fbpx

Програма розвитку з вирішення конфліктів

  • Тривалість:26 - 27 березня
  • Час: 10:00 - 18:00
  • новий сезон розпочинається 26 березняу четверг та п`ятницю з 10:00 до 18:00
  • Внесок для компаній Асоціації:8000 грн для компаній Асоціації
  • Рання реєстрація для компаній Асоціації:6800 грн до 26 лютого для членів Асоціації
  • Місце проведення: офіс Асоціації у м. Київ, Андріївський узвіз, 1а, конференц-зал STEFES
Додати до Google календаря Відкрити Телеграм-бот подій

Конфлікти у бізнесі мають два варіанти наслідків: позитивні або негативні. Без вміння ними управляти, вони можуть призвести до небезпечних та негативних результатів, які руйнують відносини у колективі або між клієнтом та виконавцем, порушують можливість привносити креативність та продуктивність, а також призводять до фінансових втрат. Позитивні результати у конфліктних ситуаціях можуть бути лише у випадку, коли Ви виявляєте природу конфлікту та вмієте його ефективно вирішувати.

Команда Центру Професійного Розвитку EBA спільно з компанією DEVELOR Ukraine запускає нову Програму розвитку з вирішення конфліктів. Протягом модулів Програми розвитку Ви мінімізуєте вирогідність потрапляння у проблемні ситуації. Дводенний практичний курс надасть учасникам  інструменти, техніки та теорії управління конфліктами, які можуть покращити бізнес результати в складних та швидкозмінних умовах сучасного ринку, зрозуміють особливості ведення ефективної комунікації. 

Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення.

ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ

  • Розглянете спірні заяви
  • Дізнаєтесь які є етапи конфліктів на різних стадіях, їх методи вирішення
  • Зрозумієте в яких ситуаціях проти Вас приміняють маніпуляції та як їм протидіяти
  • Застосуєте набуті знання на практиці

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Ті, хто має досвід потрапляння у конфліктні ситуації
  • Ті, хто вже вміє виявляти маніпуляції та хоче систематизувати свій досвід і навчитись не наступати на граблі

ПРОГРАМА

Модуль 1.1. Введення в управління конфліктами, групування, причини, етапи – 26 березня

  • Спірні заяви
  • Особистий досвід в конфліктах
  • Групування конфліктів: складові конфлікту та предмет
  • Причини: стереотипи, значення, змагання, комунікація
  • Результат: конструктивний та деструктивний варіанти дії
  • Етапи конфлікту

Модуль 1.2. Стилі управління конфліктами – 26 березня

  • Змагання
  • Адаптація
  • Запобігання
  • Пошук компромісу
  • Вирішення проблеми
  • Момент до вирішення конфлікту: IRON інструмент аналізу, «прорив» проблеми
  • Під час вирішення: CURBS, комунікація емоцій, активне слухання
  • План дій та його наслідування
  • Ситуаційні вправи та кейси

Модуль 2.1. Правила ефективної комунікації – 27 березня

  • Мета комунікації та ключові повідомлення
  • Методи говорити чітко, коротко та зрозуміло
  • Асертивна комунікація: самоусвідомлення та самоконтроль. Базова модель комунікації, транзакція
  • Его-стани
  • Техніки асертивної комунікації: «я»-твердження
  • Основи ненасильницької комунікації

Модуль 2.2. Маніпуляція: виявлення та протидія – 27 березня

  • Визначення маніпуляції
  • Як розпізнати маніпуляцію та її прийоми
  • Способи протистояння маніпуляції
  • Емоційний інтелект: види зворотнього зв’язку, огляд моделей
  • Практичні кейси
  • Завершення та оцінка
  • Персональні зобов’язання

Спікери

1 / 1
Оксана Юрик
старша тренерка, бізнес-консультантка та коучиня DEVELOR UKRAINE, консультантка з психічного здоров’я в організаціях, має 15+ років досвіду у менеджменті та 10+ років у тренерській сфері.
Оксана Юрик

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись

Партнери

Зареєструватися
Зареєструватися

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: