fbpx

Відкрита лекція: Маркетинг вражень – це не лише про заходи

  • Дата: 27/09/2018
  • Мова: російська
  • Час: 10:00 - 12:00
  • Внесок:безкоштовно для членів EBA
Місце проведення:

офіс EBA у м. Київ, Андріївський узвіз, 1а

Experiential Marketing (маркетинг вражень) – це взаємовигідні взаємодії в реальному (фізичному) світі між брендом і споживачем. Під словом “взаємодії” розуміємо новий досвід (experience), враження, позитивні емоції, які набуває споживач, контактуючи з брендом. Це в свою чергу формує додаткову цінність бренду в очах споживача. Принципова відмінність experiential marketing від інших маркетинг дисциплін, те що він є технікою, а не каналом. Слово Experiential за своєю природою є не іменником, а прикметником. Воно говорить про суть того, що відбувається, а не про місце.

Команда EBA Management Development Centre спільно з компанією Adsapience запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Маркетинг вражень – це не лише про заходи.

Результат: 

  • Глобальні причини, чому experiential marketing в останні роки стає все більш актуальним
  • Основні принципи роботи 
  • Найбільш популярні прояви experiential marketing на прикладах глобальних кейсів
  • Критерії ідей, що здатні завоювати любов споживача до бренду
  • Комплексний підхід до оцінки ефективності проектів з experiential marketing
  • Рішення зменшення вартості контакту в проектах з experiential marketing
  • Прогнози експертів на 2018 рік: які напрямки маркетингу вражень будуть найбільш ефективними
  • Оцінка experiential marketing на українському ринку на прикладах локальних кейсів

Спікер: Олег Бертуш, директор з розвитку бізнесу та інновацій Adsapience, 15-річний досвід роботи в ATL і BTL, тривалий час керування мережевою агенцією Momentum Ukraine (McCann WorldGroup), також робота у TMA Draft, Scholz & Friends Kyiv і Arc Ukraine.

Партнер: Adsapience

Цільова аудиторія: власники бізнесу і керівники компаній, маркетологи, PR- та івент-менеджери, інші фахівці з комунікації, які цікавляться івент-маркетингом.

Питання для обговорення: 

  • Що включає в себе термін experiential marketing? Його місце в комунікаційному міксі
  • Процес розробки проектів з experiential marketing (основні етапи, ключові елементи проекту, на що потрібно звернути увагу, скільки це зазвичай займає часу, скільки це може коштувати грошей)
  • Глобальні тренди в experiential marketing (на прикладі міжнародних кейсів)
  • Локальні тренди в experiential marketing (на прикладі кейсів з українського ринку)
  • Вимірювання ефективності. Методологія і метрики

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на development@eba.com.ua або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Олег Бертуш
Директор з розвитку бізнесу та інновацій Adsapience, 15-річний досвід роботи в ATL і BTL, тривалий час керував мережевою агенцією Momentum Ukraine (McCann WorldGroup), також робота у TMA Draft, Scholz & Friends Kyiv і Arc Ukraine
Олег Бертуш

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анастасія Мутас

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
ПІБ
E-mail
Доступ на захід можливий лише бізнес преміум клієнтам Raiffeisen Bank Aval, які попередньо пройшли реєстрацію в чат боті за посиланням
Закрити
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: