Програма розвитку з інтернет маркетингу

  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Додати до Google календаря Додати до Outlook календаря

Про програму

Інтернет-маркетинг як складова традиційного маркетингу на сьогоднішній день набрав величезних оборотів. При його використанні ціни на товари та послуги стають нижчими, оскільки немає необхідності у фізичній присутності розробника. Та при цьому збільшується конкуренція серед виробників, є необхідність постійно дивувати. Відмінністю інтернет маркетингу від його консервативного варіанту є можливість інтерактивності, тобто можливості напряму підтримувати співпрацю з аудиторією, клієнтами, повністю контролювати ситуацію, а також проводити таргетування та веб-аналітику. Це дає можливість ставати ближчим до користувача, чути його, створити продукт або послугу, які будуть повністю відповідати його/її очікуванням.

Команда Центра Професійного Розвитку запускає оновлену Програму розвитку з інтернет маркетингу, яка допоможе Вам створити та втілити успішну інтернет стратегію, слідкувати за інноваціями, підібрати найкращі цифрові канали для Вашого бізнесу та як втілити e-commerce для того, щоб бути найкращими у своїй ніші.

Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення програми.

ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ

  • Навчитесь працювати з Google аналітикою
  • Покращите Вашу інтернет стратегію
  • Зробите персоналізацію користувачів на різних етапах воронки продажів
  • Підберете ідеальну стратегію для e-commerce
  • Збільшите конверсію

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Маркетинг менеджери
  • PR менеджери
  • Маркетинг директори
  • Спеціалісти з внутрішніх комунікацій

ПРОГРАМА

Модуль 1. Основні принципи інтернет маркетингу – Максим Хоменко – 01 квітня – 16.00 – 20.00

  • Діджитал маркетингова стратегія
  • Цифрові канали та які вони вирішують задачі
  • Маркетинг соціальних медіа
  • Дослідження діджитал маркетингу: як оцінити результат комунікації

Модуль 2.  Project Management & Digital Production –  Інна Макотерська – 03 квітня – 16.00 – 20.00

Введення до проектного менеджменту: 

  • Типи проектних циклів, вибір циклів для проекту 
  • Основні етапи роботи над проектом: ініціація, планування, реалізація та завершення
  • Інструменти роботи на кожному з етапів проекту  

Введення у веб-продакшн:

  • Типи веб-платформ, їх задачі та вимоги 
  • Підходи до вибору партнерів для розробки веб-платформ 
  • Етапи розробки, покрокові процеси на кожному з етапів, базова документація 
  • Учасники процесу веб-розробки та їх ролі 
  • Розбудова процесу комунікації та обміну даними в рамках проекту 

Модуль 3. Google аналітика. Частина 1 – Антон Липський – 08 квітня – 17.00 – 20.00

  • Загальні інструменти:
    – Інструменти веб-аналізу:
    – Аналіз трендів
    – Аналіз конкурентів
    – Аналіз свого сайту
    – Існуючі дослідження, які можна використовувати у роботі

Модуль 4. Google аналітика. Частина 2 – Антон Липський – 10 квітня – 17.00 – 20.00

  • Веб-аналітика – Google Analytics:
    – Принципи роботи систем аналітики (js+cookie)
    – Робота з базовими звітами:
    – Аналіз ЦА
    – Аналіз трафіку
    – Аналіз поведінки користувачів
    – Робота з конверсіями та транзакціями

  • Google TagManager:
    – Принципи работи GTM
    – Налаштування кодів через GTM
    – Налаштуванная відслідковування базових подій:
    – Кліки
    – Відправки форм
    – Скрол
    – Відкриття pop-up’ів
    – JS помилки

Модуль 5. Система інтернет маркетингу для бізнесу  – Антон Воронюк – 15 квітня – 16.00 – 20.00

  • Інструменти інтернет маркетингу
  • Налаштування рекламних кампаній
  • Розуміння користувачів та конкурентного середовища
  • Покращення з юзабіліті, збільшення конверсії

Модуль 6. E-commerce– Юлія Шилова – 17 квітня – 16.00 – 20.00

  • Технологічні інновації та як вони впливають. Digital-тренди 2019/2020:

        – Cloud, Machine Learning, Big data та AI, смартфони, голосові помічники та Voice Search

  • Стратегія входу в eCommerce:

        – Модель для оцінки потенціалу успішності eCommerce (оцінка трансакційних витрат)

        – Власний eCommerce, аутсорс, маркетплейси

        – Можливі ризики та граблі

       – Команда eCommerce: які функції потрібні, хто потрібен in-house, що можна віддавати на аутсорс

  • Управління eCommerce:

    –  Залучення трафіку та управління якістю залучення

    –  Робота з базою клієнтів

    – Customer Journey та як працювати з CJM у eCommerce

Тренери

1 / 5
Максим Хоменко
Chief digital officer, Publicis Groupe, 15 років досвіду у рекламі, досвід у діджитал та нон-ТВ медіа, стратегічному та тактичному плануванні
Інна Макотерська
Співзасновниця консалтингу I+J (www.i-plus-j.com), 9 років досвіду в маркетингу, авторка та кураторка курсів Project та Account Management. Раніше: Операційна директорка/Молодша партнерка маркетинг агенції Aimbulance
Антон Липський
Спеціаліст по веб-аналітиці та онлайн рекламі з досвідом роботи більш ніж 10 років, Team Lead у компанії Promodo та співзасновник тренінгової школи LVL80 також досвід роботи з малим бизнесом, так і з великими міжнародними брендами, більш ніж 7 років виступає у ролі спікера у багатьох школах та на конференціях
Антон Воронюк
Керівник академії WebPromoExperts, директор з розвитку бізнесу агенції WebPromo, досвід роботи в інтернет-маркетингу з 2007 року, сертифікований фахівець Google Analytics IQ, Google AdWords IQ, Bing, автор бестселера "Актуальний інтернет-маркетинг"
Юлія Шилова
Голова маркетингового відділу, Omnicore
Максим Хоменко
Інна Макотерська
Антон Липський
Антон Воронюк
Юлія Шилова

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
Зареєструватися
Зареєструватися

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: