fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Позиціювання бренду під час війни: баланс між патріотичністю та підтримкою

11/ 05/ 2023
  11 травня 2023 року на засіданні PR та Marketing HUBу Асоціації в Одесі говорили про про важливу тему позиціювання бренду під час війни, баланс між патріотичністю та підтримкою. Спікер Вікторія Скідан, Керівник відділу маркетингу “Inter Trans Logistics” розповіла як змінилися комунікації брендів під час війни, чому українці обирають бренди, які підтримують ЗСУ та як досліджувати ефективність комунікації в нових умовах. Також пані Вікторія привела приклад успішних колаборацій брендів в Україні та закордоном. Так, серед головних тез зустрічі можна виділити наступні: Тепер нейтральної позиції більше не існує. Війна стосується всіх та кожного. Під час війни комунікація стає приорітетнішою за інші інструменти бренду. Головні зміни у комунікації брендів: тотальна українізація, українські хайпові тренди, кольорова палітра інтерфейсів та пакування з використанням національної символіки, додаткові патріотичні елементи, колаборації із зарубіжними гігантами, цілі комунікації тощо. Цілі комунікації трансформувалися і тепер спрямовані на: вираження позиції, об’єднання українців, демонстрацію спільності та єдності, підвищення попиту на товари та послуги українських брендів, підтримку ЗСУ (донати та допомогу). Чому необхідно демонструвати єдність? Бо це приклад для всіх та заклик діяти. Також важливо: демонструвати позицію, звітувати результати зборів, організовувати колаборації заради більш потужних зборів, змінювати айдентику, адаптувати під національну символіку. Однак те що НЕ варто робити: комунікувати тільки через патріотичний контент, цькувати бренди, які допомагають менше тощо. Завжди витримуйте баланс між патріотичністю та демонстрацією позиції. Зокрема, на ресурсах компанії має бути не більше 30% військово-соціального, волонтерсько-новинного, підтримуюче-переможного контенту. Зараз, коли настрої аудиторії дуже динамічні маркетологи та комунікаційники мають бути динамічними також, зокрема гнучкими та адаптивними. Адже комунікація - це наш головний інструмент перемоги. Слава Україні!

11 травня 2023 року на засіданні PR та Marketing HUBу Асоціації в Одесі говорили про про важливу тему позиціювання бренду під час війни, баланс між патріотичністю та підтримкою. Спікер Вікторія Скідан, Керівник відділу маркетингу “Inter Trans Logistics” розповіла як змінилися комунікації брендів під час війни, чому українці обирають бренди, які підтримують ЗСУ та як досліджувати ефективність комунікації в нових умовах. Також пані Вікторія привела приклад успішних колаборацій брендів в Україні та закордоном.

Так, серед головних тез зустрічі можна виділити наступні:

  • Тепер нейтральної позиції більше не існує. Війна стосується всіх та кожного.
  • Під час війни комунікація стає приорітетнішою за інші інструменти бренду.
  • Головні зміни у комунікації брендів: тотальна українізація, українські хайпові тренди, кольорова палітра інтерфейсів та пакування з використанням національної символіки, додаткові патріотичні елементи, колаборації із зарубіжними гігантами, цілі комунікації тощо.
  • Цілі комунікації трансформувалися і тепер спрямовані на: вираження позиції, об’єднання українців, демонстрацію спільності та єдності, підвищення попиту на товари та послуги українських брендів, підтримку ЗСУ (донати та допомогу).
  • Чому необхідно демонструвати єдність? Бо це приклад для всіх та заклик діяти.
  • Також важливо: демонструвати позицію, звітувати результати зборів, організовувати колаборації заради більш потужних зборів, змінювати айдентику, адаптувати під національну символіку. Однак те що НЕ варто робити: комунікувати тільки через патріотичний контент, цькувати бренди, які допомагають менше тощо.
  • Завжди витримуйте баланс між патріотичністю та демонстрацією позиції. Зокрема, на ресурсах компанії має бути не більше 30% військово-соціального, волонтерсько-новинного, підтримуюче-переможного контенту.

Зараз, коли настрої аудиторії дуже динамічні маркетологи та комунікаційники мають бути динамічними також, зокрема гнучкими та адаптивними. Адже комунікація – це наш головний інструмент перемоги. Слава Україні!

Спікери

1 / 1
Вікторія Скідан
Керівник відділу маркетингу “Inter Trans Logistics”
Вікторія Скідан

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: