Львів Маркетинг

22/ 06/ 2017

“Кризові комунікації – це взаємодія між організацією та її зацікавленими сторонами до, під час та після винекнення кризової ситуації”,- сказала Олена Клименко, керівник відділу маркетингу та комунікацій компанії Mazars Ukraine, Голова Маркетингового комітету Асоціації в Києві.

Секрети такої взаємодії за допомогою Олени Клименко ми дізналися в ході обговорення дій Френка Андервуда з популярного в наш час серіалу “Картковий будинок”.

На реальних прикладах учасники аналізували, яку стратегію вибрати:
– мовчати чи відверто говорити правду,
– які меседжи комунікувати для погашення конфлікту,
– чому ви повинні бути психологом для своєї аудиторії,
– чия підтримка допоможе вам зменшити репутаційну шкоду та ін.

Щиро дякуємо Олені Клименко за захопливий виступ, цікаву тематику, жваву дискусію, а команді “Mazars Ukraine” у Львові за гостинність!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: