Лайфхаки Асоціації в Одесі: бізнес-етикет

16/ 08/ 2018
  Фундаментальною складовою культури міжособистісних стосунків у діловій сфері є етикет, який об’єднує суспільство і забезпечує структуру взаємодії між людьми. А особливо це важливо в бізнесі, де будь-яка комунікація переслідує основну ціль – «робити гроші». Досягти цієї мети і зберігати взаємоповагу та гарні відносини зі всіма учасниками процесу зможе допомогти саме бізнес етикет. 16 червня Південноукраїнський офіс Європейської Бізнес Асоціації зібрав представників членських компаній з нагоди поділитися лайфхаками бізнес-етикету. Спікер заходу Вікторія Ромащенко презентувала Топ-20 манер на шляху до успіху. Учасники дізнались, що бізнес-етикет являє собою сукупність правил вербального і невербального ділового спілкування, які регламентують порядок зустрічі делегацій, ведення ділових бесід, переговорів, офіційних і неофіційних заходів. Культура ділового спілкування послуговується загальними принципами ділової культури і морально-етичними правилами бізнес-етикету. За будь-яких умов головними принципами ділового спілкування є: емоційна стриманість, увага до співрозмовника, візуальний контакт, зосередженість на розмові, уникнення суперечок, конфіденційність розмови, позитивна реакція на партнера, уникнення поспішних висновків, зайвих порад, моделювання і дотримання лінії поведінки, прогнозування можливого конфлікту, аналіз особистих і професійних якостей партнера. Також пані Вікторія розкрила секрети етичних правил знайомства, дрес-коду, ведення переговорів, та завершення зустрічі.

Фундаментальною складовою культури міжособистісних стосунків у діловій сфері є етикет, який об’єднує суспільство і забезпечує структуру взаємодії між людьми. А особливо це важливо в бізнесі, де будь-яка комунікація переслідує основну ціль – «робити гроші». Досягти цієї мети і зберігати взаємоповагу та гарні відносини зі всіма учасниками процесу зможе допомогти саме бізнес етикет.

16 червня Південноукраїнський офіс Європейської Бізнес Асоціації зібрав представників членських компаній з нагоди поділитися лайфхаками бізнес-етикету. Спікер заходу Вікторія Ромащенко презентувала Топ-20 манер на шляху до успіху.

Учасники дізнались, що бізнес-етикет являє собою сукупність правил вербального і невербального ділового спілкування, які регламентують порядок зустрічі делегацій, ведення ділових бесід, переговорів, офіційних і неофіційних заходів. Культура ділового спілкування послуговується загальними принципами ділової культури і морально-етичними правилами бізнес-етикету. За будь-яких умов головними принципами ділового спілкування є: емоційна стриманість, увага до співрозмовника, візуальний контакт, зосередженість на розмові, уникнення суперечок, конфіденційність розмови, позитивна реакція на партнера, уникнення поспішних висновків, зайвих порад, моделювання і дотримання лінії поведінки, прогнозування можливого конфлікту, аналіз особистих і професійних якостей партнера. Також пані Вікторія розкрила секрети етичних правил знайомства, дрес-коду, ведення переговорів, та завершення зустрічі.

Спікери

1 / 1
Вікторія Ромащенко
засновниця Школи етикету і елегантних манер, автор проектів «Французькі дівич-вечори» і «Благодійні етикет-сніданки», екперт на «7-й Канал», кандидат юридичних наук
Вікторія Ромащенко

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: