fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Програма розвитку з PR

  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Програма розвитку з PR. Дата: 08 жовтня2018. Час: 16:00 20:00. Місце проведення: офіс Асоціації у м. Києв, Андріївський узвіз 1-А. Спеціалісти по зв`язкам з громадськістю відповідають за формування та підтримку позитивної суспільної думки про компанії, які вони представляють, продукт, подію або персоналію. Одними з найважливіших функцій для сучасного PR професіонала є створення та імліментація PR стратегії, а також ефективне ведення антикризової комунікації для мінімізації ризиків та загроз для компанії. Як виявити наскільки PR стратегія є успішною, як виміряти, а також яким чином правильно реагувати у випадку виникнення негативної комунікації по відношенню до компанії? Протягом 20 годин найкращі знавці сфери зв`язків з громадськістю нададуть відповіді на поставлені запитання, поділяться напрацьованим досвідом, успішними та невдалими кейсами. Після успішного проходження програми, Ви отримаєте сертифікат про завершення. ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ Отримаєте зворотній зв`язок по PR стратегії для Вашої компанії Дізнаєтесь, які саме інструменти у B2B та B2C сферах краще використовувати Попрацюєте в командах, складаючи PR стратегію бренду Складете анти-кризовий план та візьмете участь у симуляціях антикризових операцій Зрозумієте, як повинен себе поводити спікер на інтерв`ю, коли виникла кризова ситуація  ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ PR спеціалісти та менеджери Маркетинг менеджери Спеціалісти внутрішніх комунікацій ПРОГРАМА МОДУЛЬ 1. РОЗРОБКА PR-СТРАТЕГІЇ: про що, кому і як розповідають бренди – 08 жовтня – ФЕДІР КРИКУН PR для брендів: міфи і правда Канали і формати: як створити інформпривід і знайти своє місце в ЗМІ Як створити та управляти власними ЗМІ Ефективне спонсорство та партнерство Стратегія в PR: як планувати і досягати успіху МОДУЛЬ 2. PR-СТРАТЕГІЯ ДЛЯ B2B ТА B2C: ОРГАНІЗАЦІЯ, АУДИТОРІЯ, ЦІЛІ, CASE STUDY – 10 жовтня - МАРИНА ФОМЕНКО, АЛЛА ХОРОШИХ Основні бізнес-моделі та роль PR в різних типах бізнесу Стратегія компанії та місце PR в ній 8 кроків побудови PR стратегії Бюджетування та звітування Методи оцінки ефективності PR – окремих інструментів та стратегії в цілому Приклади нестандартних PR-стратегій та коли варто додавати нестандартні елементи МОДУЛЬ 3. ПІДГОТОВКА СПІКЕРА ДО ІНТЕРВ`Ю У ВИПАДКУ КРИЗИ -  17 жовтня - МИХАЙЛО ШУРАНОВ  План підготовки до інтерв`ю, ключові питання: хто, що, де, коли, чому та як це стосується глядачів Порядок дій у випадку кризи Підготовка першої кризової заяви Приклади вдалих та невдалих кейсів МОДУЛЬ 4. ОНЛАЙН-ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО PR – 22 жовтня – ЮЛІЯ ПЕТРИК Дослідження, моніторинг та вимірювання Розуміння основних тенденцій та напрямків розвитку підходів до оцінки ефективності PR Класифікація методів оцінки PR-ефективності Робота з аналітичними сервісами онлайн МОДУЛЬ 5. КРИЗОВІ КОМУНІКАЦІЇ: ПЕРША ЛІНІЯ ЗАХИСТУ ЧИ СЛАБКА ЛАНКА – 24 жовтня - ОКСАНА МОНАСТИРСЬКА Визначення кризової ситуації Визначення потенційної загрози і можливих сценаріїв розвитку ситуації Команда кризового реагування Як побудувати виграшну комбінацію під час кризи Тактика оголошення “поганих новин” Практичні вправи Спікери. Федір Крикун. Продюсер, ЩОГЛА, досвід роботи в якості PR директора в ЛІГА.net та в Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України. Марина Фоменко. CEO, Eterna Law, досвід роботи у відділі маркетингу групи ТАС, в якості PR/CSR менеджера агентства Cheil Worldwide та інтернет-видавництва Обозреватель. Алла Хороших. PR-менеджер брендів Peugeot, Citroen та DS, більше 10 років досвіду у сфері маркетингу та PR на B2B та B2C ринках (легкові та вантажні автомобілі, IT, концертно-розважальна індустрія), освіта – The Chartered Institute of Marketing (Великобританія). Юлія Петрик. PR & Marketing Manager, MacPaw. Оксана Монастирська. Керуючий директор, Changers, leadership consultancy, працювала керуючим директором, PBN Hill+Knowlton Strategies Україна, експерт у галузі корпоративних комунікацій із двадцятирічним досвідом роботи, керування проектами з розробки комунікаційних стратегій, корпоративного позиціонування та антикризових програм. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Шевчук. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Про програму

Спеціалісти по зв`язкам з громадськістю відповідають за формування та підтримку позитивної суспільної думки про компанії, які вони представляють, продукт, подію або персоналію. Одними з найважливіших функцій для сучасного PR професіонала є створення та імліментація PR стратегії, а також ефективне ведення антикризової комунікації для мінімізації ризиків та загроз для компанії. Як виявити наскільки PR стратегія є успішною, як виміряти, а також яким чином правильно реагувати у випадку виникнення негативної комунікації по відношенню до компанії? Протягом 20 годин найкращі знавці сфери зв`язків з громадськістю нададуть відповіді на поставлені запитання, поділяться напрацьованим досвідом, успішними та невдалими кейсами.

Після успішного проходження програми, Ви отримаєте сертифікат про завершення.

ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ

  • Отримаєте зворотній зв`язок по PR стратегії для Вашої компанії
  • Дізнаєтесь, які саме інструменти у B2B та B2C сферах краще використовувати
  • Попрацюєте в командах, складаючи PR стратегію бренду
  • Складете анти-кризовий план та візьмете участь у симуляціях антикризових операцій
  • Зрозумієте, як повинен себе поводити спікер на інтерв`ю, коли виникла кризова ситуація

 ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • PR спеціалісти та менеджери
  • Маркетинг менеджери
  • Спеціалісти внутрішніх комунікацій

ПРОГРАМА

МОДУЛЬ 1. РОЗРОБКА PR-СТРАТЕГІЇ: про що, кому і як розповідають бренди – 08 жовтня – ФЕДІР КРИКУН

  • PR для брендів: міфи і правда
  • Канали і формати: як створити інформпривід і знайти своє місце в ЗМІ
  • Як створити та управляти власними ЗМІ
  • Ефективне спонсорство та партнерство
  • Стратегія в PR: як планувати і досягати успіху

МОДУЛЬ 2. PR-СТРАТЕГІЯ ДЛЯ B2B ТА B2C: ОРГАНІЗАЦІЯ, АУДИТОРІЯ, ЦІЛІ, CASE STUDY – 10 жовтня – МАРИНА ФОМЕНКО, АЛЛА ХОРОШИХ

  • Основні бізнес-моделі та роль PR в різних типах бізнесу
  • Стратегія компанії та місце PR в ній
  • 8 кроків побудови PR стратегії
  • Бюджетування та звітування
  • Методи оцінки ефективності PR – окремих інструментів та стратегії в цілому
  • Приклади нестандартних PR-стратегій та коли варто додавати нестандартні елементи

МОДУЛЬ 3. ПІДГОТОВКА СПІКЕРА ДО ІНТЕРВ`Ю У ВИПАДКУ КРИЗИ –  17 жовтня – МИХАЙЛО ШУРАНОВ 

  • План підготовки до інтерв`ю, ключові питання: хто, що, де, коли, чому та як це стосується глядачів
  • Порядок дій у випадку кризи
  • Підготовка першої кризової заяви
  • Приклади вдалих та невдалих кейсів

МОДУЛЬ 4. ОНЛАЙН-ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО PR – 22 жовтня – ЮЛІЯ ПЕТРИК

  • Дослідження, моніторинг та вимірювання
  • Розуміння основних тенденцій та напрямків розвитку підходів до оцінки ефективності PR
  • Класифікація методів оцінки PR-ефективності
  • Робота з аналітичними сервісами онлайн

МОДУЛЬ 5. КРИЗОВІ КОМУНІКАЦІЇ: ПЕРША ЛІНІЯ ЗАХИСТУ ЧИ СЛАБКА ЛАНКА – 24 жовтня – ОКСАНА МОНАСТИРСЬКА

  • Визначення кризової ситуації
  • Визначення потенційної загрози і можливих сценаріїв розвитку ситуації
  • Команда кризового реагування
  • Як побудувати виграшну комбінацію під час кризи
  • Тактика оголошення “поганих новин”
  • Практичні вправи

Тренери

1 / 5
Федір Крикун
Продюсер, ЩОГЛА, досвід роботи в якості PR директора в ЛІГА.net та в Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України
Марина Фоменко
CEO, Eterna Law, досвід роботи у відділі маркетингу групи ТАС, в якості PR/CSR менеджера агентства Cheil Worldwide та інтернет-видавництва "Обозреватель"
Алла Хороших
PR-менеджер брендів Peugeot, Citroen та DS, більше 10 років досвіду у сфері маркетингу та PR на B2B та B2C ринках (легкові та вантажні автомобілі, IT, концертно-розважальна індустрія), освіта – The Chartered Institute of Marketing (Великобританія)
Юлія Петрик
PR & Marketing Manager, MacPaw
Оксана Монастирська
Керуючий директор, Changers, leadership consultancy, працювала керуючим директором, PBN Hill+Knowlton Strategies Україна, експерт у галузі корпоративних комунікацій із двадцятирічним досвідом роботи, керування проектами з розробки комунікаційних стратегій, корпоративного позиціонування та антикризових програм
Федір Крикун
Марина Фоменко
Алла Хороших
Юлія Петрик
Оксана Монастирська

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
044 496 06 01
Зареєструватися
Ім'я
Прізвище
Назва компанії
Посада
Контактний телефон
E-mail
Ваш мобільний номер телефону
Ваш досвід у сфері PR
Ваші очікування від програми
Зареєструватися
Закрити - 3
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: