fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Програма розвитку з PR

  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Програма розвитку з PR. Дата: 13 травня2019. Час: 16:00 20:00. Місце проведення: офіс Асоціації у м. Києв, Андріївський узвіз 1-А. PR-стратегія є алгоритмом, послідовністю чітко сформульованих дій з конкретними цілями. Відправною точкою для її ефективної побудови є написання стратегії та мети компанії в цілому. У процесі її формування можна виділити наступні етапи: збір інформації, постановка цілей та задач, визначення цільової аудиторії, визначення механізмів та каналів взаємодії, планування та програмування. Для сучасних фахівців важливо після створення та імпліментації мети компанії, визначити слабкі сторони, продумати анти-кризовий план у випадку негативної комунікації та зрозуміти як краще працювати в онлайн та оффлайн форматах. Після успішного проходження програми, Ви отримаєте сертифікат про завершення. ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ Сформуєте PR-стратегію Дізнаєтесь, які саме інструменти краще використовувати Складете анти-кризовий план та візьмете участь у симуляціях анти-кризових операцій Зрозумієте, як повинен себе поводити спікер на інтерв`ю, коли виникла кризова ситуація Дізнаєтесь про онлайн-інструменти в PR  ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ PR спеціалісти та менеджери Маркетинг менеджери Спеціалісти внутрішніх комунікацій ПРОГРАМА Модуль 1. Розробка PR-стратегії: про що, кому і як розповідають бренди – 13 травня – Федір Крикун PR для брендів: міфи і правда Канали і формати: як створити інформпривід і знайти своє місце в ЗМІ Як створити та управляти власними ЗМІ Ефективне спонсорство та партнерство Стратегія в PR: як планувати і досягати успіху Модуль 2. Онлайн-інструменти для ефективного PR – 15 травня – Юлія Петрик Дослідження, моніторинг та вимірювання Розуміння основних тенденцій та напрямків розвитку підходів до оцінки ефективності PR Класифікація методів оцінки PR-ефективності Робота з аналітичними сервісами онлайн Модуль 3. Робота з інфлюенсерами – 20 травня – Оксана Лихожон Що таке: New Media, nаno-, micro-інфлюенсери та топ-блогери. Їх місце у сучасному PR.  Чи потрібно все це вашому бізнесу? Цілевстановлення. Від ідеї до реалізації. Варіанти співпраці. Пошук блогерів. Основні помилки у роботі із блогерами.  Правила роботи із New Media. Можливості цього інструменту.  Приклади з практики: успішні та не дуже.  Практичні завдання Модуль 4. Аналіз конкурентів для побудови ефективної PR-cтратегії – 22 травня – Владислав Тихонов Які сучасні інструменти повинні бути в арсеналі сучасного піарника?  Як правильно проаналізувати нову нішу?  Лайфхаки, щоб збільшити кількість згадувань у ЗМІ  Репутаційні війни та їх аналіз - як вижити Вам та Вашому проекту та вийти переможцем?  Модуль 5. Підготовка спікера до інтервю у випадку кризи -  27 травня - Михайло Шуранов План підготовки до інтерв`ю, ключові питання: хто, що, де, коли, чому та як це стосується глядачів Порядок дій у випадку кризи Підготовка першої кризової заяви Приклади вдалих та невдалих кейсів Модуль 6. Кризові комунікації: перша лінія захисту чи слабка ланка – 29 травня - Євген Качалін Визначення кризової ситуації Визначення потенційної загрози і можливих сценаріїв розвитку ситуації Команда кризового реагування Як побудувати виграшну комбінацію під час кризи Тактика оголошення “поганих новин” Практичні вправи Спікери. Федір Крикун. Продюсер, ЩОГЛА, досвід роботи в якості PR директора в ЛІГА.net та в Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України. Юлія Петрик. PR & Marketing Manager, MacPaw. Оксана Лихожон. CEO SODA Communications. 5+ років у маркетингу. Основна спеціалізація — нішеві та дорогі продукти та їх просування у соцмережах. Соцмережі та лідери думок стали основним каналом продажів проекту будинко-квартир QDRO - terraced house. Владислав Тихонов. Ex-PR-manager цифрового консалтингового агентства Ольшанський та партнери, більше 5 років в digital. Основні ринки з якими працює: Америки та Азії. Євген Качалін. Керівник практики, PBN Hill+Knowlton Strategies, Україна, очолює проекти з маркетингових комунікацій для клієнтів компанії в області ІТ, телекомунікацій і споживчих товарів і послуг. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Шевчук. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Про програму

PR-стратегія є алгоритмом, послідовністю чітко сформульованих дій з конкретними цілями. Відправною точкою для її ефективної побудови є написання стратегії та мети компанії в цілому. У процесі її формування можна виділити наступні етапи: збір інформації, постановка цілей та задач, визначення цільової аудиторії, визначення механізмів та каналів взаємодії, планування та програмування. Для сучасних фахівців важливо після створення та імпліментації мети компанії, визначити слабкі сторони, продумати анти-кризовий план у випадку негативної комунікації та зрозуміти як краще працювати в онлайн та оффлайн форматах.

Після успішного проходження програми, Ви отримаєте сертифікат про завершення.

ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ

  • Сформуєте PR-стратегію
  • Дізнаєтесь, які саме інструменти краще використовувати
  • Складете анти-кризовий план та візьмете участь у симуляціях анти-кризових операцій
  • Зрозумієте, як повинен себе поводити спікер на інтерв`ю, коли виникла кризова ситуація
  • Дізнаєтесь про онлайн-інструменти в PR

 ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • PR спеціалісти та менеджери
  • Маркетинг менеджери
  • Спеціалісти внутрішніх комунікацій

ПРОГРАМА

Модуль 1. Розробка PR-стратегії: про що, кому і як розповідають бренди – 13 травня – Федір Крикун

  • PR для брендів: міфи і правда
  • Канали і формати: як створити інформпривід і знайти своє місце в ЗМІ
  • Як створити та управляти власними ЗМІ
  • Ефективне спонсорство та партнерство
  • Стратегія в PR: як планувати і досягати успіху

Модуль 2. Онлайн-інструменти для ефективного PR – 15 травня – Юлія Петрик

  • Дослідження, моніторинг та вимірювання
  • Розуміння основних тенденцій та напрямків розвитку підходів до оцінки ефективності PR
  • Класифікація методів оцінки PR-ефективності
  • Робота з аналітичними сервісами онлайн

Модуль 3. Робота з інфлюенсерами – 20 травня – Оксана Лихожон

  • Що таке: New Media, nаno-, micro-інфлюенсери та топ-блогери. Їх місце у сучасному PR. 
  • Чи потрібно все це вашому бізнесу? Цілевстановлення. Від ідеї до реалізації.
  • Варіанти співпраці. Пошук блогерів.
  • Основні помилки у роботі із блогерами. 
  • Правила роботи із New Media. Можливості цього інструменту. 
  • Приклади з практики: успішні та не дуже. 
  • Практичні завдання

Модуль 4. Аналіз конкурентів для побудови ефективної PRcтратегії – 22 травня – Владислав Тихонов

  • Які сучасні інструменти повинні бути в арсеналі сучасного піарника? 
  • Як правильно проаналізувати нову нішу? 
  • Лайфхаки, щоб збільшити кількість згадувань у ЗМІ 
  • Репутаційні війни та їх аналіз – як вижити Вам та Вашому проекту та вийти переможцем? 

Модуль 5. Підготовка спікера до інтерв’ю у випадку кризи –  27 травня – Михайло Шуранов

  • План підготовки до інтерв`ю, ключові питання: хто, що, де, коли, чому та як це стосується глядачів
  • Порядок дій у випадку кризи
  • Підготовка першої кризової заяви
  • Приклади вдалих та невдалих кейсів

Модуль 6. Кризові комунікації: перша лінія захисту чи слабка ланка – 29 травня – Євген Качалін

  • Визначення кризової ситуації
  • Визначення потенційної загрози і можливих сценаріїв розвитку ситуації
  • Команда кризового реагування
  • Як побудувати виграшну комбінацію під час кризи
  • Тактика оголошення “поганих новин”
  • Практичні вправи

Тренери

1 / 5
Федір Крикун
Продюсер, ЩОГЛА, досвід роботи в якості PR директора в ЛІГА.net та в Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України
Юлія Петрик
PR & Marketing Manager, MacPaw
Оксана Лихожон
CEO SODA Communications. 5+ років у маркетингу. Основна спеціалізація — нішеві та дорогі продукти та їх просування у соцмережах. Соцмережі та лідери думок стали основним каналом продажів проекту будинко-квартир QDRO - terraced house
Владислав Тихонов
Ex-PR-manager цифрового консалтингового агентства "Ольшанський та партнери", більше 5 років в digital. Основні ринки з якими працює: Америки та Азії
Євген Качалін
Керівник практики, PBN Hill+Knowlton Strategies, Україна, очолює проекти з маркетингових комунікацій для клієнтів компанії в області ІТ, телекомунікацій і споживчих товарів і послуг
Федір Крикун
Юлія Петрик
Оксана Лихожон
Владислав Тихонов
Євген Качалін

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
044 496 06 01
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваш мобільний номер телефону
Ваші очікування від програми
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 2
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: