Програма розвитку з PR

  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Додати до Google календаря Додати до Outlook календаря

Про програму

Спеціалісти по зв`язкам з громадськістю відповідають за формування та підтримку позитивної суспільної думки про компанії, які вони представляють, продукт, подію або персоналію. Одними з найважливіших функцій для сучасного PR професіонала є створення та імліментація PR стратегії, а також ефективне ведення антикризової комунікації для мінімізації ризиків та загроз для компанії. Як виявити наскільки PR стратегія є успішною, як виміряти, а також яким чином правильно реагувати у випадку виникнення негативної комунікації по відношенню до компанії? Протягом 20 годин найкращі знавці сфери зв`язків з громадськістю нададуть відповіді на поставлені запитання, поділяться напрацьованим досвідом, успішними та невдалими кейсами.

Після успішного проходження програми, Ви отримаєте сертифікат про завершення.

ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ

  • Отримаєте зворотній зв`язок по PR стратегії для Вашої компанії
  • Дізнаєтесь, які саме інструменти у B2B та B2C сферах краще використовувати
  • Попрацюєте в командах, складаючи PR стратегію бренду
  • Складете анти-кризовий план та візьмете участь у симуляціях антикризових операцій
  • Зрозумієте, як повинен себе поводити спікер на інтерв`ю, коли виникла кризова ситуація

 ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • PR спеціалісти та менеджери
  • Маркетинг менеджери
  • Спеціалісти внутрішніх комунікацій

ПРОГРАМА

МОДУЛЬ 1. РОЗРОБКА PR-СТРАТЕГІЇ: про що, кому і як розповідають бренди – 08 жовтня – ФЕДІР КРИКУН

  • PR для брендів: міфи і правда
  • Канали і формати: як створити інформпривід і знайти своє місце в ЗМІ
  • Як створити та управляти власними ЗМІ
  • Ефективне спонсорство та партнерство
  • Стратегія в PR: як планувати і досягати успіху

МОДУЛЬ 2. PR-СТРАТЕГІЯ ДЛЯ B2B ТА B2C: ОРГАНІЗАЦІЯ, АУДИТОРІЯ, ЦІЛІ, CASE STUDY – 10 жовтня – МАРИНА ФОМЕНКО, АЛЛА ХОРОШИХ

  • Основні бізнес-моделі та роль PR в різних типах бізнесу
  • Стратегія компанії та місце PR в ній
  • 8 кроків побудови PR стратегії
  • Бюджетування та звітування
  • Методи оцінки ефективності PR – окремих інструментів та стратегії в цілому
  • Приклади нестандартних PR-стратегій та коли варто додавати нестандартні елементи

МОДУЛЬ 3. ПІДГОТОВКА СПІКЕРА ДО ІНТЕРВ`Ю У ВИПАДКУ КРИЗИ –  17 жовтня – МИХАЙЛО ШУРАНОВ 

  • План підготовки до інтерв`ю, ключові питання: хто, що, де, коли, чому та як це стосується глядачів
  • Порядок дій у випадку кризи
  • Підготовка першої кризової заяви
  • Приклади вдалих та невдалих кейсів

МОДУЛЬ 4. ОНЛАЙН-ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО PR – 22 жовтня – ЮЛІЯ ПЕТРИК

  • Дослідження, моніторинг та вимірювання
  • Розуміння основних тенденцій та напрямків розвитку підходів до оцінки ефективності PR
  • Класифікація методів оцінки PR-ефективності
  • Робота з аналітичними сервісами онлайн

МОДУЛЬ 5. КРИЗОВІ КОМУНІКАЦІЇ: ПЕРША ЛІНІЯ ЗАХИСТУ ЧИ СЛАБКА ЛАНКА – 24 жовтня – ОКСАНА МОНАСТИРСЬКА

  • Визначення кризової ситуації
  • Визначення потенційної загрози і можливих сценаріїв розвитку ситуації
  • Команда кризового реагування
  • Як побудувати виграшну комбінацію під час кризи
  • Тактика оголошення “поганих новин”
  • Практичні вправи

Тренери

1 / 6
Федір Крикун
Продюсер, ЩОГЛА, досвід роботи в якості PR директора в ЛІГА.net та в Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України
Марина Фоменко
CEO, Eterna Law, досвід роботи у відділі маркетингу групи ТАС, в якості PR/CSR менеджера агентства Cheil Worldwide та інтернет-видавництва "Обозреватель"
Алла Хороших
PR-менеджер брендів Peugeot, Citroen та DS, більше 10 років досвіду у сфері маркетингу та PR на B2B та B2C ринках (легкові та вантажні автомобілі, IT, концертно-розважальна індустрія), освіта – The Chartered Institute of Marketing (Великобританія)
Юлія Петрик
PR & Marketing Manager, MacPaw
Оксана Монастирська
Керуючий директор, PBN Hill+Knowlton Strategies Україна, експерт у галузі корпоративних комунікацій із двадцятирічним досвідом роботи, керування проектами з розробки комунікаційних стратегій, корпоративного позиціонування та антикризових програм
Михайло Шуранов
PR Директор, Укртелеком, 20 років досвіду
Федір Крикун
Марина Фоменко
Алла Хороших
Юлія Петрик
Оксана Монастирська
Михайло Шуранов

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
Зареєструватися
Зареєструватися

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: