корпоративного бренду – це важливий етап п’ятирічної стратегії розвитку бізнесу компанії, спрямованої на трансформацію бізнесу і позиціонування компанії, яка стане пріоритетною в виборі для гостей, власників, інвесторів і талановитих співробітників.
«Сьогоднішній день є початком нової, захоплюючої ери для Radisson Hotel Group, об’єднаної нашим новим брендом і довгостроковою концепцією розвитку, спрямованої на те, щоб компанія увійшла до першої трійки світових готельних брендів, – сказав Федеріко Дж. Гонсалес (Federico J. González), Президент і генеральний директор Rezidor Hotel Group і голова ради директорів Radisson Hotel Group. – Наш п’ятирічний операційний план включає в себе ініціативи, спрямовані на те, щоб по-новому сформулювати нашу конкурентну пропозицію, оптимізацію нашого портфоліо, впорядкування операційних процесів, інвестування коштів в нові технології і координацію співробітників для втілення в життя нашого девізу – ” Безцінна кожна мить”. “Безцінна кожна мить” – ці слова пояснюють те, як ми робимо бізнес в Radisson Hotel Group, і те, чим ми, по суті, є. Для всіх. Кожен день. Скрізь. Завжди. Ребрендинг – це тільки початок».
«Створення Radisson Hotel Group – це еволюція нашого довгострокового партнерства з Rezidor Hotel Group. Разом ми уточнюємо і втілюємо нову архітектуру бренду, щоб створити велику цінність для наших гостей і власників, – сказав Джон М. Кідд (John M. Kidd), Генеральний і операційний директор Radisson Hospitality, Inc. – Зараз влучний момент, щоб узгодити наші стратегічні та операційні плани і вийти на ринок, вже ставши одним гравцем».
Разом з об’єднанням компаній під брендом Radisson, Radisson Hotel Group провела зміни в бренд-портфоліо і переглянула основні принципи обслуговування гостей, обов’язкові для всіх восьми брендів: (1) основи гостинності, (2) незабутні моменти; (3) місцевий колорит; (4) відчуття комфорту.
Портфель брендів компанії включає в себе готелі різних рівнів – від фешенебельного до сучасного економ-класу:
- RADISSON COLLECTION ™
ЛАСКАВО ПРОСИМО ДО СВІТУ ВИНЯТКОВОСТІ
З червня 2018 року замінить собою бренд Quorvus Collection як бренд преміальної колекції готелів.
- RADISSON BLU®
ВІДЧУЙТЕ РІЗНИЦЮ
Бренд буде як і раніше відповідати найвищим вимогам гостей в стильних і сучасних інтер’єрах, і продовжить розвиток у великих містах по всьому світу.
- RADISSON®
ПРОСТО ЧУДОВО
Бренд з’явиться в регіоні EMEA (Європа, Близький Схід і Африка) і буде оновлений в США і Азіатсько-Тихоокеанському регіоні. Зміни торкнуться логотипу та візуальної ідентичності бренду, дизайну та сервісу, який стане втіленням скандинавської гостинності.
- RADISSON RED®
НАСОЛОДЖУЙТЕСЯ!
Цей бренд набув нового змісту і оновлений логотип, а також планує активне зростання в регіоні EMEA і Америці.
- PARK PLAZA®
ПРОДУМАНИЙ ДО НАЙМЕНШИХ ДЕТАЛЕЙ
Наразі цей сучасний готельний бренд змінюється, щоб стати актуальним для заможних іноземних мандрівників.
- PARK INN® BY RADISSON
ОТРИМУЙТЕ ЗАДОВОЛЕННЯ!
Бренд продовжить свій географічний розвиток і запропонує сучасні та яскраві готелі, розташовані у великих містах і поблизу аеропортів.
- COUNTRY INN & SUITES® BY RADISSON
ЛЮБЛЮ ЦЮ КРАЇНУ
Зміна в назві бренду покликана співвіднести його приналежність до головного бренду і зберегти сутність заміської гостинності.
- PRIZEOTEL
ЧУДОВИЙ ДИЗАЙН
Хоча бренд увійде в глобальну мережу, готелі продовжать роботу під даною назвою в регіоні EMEA, де представлятиме сучасний економ-сегмент.
Нова архітектура бренду також забезпечить ряд нових переваг для гостей і бізнес партнерів, включаючи:
- Radisson Rewards ™ – оновлена глобальна програма лояльності, що відкриває учасникам доступ до особливих умов бронювання, унікальних пропозицій і можливості обміну балів на безкоштовне проживання. Крім того, в рамках пропозиції Radisson Rewards ™ для Бізнесу партнери, в тому числі організатори зустрічей і заходів, туристичні агенції та виконавчі менеджери, можуть заробляти бали і використовувати їх для отримання переваг при бронюванні у всіх готелях бренду Radisson Hotel Group.
- Radisson Meetings ™ – оновлена MICE пропозицію, якп зробить кожен захід унікальним завдяки повністю обладнаному сучасному конференц-простору, кваліфікованому персоналу і детально відпрацьованому меню, запрацює протягом цього року на новій мульти-брендовій платформі.
- RadissonHotels.com – це нова міжнародна мульти-брендова електронна платформа, яка запропонує гостям і професійним партнерам послуги онлайн-бронювання на рівні найвищих стандартів галузі, яка також буде запущена в цьому році.
Протягом найближчих п’яти років компанія Radisson Hotel Group має намір інвестувати значні кошти в платформи і технології, включаючи комплексну IT-інфраструктуру. У планах компанії – вкласти інвестиції в ребрендинг або перепозиціонування більш ніж 500 готелів по всьому світу.
Серйозно ставлячись до свого зобов’язання зробити кожну мить безцінною, Radisson Hotel Group прагне бути гостинним господарем і надійним партнером, і увійти до трійки кращих готельних компаній в світі, ставши пріоритетною компанією для гостей, власників і талановитих співробітників.
###
КОНТАКТИ ДЛЯ ПРЕСИ
communication@radissonhotels.com
ПРО ГРУППУ RADISSON HOTEL GROUP
Radisson Hotel Group ™ (раніше – Carlson Rezidor Hotel Group), є однією з найбільших в світі готельних груп. Портфель Radisson Hotel Group налічує вісім різних брендів і більше 1400 діючих і споруджуваних готелів по всьому світу. Radisson Hotel Group управляє брендами Radisson Collection ™, Radisson Blu®, Radisson®, Radisson RED®, Park Plaza®, Park Inn® by Radisson, Country Inn & Suites® by Radisson і prizeotel. Гості готелів можуть скористатися всіма привілеями, які надає оновлена програма лояльності Radisson Rewards ™ (раніше – Club Carlson). Програма надає унікальні і персоналізовані способи створення незабутніх моментів, які важливі для наших гостей. Radisson Rewards пропонує виняткові переваги гостям наших готелів, організаторам зустрічей, туристичним агентам і діловим партнерам. Програма Radisson Meetings ™ пропонує безліч конференц-площ з необхідним обладнанням, включаючи безкоштовний, бездротовий доступ до високошвидкісного інтернету, аудіо- та відео обладнання. А кваліфікований персонал різного профілю допомагає зробити кожен захід унікальним. Понад 95 000 осіб працюють в Radisson Hotel Group і готелях оператора по всьому світу. Штаб-квартири компанії розташовуються в Брюсселі, Міннеаполісі та Сінгапурі.
Додаткову інформацію можна отримати за посиланням: www.radissonhotelgroup.com/media.