Програма розвитку з HR Менеджменту. Модуль I

  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Додати до Google календаря Додати до Outlook календаря

Про програму

Професія HR-менеджера з кожним роком набуває все більшого значення в корпоративному світі, адже людський ресурс – це головна конкурентна перевага будь-якої компанії, особливо в умовах економічної кризи. Одночасно з цим постійно посилюються кваліфікаційні вимоги до HR-менеджерів. Щоб встигати за новітніми трендами в HR, сучасним менеджерам з персоналу доводиться постійно навчатися та вдосконалювати свої знання та навички.

Спеціально для цих цілей була створена “Програма розвтку з HR-менеджменту”. Це довготривала програма, яка допомагає слухачам отримати цілісне розуміння системи управління персоналом, підвищити свої конкурентні переваги через розвиток власних HR-компетенцій, засвоїти сучасні ефективні практики управління персоналом, сформувати системний підхід до реалізації HR-функції в компанії.

Серед переваг програми розвитку:

  • Зручний формат навчання
  • 60 годин спілкування у середовищі однодумців, повне занурення в атмосферу HR-менеджменту
  • Вдале поєднання теорії і практики: рольові ігри, кейси, виконання групових робіт та командних проектів
  • Високий рівень практичних завдань на основі матеріалів для студентів МВА
  • Сучасне наповнення програми найбільш обговорюваними і дискусійними питаннями HRM
  • Позитивні відгуки випускників попередніх сезонів

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • HR-фахівці різного ступеню підготовки та стажу роботи
  • Керівники окремих функцій HR, які хочуть отримати цілісне розуміння HR-менеджменту
  • HR-менеджери з тривалим досвідом, які бажають дізнатись про останні тенденції в HRM та систематизувати існуючі знання

ПРОГРАМА

Для зручності учасників, програму школи розділено на 2 незалежних модулі. За бажанням, учасники можуть пройти кожний модуль окремо і отримати сертифікат.

МОДУЛЬ І. МАЙСТЕРНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ

В РЕЗУЛЬТАТІ УЧАСНИКИ ВМІТИМУТЬ:

  • Правильно організувати процес рекрутменту в компанії
  • Створювати профіль кандидата, обирати ефективні методи пошуку, проводити різні типи співбесід, здійснювати перевірку рекомендацій
  • Класифікувати емоційні стани працівників, розділяти продуктивні і контрпродуктивні емоції та оперативно вирішувати конфліктні ситуації в колективі
  • Використовувати концепцію управління емоційним інтелектом на рівні компанії для формування сприятливого психологічного клімату в колективі
  • Визначати рівень зрілості корпоративної культури компанії та вносити відповідні корективи в залежності від існуючої парадигми
  • Організовувати процес навчання та розвитку персоналу
  • Визначати потребу в навчанні працівників, обирати найбільш ефективні методи навчання та оцінювати його ефективність

ПРОГРАМА І-ГО МОДУЛЯ

Вступ. Сучасні тренди в управлінні персоналу. Стислий огляд останніх тенденцій в управлінні персоналом

Тема 1. Підбір персоналу: як відбирати правильних людей в колектив

  • Процедура підбору: визначення вимог, пошук кандидатів, робота з резюме, проведення співбесід, фінальний відбір.
  • Моделювання проведення різних видів співбесід (рольові ігри, вирішення кейсів).
  • Правила роботи з кандидатами після співбесіди.
  • Використання нових технологій і соціальних мереж в HRM.

Тема 2. Управління емоційним інтелектом компанії як сучасний тренд в HRM

  • Концепція управління емоційним інтелектом на рівні компанії як нова зростаюча тенденція в сучасному HRM.
  • Значення управління емоційним інтелектом співробітників для бізнесу. Роль HR у формуванні сприятливого психологічного клімату в колективі.
  • Класифікація емоційних станів. Продуктивні і контрпродуктивні емоції.
  • Типологія співробітників залежно від їх емоційного стану. Особливості емоційної взаємодії в колективі.

Тема 3. Управління корпоративною культурою компанії

  • Парадигми корпоративної культури Компанії.
  • Визначення основних складових корпоративної культури і їхнє значення (місія, ідеологія, мета й цінності).
  • Залежність корпоративної культури від рівня зрілості соціальних систем та окремих особистостей.
  • Вплив парадигми мислення керівника на формування корпоративної культури окремої соціальної системи (колектив, компанія)

Тема 4. Навчання та розвиток персоналу

  • Виявлення потреби у навчанні працівників. Зв’язок цілей навчання з цілями компанії.
  • Форми та методи навчання. Порівняння ефективності різних форм та методів.
  • Організація процесу навчання.
  • Особливості процесу оцінки ефективності навчання.
  • Система управління кар’єрою. Кадровий резерв.
  • Генерація та розвиток талантів.

Завершення I-го модуля. Написання фінального тесту. Вручення сертифікатів І-го модуля

МОДУЛЬ IІ. СТРАТЕГІЧНИЙ HR-МЕНЕДЖМЕНТ (буде проводитися в 2019)

В РЕЗУЛЬТАТІ УЧАСНИКИ ВМІТИМУТЬ:

  • Діагностувати сильні та слабкі сторони стилю керівництва менеджерів компанії, вносити відповідні корективи в індивідуальні плани розвитку менеджерів.
  • Визначати потенційних майбутніх лідерів та розробляти програму розвитку лідерських якостей.
  • Розробляти HR-стратегію відповідно до загальної стратегії компанії
  • Враховувати типологію керівників у побудові комунікації з ними
  • Визначати основні засади мотиваційного менеджменту в компанії
  • Діагностувати ступені лояльності працівників та розробляти шляхи до збільшення ступеню залученності працівників до виконання цілей компанії
  • Запроваджувати культуру зворотного зв’язку в компанії
  • Використовувати теорію поколінь у мотиваційному менеджменті
  • Враховувати матрицю управлінських типів при підборі керівної команди

 

Відгуки учасників попередніх сезонів

Тренери

1 / 1
Григорович Світлана
Кандидат екон. наук, лектор програми MBA, дипломований викладач економічних дисциплін, 10+ років досвіду в HR
Григорович Світлана

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Лілія Ямборак

Зв'язатись
Зареєструватися
Зареєструватися

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: