fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-тренінг: Інтенсив з реклами в LinkedIn. Як запустити перші кампанії, не злити бюджет та отримати користь для вашого бізнесу

  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-тренінг: Інтенсив з реклами в LinkedIn. Як запустити перші кампанії, не злити бюджет та отримати користь для вашого бізнесу. Дата: 03 жовтня2023. Час: 11:00 13:00. Мова: українська. Місце проведення: Відбудеться онлайн. Чому варто почати використовувати LinkedIn для реклами вашого бізнесу? 1) LinkedIn – соціальна мережа професійних контактів, користувачі якої націлені на розвиток бізнесу та отримання максимальної користі для себе 2) Дуже точні можливості таргетингу, оскільки вони ґрунтуються не на припущеннях мережі, а на реальних фактах, які користувачі LinkedIn самостійно вводять про себе (досвід роботи, сфери, навички та ін.) під час створення та регулярного оновлення свого профілю. 3) Стрімке зростання активності в LinkedIn (особливо за останній рік в Україні). Якщо ви хочете дізнатися про потенціал реклами в LinkedIn, зрозуміти на що вона здатна та як ви її можете застосувати для свого бізнесу, долучайтеся до нашого навчання. За 3 модулі навчимося як запустити першу рекламну кампанію, допоможемо уникнути поширених помилок та розкажемо, як отримати максимум від вашого рекламного бюджету. Також в програмі –  ChatGPT для LinkedIn. Спікерка: Юлія Протащик, Digital-marketer – 8 років досвіду роботи, співзасновниця агентства інтернет-реклами LeadGen. Сертифікована LinkedIn Marketing Labs спеціалістка у напрямках: «LinkedIn Marketing Strategy» та «LinkedIn Marketing Solutions Fundamentals». Спеціалізується на Performance Marketing (працює з Google Analytics). Цільова аудиторія:  Маркетологи, які розглядають LinkedIn як додаткове джерело залучення лідів, збільшення рівня обізнаності бренду, а також як можливість виходу на міжнародні ринки. Таргетологи та інтернет-маркетологи, які хочуть додати до свого арсеналу новий інструмент та ефективно його використовувати для розвитку бізнесу. Керівники відділів маркетингу та власники бізнесу, які хочуть зрозуміти як оцінювати ефективність рекламних кампаній в LinkedIn, як ставити цілі та на що звертати увагу у роботі підрядників. Всі ті, хто цікавиться інтернет-рекламою та LinkedIn. ПРОГРАМА День 1: На що здатна реклама в LinkedIn: знайомство з рекламною платформою Для якого бізнесу підходить реклама в LinkedIn. Які цілі можна досягнути за допомогою реклами в LinkedIn. Як створити рекламний кабінет. Покрокова інструкція. Налаштування аналітики в LinkedIn. Чому важливо відслідковувати поведінку користувачів на сайті. Можливості таргетингу LinkedIn. Розширені параметри визначення цільової аудиторії в LinkedIn. Які можливості має реклама в LinkedIn та як їх можна використовувати для розвитку вашого бізнесу. Q&A сесія та домашнє завдання (10-15 хв). День 2: Цільова аудиторія. Як націлитися на свого ідеального клієнта в LinkedIn та привернути його увагу? Групи в LinkedIn та їх потаємна сила. Як нагадати про себе потенційним клієнтам? Налаштування ретаргетингу та завантаження списків аудиторій. “Підказки” з визначення цільової аудиторії в LinkedIn. Огляд різних типів оголошень для ефективної комунікації з вашою цільовою аудиторією. Оголошення, що привертають увагу та приводять до результату. Приклади найкращих креативів в LinkedIn. Після другого дня ви будете володіти різними інструментами таргетингу, які допоможуть знайти та достукатися до вашого потенційного клієнта. Q&A сесія та домашнє завдання (10-15 хв). День 3: Вихід на новий рівень: оптимізація та ефективність рекламних кампаній + ChatGPT. Як оцінювати ефективність реклами в LinkedIn? Аналітика рекламних кампаній. Масштабування рекламних кампаній. Як досягти максимального успіху? ChatGPT для LinkedIn. Оптимізовуємо свою роботу. Dos та Donts реклами в LinkedIn. Запуск вашої першої рекламної кампанії (за бажанням та можливостями). Після третього дня ви зможете запустити свою першу рекламну кампанію в LinkedIn, будете розуміти як оцінювати її ефективність та дізнаєтеся, як спростите свою роботу, використовуючи ChatGPT для реклами. Q&A сесія та домашнє завдання (20-30 хв). Тренери. Юлія Протащик. Digital-marketer – 8 років досвіду роботи, співзасновниця агентства інтернет-реклами LeadGen. Сертифікована LinkedIn Marketing Labs спеціалістка у напрямках: «LinkedIn Marketing Strategy» та «LinkedIn Marketing Solutions Fundamentals». Спеціалізується на Performance Marketing (працює з Google Analytics). Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Овдій. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067-406-65-40.

Про програму

Чому варто почати використовувати LinkedIn для реклами вашого бізнесу?

1) LinkedIn – соціальна мережа професійних контактів, користувачі якої націлені на розвиток бізнесу та отримання максимальної користі для себе

2) Дуже точні можливості таргетингу, оскільки вони ґрунтуються не на припущеннях мережі, а на реальних фактах, які користувачі LinkedIn самостійно вводять про себе (досвід роботи, сфери, навички та ін.) під час створення та регулярного оновлення свого профілю.

3) Стрімке зростання активності в LinkedIn (особливо за останній рік в Україні).

Якщо ви хочете дізнатися про потенціал реклами в LinkedIn, зрозуміти на що вона здатна та як ви її можете застосувати для свого бізнесу, долучайтеся до нашого навчання. За 3 модулі навчимося як запустити першу рекламну кампанію, допоможемо уникнути поширених помилок та розкажемо, як отримати максимум від вашого рекламного бюджету. Також в програмі –  ChatGPT для LinkedIn.

Спікерка: Юлія Протащик, Digital-marketer – 8 років досвіду роботи, співзасновниця агентства інтернет-реклами LeadGen. Сертифікована LinkedIn Marketing Labs спеціалістка у напрямках: «LinkedIn Marketing Strategy» та «LinkedIn Marketing Solutions Fundamentals». Спеціалізується на Performance Marketing (працює з Google Analytics).

Цільова аудиторія: 

  • Маркетологи, які розглядають LinkedIn як додаткове джерело залучення лідів, збільшення рівня обізнаності бренду, а також як можливість виходу на міжнародні ринки.
  • Таргетологи та інтернет-маркетологи, які хочуть додати до свого арсеналу новий інструмент та ефективно його використовувати для розвитку бізнесу.
  • Керівники відділів маркетингу та власники бізнесу, які хочуть зрозуміти як оцінювати ефективність рекламних кампаній в LinkedIn, як ставити цілі та на що звертати увагу у роботі підрядників.
  • Всі ті, хто цікавиться інтернет-рекламою та LinkedIn.

ПРОГРАМА

День 1: На що здатна реклама в LinkedIn: знайомство з рекламною платформою

  • Для якого бізнесу підходить реклама в LinkedIn.
  • Які цілі можна досягнути за допомогою реклами в LinkedIn.
  • Як створити рекламний кабінет. Покрокова інструкція.
  • Налаштування аналітики в LinkedIn. Чому важливо відслідковувати поведінку користувачів на сайті.
  • Можливості таргетингу LinkedIn. Розширені параметри визначення цільової аудиторії в LinkedIn.
  • Які можливості має реклама в LinkedIn та як їх можна використовувати для розвитку вашого бізнесу.
  • Q&A сесія та домашнє завдання (10-15 хв).

День 2: Цільова аудиторія. Як націлитися на свого ідеального клієнта в LinkedIn та привернути його увагу?

  • Групи в LinkedIn та їх потаємна сила.
  • Як нагадати про себе потенційним клієнтам? Налаштування ретаргетингу та завантаження списків аудиторій.
  • “Підказки” з визначення цільової аудиторії в LinkedIn.
  • Огляд різних типів оголошень для ефективної комунікації з вашою цільовою аудиторією.
  • Оголошення, що привертають увагу та приводять до результату. Приклади найкращих креативів в LinkedIn.
  • Після другого дня ви будете володіти різними інструментами таргетингу, які допоможуть знайти та достукатися до вашого потенційного клієнта.
  • Q&A сесія та домашнє завдання (10-15 хв).

День 3: Вихід на новий рівень: оптимізація та ефективність рекламних кампаній + ChatGPT.

  • Як оцінювати ефективність реклами в LinkedIn? Аналітика рекламних кампаній.
  • Масштабування рекламних кампаній. Як досягти максимального успіху?
  • ChatGPT для LinkedIn. Оптимізовуємо свою роботу.
  • Do’s та Dont’s реклами в LinkedIn.
  • Запуск вашої першої рекламної кампанії (за бажанням та можливостями).
  • Після третього дня ви зможете запустити свою першу рекламну кампанію в LinkedIn, будете розуміти як оцінювати її ефективність та дізнаєтеся, як спростите свою роботу, використовуючи ChatGPT для реклами.
  • Q&A сесія та домашнє завдання (20-30 хв).

Тренери

1 / 1
Юлія Протащик
Digital-marketer – 8 років досвіду роботи, співзасновниця агентства інтернет-реклами LeadGen. Сертифікована LinkedIn Marketing Labs спеціалістка у напрямках: «LinkedIn Marketing Strategy» та «LinkedIn Marketing Solutions Fundamentals». Спеціалізується на Performance Marketing (працює з Google Analytics)
Юлія Протащик

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Овдій

Зв'язатись
067-406-65-40
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: