fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Програма розвитку з продажів

  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Програма розвитку з продажів. Дата: 27 лютого2018. Час: 10:00 18:00. Місце проведення: HUB 4.0 пров. Ярославський, 1/3. У сучасному світі і бізнесі важливим інструментом взаємодії зі споживачами є технологія продажів. Технологія продажів – це чіткий процес, який складається з цілої низки кроків і стратегій, успішність якого визначається тим, наскільки Ви ефективно володієте цими стратегіями і здатні їх імплетувати. Досить часто при взаємодії регіональних менеджерів, продакт і бренд-менеджерів зі своїм відділом продажів і відділами продажів дистрибюторів виникає запитання: «Що робити?». Протягом курсу ви дізнаєтесь, чого бракує у вашому маркетингу для виведення нового продукту/послуги на ринок, як без цінової війни протидіяти акціям конкурентів і що треба робити, щоб продавці продавали багато, на великі суми і з максимальною маржинальністю. Цього сезону вам пропонується нестандартне, робоче рішення, яке дає відмінні результати в таких випадках. Після успішного проходження навчання учасники отримають сертифікати про завершення програми розвитку. ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ регіональні менеджери для навчання продавців дилерів; продакт-менеджери; директори відділу маркетингу і маркетологи; бренд менеджери / менеджери по роботі з партнерською (дилерської) мережею; комерційні директори; керівники відділів продаж; продавці, які ведуть переговори чогось складного і дорогого. ПРОГРАМА МОДУЛЬ 1. ПРЕЗЕНТАЦІЇ ПРИ АКТИВНИХ ПРОДАЖАХ – 27 ЛЮТОГО Що таке презентація рішення. Чому 95% продавців до неї навіть не доходять. Навіщо зустріч з клієнтом потрібно починати з помилковою презентації. (Розробка скриптів і мовних модулів для ефективної презентації) Презентація рішення і чим попередня презентація відрізняється від підсумкової: структура попередньої та підсумкової презентації Три мови для презентації продукту або послуги: властивості, вигоди, проблеми Як продавцеві спілкуватися мовою власника або генерального директора і як правильно ставити мету на переговори Як викликати інтерес у клієнта до продукту або співпраці з компанією за рахунок правильно вибудуваної презентації Як змінити точку зору клієнта на ту, яка нам потрібна Як правильно ставити мету на переговорах і робити презентацію під кожну мету Як робити презентацію зрозумілою Як збирати критерії клієнта В якому випадку потрібно використовувати негатив в презентації МОДУЛЬ 2. ВСЕ ПРО ПИТАННЯ, ЯКІ ПОТРІБНО СТАВИТИ КЛІЄНТУ – 06 БЕРЕЗНЯ Як за допомогою питань продавати клієнту проекти і рішення Як відповідати на каверзні і складні питання клієнтів Особистісні, кількісні, професійні, альтернативні, відкриті, закриті питання і питання часткового завершення: як їх ставити і коли використовувати Як викликати довіру у клієнта і розвинути інтерес до співпраці в цілому, до продукту, до послуги Які питання потрібно задавати, торгуючись з клієнтом? Яку кількість і коли потрібно задавати питання клієнту під час переговорів? МОДУЛЬ 3. ЗАПЕРЕЧЕНЬ БІЛЬШЕ НЕМАЄ! АБО ВСЯ ПРАВДА ПРО РОБОТУ ІЗ ЗАПЕРЕЧЕННЯМИ – 13 БЕРЕЗНЯ Як працювати з запереченнями у вас дорого, я подумаю, у мене вже є постачальник, “дорого” і навчитися читати думки клієнтів Як продовжити розмову, якщо клієнт говорить: «Мені потрібно подумати» Як обґрунтувати високу вартість аналогічного продукту в порівнянні з конкурентами Приклади унікальних скриптів та технік Вісім типів заперечень і що насправді є запереченням Як працювати із запитом на знижку Як продовжити розмову, якщо клієнт говорить: «Мені потрібно подумати» Як правильно торгуватися з клієнтом і не поступатися йому в умовах більше, ніж потрібно ОТРИМАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ПІСЛЯ ПРОХОДЖЕННЯ КУРСУ піднімете рівень виграшів за прогнозованими угодами з 30% до 50%, відсоток продавців, які виконують план продажів з 50% до 70%, та відсоток загального виконання плану компанії з 70% до 90% навчитесь збільшувати суму середньої угоди за рахунок збільшення продажів більш дорогих товарів і послуг зрозумієте як підвищити конверсію переговорів (більше угод за меншу кількість зустрічей) та зменшити тривалість процесу укладення угоди навчитесь обґрунтовувати більш високу вартість продукту/послуги максимально ефективно оволодієте знаннями стратегій підвищення маржинальності угоди і зменшення відсотку знижок ІНСТРУМЕНТИ, ЯКІ ВИ ОТРИМАЄТЕ НА КУРСІ Матеріали, як навчати продавців дилерів збільшити продажі Уміння розробляти для своїх відділів продажів (відділів продажів дистрибюторів) для продажів конкретних брендів по конкретних категоріях клієнтів і каналах продажів стандарти ведення переговорів Технологія тренувань своїх продавців і продавців дилерів Матеріали для переходу з навчання продукту/послуги до навчання продавати продукт/послугу Партнер  Спікери. Валерій Глубоченко. сертифиікований бізнес тренер, автор унікальної методології для підвищення продажів і доходу в 1,5-2,7 рази, провів понад 280 успішних проектів в 87 сегментах ринку, зокрема в таких компаніях, як Microsoft, Henkel, Danone, ROSHEN, «Кращий тренер з продажу - 2013,-2015» за версією конференції «B2B Mаster», автор декількох НОУ-ХАУ в області переговорів і навчання персоналу.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Лілія Ямборак. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Про програму

У сучасному світі і бізнесі важливим інструментом взаємодії зі споживачами є технологія продажів. Технологія продажів – це чіткий процес, який складається з цілої низки кроків і стратегій, успішність якого визначається тим, наскільки Ви ефективно володієте цими стратегіями і здатні їх імплетувати.

Досить часто при взаємодії регіональних менеджерів, продакт і бренд-менеджерів зі своїм відділом продажів і відділами продажів дистриб’юторів виникає запитання: «Що робити?».

Протягом курсу ви дізнаєтесь, чого бракує у вашому маркетингу для виведення нового продукту/послуги на ринок, як без цінової війни протидіяти акціям конкурентів і що треба робити, щоб продавці продавали багато, на великі суми і з максимальною маржинальністю.

Цього сезону вам пропонується нестандартне, робоче рішення, яке дає відмінні результати в таких випадках.

Після успішного проходження навчання учасники отримають сертифікати про завершення програми розвитку.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • регіональні менеджери для навчання продавців дилерів;
  • продакт-менеджери;
  • директори відділу маркетингу і маркетологи;
  • бренд менеджери / менеджери по роботі з партнерською (дилерської) мережею;
  • комерційні директори;
  • керівники відділів продаж;
  • продавці, які ведуть переговори чогось складного і дорогого.

ПРОГРАМА

МОДУЛЬ 1. ПРЕЗЕНТАЦІЇ ПРИ АКТИВНИХ ПРОДАЖАХ – 27 ЛЮТОГО

  • Що таке презентація рішення. Чому 95% продавців до неї навіть не доходять. Навіщо зустріч з клієнтом потрібно починати з “помилковою” презентації. (Розробка скриптів і мовних модулів для ефективної презентації)
  • Презентація рішення і чим попередня презентація відрізняється від підсумкової: структура попередньої та підсумкової презентації
  • Три мови для презентації продукту або послуги: властивості, вигоди, проблеми
  • Як продавцеві спілкуватися мовою власника або генерального директора і як правильно ставити мету на переговори
  • Як викликати інтерес у клієнта до продукту або співпраці з компанією за рахунок правильно вибудуваної презентації
  • Як змінити точку зору клієнта на ту, яка нам потрібна
  • Як правильно ставити мету на переговорах і робити презентацію під кожну мету
  • Як робити презентацію зрозумілою
  • Як збирати критерії клієнта
  • В якому випадку потрібно використовувати негатив в презентації

МОДУЛЬ 2. ВСЕ ПРО ПИТАННЯ, ЯКІ ПОТРІБНО СТАВИТИ КЛІЄНТУ – 06 БЕРЕЗНЯ

  • Як за допомогою питань продавати клієнту проекти і рішення
  • Як відповідати на каверзні і складні питання клієнтів
  • Особистісні, кількісні, професійні, альтернативні, відкриті, закриті питання і питання часткового завершення: як їх ставити і коли використовувати
  • Як викликати довіру у клієнта і розвинути інтерес до співпраці в цілому, до продукту, до послуги
  • Які питання потрібно задавати, торгуючись з клієнтом?
  • Яку кількість і коли потрібно задавати питання клієнту під час переговорів?

МОДУЛЬ 3. ЗАПЕРЕЧЕНЬ БІЛЬШЕ НЕМАЄ! АБО ВСЯ ПРАВДА ПРО РОБОТУ ІЗ ЗАПЕРЕЧЕННЯМИ – 13 БЕРЕЗНЯ

  • Як працювати з запереченнями “у вас дорого”, “я подумаю”, “у мене вже є постачальник”, “дорого” і навчитися читати думки клієнтів
  • Як продовжити розмову, якщо клієнт говорить: «Мені потрібно подумати»
  • Як обґрунтувати високу вартість аналогічного продукту в порівнянні з конкурентами
  • Приклади унікальних скриптів та технік
  • Вісім типів заперечень і що насправді є запереченням
  • Як працювати із запитом на знижку
  • Як продовжити розмову, якщо клієнт говорить: «Мені потрібно подумати»
  • Як правильно торгуватися з клієнтом і не поступатися йому в умовах більше, ніж потрібно

ОТРИМАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ПІСЛЯ ПРОХОДЖЕННЯ КУРСУ

  • піднімете рівень виграшів за прогнозованими угодами з 30% до 50%, відсоток продавців, які виконують план продажів з 50% до 70%, та відсоток загального виконання плану компанії з 70% до 90%
  • навчитесь збільшувати суму середньої угоди за рахунок збільшення продажів більш дорогих товарів і послуг
  • зрозумієте як підвищити конверсію переговорів (більше угод за меншу кількість зустрічей) та зменшити тривалість процесу укладення угоди
  • навчитесь обґрунтовувати більш високу вартість продукту/послуги максимально ефективно
  • оволодієте знаннями стратегій підвищення маржинальності угоди і зменшення відсотку знижок

ІНСТРУМЕНТИ, ЯКІ ВИ ОТРИМАЄТЕ НА КУРСІ

  • Матеріали, як навчати продавців дилерів збільшити продажі
  • Уміння розробляти для своїх відділів продажів (відділів продажів дистриб’юторів) для продажів конкретних брендів по конкретних категоріях клієнтів і каналах продажів стандарти ведення переговорів
  • Технологія тренувань своїх продавців і продавців дилерів
  • Матеріали для переходу з навчання продукту/послуги до навчання продавати продукт/послугу

Партнер

 

Тренери

1 / 1
Валерій Глубоченко
сертифиікований бізнес тренер, автор унікальної методології для підвищення продажів і доходу в 1,5-2,7 рази, провів понад 280 успішних проектів в 87 сегментах ринку, зокрема в таких компаніях, як Microsoft, Henkel, Danone, ROSHEN, «Кращий тренер з продажу - 2013,-2015» за версією конференції «B2B Mаster», автор декількох НОУ-ХАУ в області переговорів і навчання персоналу.
Валерій Глубоченко

Партнери

Якщо Ви бажаєте стати учасником, будь ласка, заповніть анкету.
до анкети

Для уточнення необхідних умов
та вимог щодо участі, напишіть нам

044 496 06 01

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Лілія Ямборак

Зв'язатись
044 496 06 01
Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: