fbpx

Онлайн-Програма розвитку з вирішення конфліктів

  • Статус:Новий сезон розпочинається 16 липня
  • Тривалість:16 - 17 липня
  • Час:у четверг та п'ятницю з 10:00 до 18:00
  • Внесок для компаній Асоціації:8000 грн для компаній Асоціації
  • Рання реєстрація для компаній Асоціації:6800 грн до 16 липня для членів Асоціації
  • Місце проведення:Online, Zoom

Про програму

Конфлікти у бізнесі мають два варіанти наслідків: позитивні або негативні. Без вміння ними управляти, вони можуть призвести до небезпечних та негативних результатів, які руйнують відносини у колективі або між клієнтом та виконавцем, порушують можливість привносити креативність та продуктивність, а також призводять до фінансових втрат. Позитивні результати у конфліктних ситуаціях можуть бути лише у випадку, коли Ви виявляєте природу конфлікту та вмієте його ефективно вирішувати.

Команда Центру Професійного Розвитку EBA спільно з компанією DEVELOR Ukraine запускає нову Онлайн-Програму розвитку з вирішення конфліктів. Протягом модулів Програми розвитку Ви мінімізуєте вирогідність потрапляння у проблемні ситуації. Дводенний практичний курс надасть учасникам  інструменти, техніки та теорії управління конфліктами, які можуть покращити бізнес результати в складних та швидкозмінних умовах сучасного ринку, зрозуміють особливості ведення ефективної комунікації. 

Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення.

ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ

  • Розглянете спірні заяви
  • Дізнаєтесь які є етапи конфліктів на різних стадіях, їх методи вирішення
  • Зрозумієте в яких ситуаціях проти Вас приміняють маніпуляції та як їм протидіяти
  • Застосуєте набуті знання на практиці

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Ті, хто має досвід потрапляння у конфліктні ситуації
  • Ті, хто вже вміє виявляти маніпуляції та хоче систематизувати свій досвід і навчитись не наступати на граблі

ПРОГРАМА

Модуль 1.1. Введення в управління конфліктами, групування, причини, етапи – 16 липня

  • Спірні заяви
  • Особистий досвід в конфліктах
  • Групування конфліктів: складові конфлікту та предмет
  • Причини: стереотипи, значення, змагання, комунікація
  • Результат: конструктивний та деструктивний варіанти дії
  • Етапи конфлікту

Модуль 1.2. Стилі управління конфліктами – 16 липня

  • Змагання
  • Адаптація
  • Запобігання
  • Пошук компромісу
  • Вирішення проблеми
  • Момент до вирішення конфлікту: IRON інструмент аналізу, «прорив» проблеми
  • Під час вирішення: CURBS, комунікація емоцій, активне слухання
  • План дій та його наслідування
  • Ситуаційні вправи та кейси

Модуль 2.1. Правила ефективної комунікації – 17 липня

  • Мета комунікації та ключові повідомлення
  • Методи говорити чітко, коротко та зрозуміло
  • Асертивна комунікація: самоусвідомлення та самоконтроль. Базова модель комунікації, транзакція
  • Его-стани
  • Техніки асертивної комунікації: «я»-твердження
  • Основи ненасильницької комунікації

Модуль 2.2. Маніпуляція: виявлення та протидія – 17 липня

  • Визначення маніпуляції
  • Як розпізнати маніпуляцію та її прийоми
  • Способи протистояння маніпуляції
  • Емоційний інтелект: види зворотнього зв’язку, огляд моделей
  • Практичні кейси
  • Завершення та оцінка
  • Персональні зобов’язання

Тренери

1 / 1
Оксана Юрик
старша тренерка, бізнес-консультантка та коучиня DEVELOR UKRAINE, консультантка з психічного здоров’я в організаціях, має 15+ років досвіду у менеджменті та 10+ років у тренерській сфері.
Оксана Юрик

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
Зареєструватися
Ім'я
Прізвище
Назва компанії
Посада
Контактний телефон
E-mail
Ваш мобільний номер телефону
Ваші очікування від програми
Звідки Ви дізнались про програму? (сайт, особистий лист, сторінка FB, розсилка)
Зареєструватися
Закрити
Зареєструватися

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: