Дніпро Маркетинг та комунікації

12/ 12/ 2017
01/

Підсумовуючи 2017 рік та плануючи підкорення нових вершин, 12 грудня учасники комітету Асоціації з маркетингу та комунікацій у Дніпрі зустрілися на завершальній зустрічі, аби приділити увагу собі й обговорити важливість та необхідність розвитку власного бренду, поміркувати над тим, кому взагалі потрібен бренд, та коли саме стає доцільною його побудова.

Своїм баченням створення та розвитку self-бренду поділилася з аудиторією запрошений спікер,  бренд-дизайнер Лілія Таібова.

Учасники жваво обговорили різні аспекті власного бренду: від особливостей наповнення сторінок в соціальних мережах до загального іміджу й відповідальності, яка лягає на людину, що активно просуває себе. Окрім того, в ході дискусії учасники визначили межі бренду компанії та власного бренду й ситуації, коли вони можуть йти поряд, а коли ні.

У передноворічній зустрічі не обійшлося й без подарунків. Щасливчиком розіграшу книги Майкла Классена «Хіппі корп» від BDO та Balance Business Books стала Тарасова Валерія, HR компанії Sicore.

Дякуємо голові комітету Ользі Зеніній та спікеру Лілії Таібовій за цікаву тему, а також нашим постійним надійним партнерам Parle Conference Hall за надане місце для проведення заходу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: