fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-Програмa розвитку з Soft Skills: як розвинути та вдосконалити

Комунікація Особиста ефективність Особистісний розвиток
  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-Програмa розвитку з Soft Skills: як розвинути та вдосконалити. Дата: 27 листопада2023. Час: 16:00 18:00. Мова: українська. Місце проведення: Відбудеться онлайн. У сучасному світі все змінюється настільки швидко, що інколи керувати власними емоціями, адаптуватися до нових реалій та реалізовувати поставлені цілі та бажання стає дедалі важче. Так, щоб ефективно впоратися з викликами сьогодення, зберігати спокій та рівновагу, продовжувати результативно працювати та успішно будувати кар’єру, необхідно розвивати та вдосконалювати навички soft skills. Soft skills (м’які/гнучкі навички) – універсальні непрофесійні якості, що залежать від особистісних особливостей людини та набуваються з особистим досвідом. Це надпрофесійні навички, які допомагають взаємодіяти з іншими незалежно від сфери діяльності, вирішувати повсякденні життєві завдання, сформувати власну репутацію та краще виконувати свою роботу. Згідно з даними досліджень групи вчених із Гарварду, Стенфорду та Фонду Карнегі, саме soft skills дають 85% успіху у професії, і тільки 15% припадають на жорсткі навички. Команда EBA Management Development Centre запрошує вас взяти участь у новій Online-Програмі розвитку з Soft Skills, в результаті якої учасники: Дізнаються про ключові інструменти та складові найзатребуваніших Soft Skills. Навчаться правильно вибудовувати діалог, домовлятися з іншими, аргументувати та протидіяти маніпуляціям. Зможуть краще управляти власними емоціями, відстоювати особистісні кордони та ефективно працювати зі стресом та тривогою. Отримають найактуальніші інструменти та техніки тайм-менеджменту і збереження працездатності. Засвоять та вдосконалять техніки ненасильницького спілкування. Ознайомляться з основними складовими критичного мислення, принципами інформаційної гігієни у сучасному просторі. Після успішного проходження курсу учасники отримають сертифікат про завершення Online-Програми розвитку. ПРОГРАМА  МОДУЛЬ I. Вплив та аргументація в переговорах – Наталія Байкалова, 27 листопада, 16:00-18:00: Визначення впливу та результату впливу. Матриця раціонального та емоційного впливу. 2 базові стратегії впливу: через раціональне переконання та через асертивне приєднання. Стратегія «Вплив через раціональне переконання»: суть стратегії. Ситуації та контексти успішного застосування. Модель оптимального переконання ТАП: теза, аргументи, підкріплення. Вид/поверхи аргументації. Лінія аргументації. Стратегія «Вплив через асертивне приєднання». Суть стратегії. Ситуації та контексти успішного застосування у бізнесі. Тренер: Наталія Байкалова, Бізнес-тренер, психолог з 12 річним досвідом. З 2001 року займається розробкою та впровадженням навчальних програм у таких сферах, як управління змінами, проведення переговорів, емоційна компетентність та міжкультурна комунікація. Фахівець з профілактики емоційного вигорання працівників. КПТ психолог, травматерапевт. Протягом 14 років супроводжує переговори та готує команди до переговорів. Фахівець з медіації конфліктів та складних переговорів. Авторка та ведуча «Школи переговорів» ЕВА, «Школи розв’язання конфліктів», авторської програми «Профілактика емоційного вигорання». МОДУЛЬ II. Емоційний інтелект. Формула стійкості. Плекання емоційної стабільності – Світлана Савчук, 29 листопада, 16:00-18:00: Континіум психічного здоров’я. Компоненти стійкості. Алгоритм проживання емоцій. Способи стабілізації власного психо-емоційного стану. Техніка контейнування емоцій. Тренер: Світлана Савчук, Психотерапевтка, People Partner Psychologist, бізнес-тренерка. МОДУЛЬ III. Time-management та особиста ефективність. Як досягати продуктивності та зберігати баланс в житті і роботі – В’ячеслав Сухомлинов, 04 грудня, 16:00-18:00: Найбільший ворог продуктивності та креативності. Найкращий стан для продуктивної роботи, як бути присутнім і залученим. Як працювати з постійним інформаційним потоком який лише збільшується. 5 кроків GTD: ефективний процес керування зобовязаннями. Як знаходити час для того, що дійсно має значення і впевнено обирати чим зайнятися. Тренер: В’ячеслав Сухомлинов, Експерт зі створення, запуску та підтримки систем досягнення амбіційних цілей на персональному та організаційному рівнях. Перший індивідуальний коуч GTD® в Центральній та Східній Європі, керуючий партнер GTD® Україна. Завдяки своєму багаторічному досвіду СЕО та консультанта, Вячеслав допоміг більш ніж 1400 людям досягати важливих результатів і не витрачати час та енергію впусту. У портфоліо клієнтів В’ячеслава більше 25 компаній, команди яких значно покращили показники з ефективності і сфокусувались на досягненні визначних бізнес-результатів. МОДУЛЬ IV. Ненасильницьке спілкування (ННС): як вести важкі діалоги – з іншими та з собою – Олена Єлісєєва, 06 грудня, 10:00-12:00: І. Коли діалог стає важким: сильні емоції, різні позиції та важливі питання: Модель ННС як «емоційний перекладач» для управління конфліктами та важкими діалогами. Як зрозуміти, які важливі потреби стоять за емоціями співрозмовника? Що насправді ховається за гнівом, роздратуванням, розчаруванням та образою? Як побудувати складний діалог та спілкування із важкими співрозмовниками? ІІ. Практикум. Алгоритм ННС: Відокремити факти від оцінок. Зрозуміти ЕМОЦІЇ. Усвідомити ПОТРЕБИ, що стоять за емоціями. Знайти РІШЕННЯ, що ґрунтуються на потребах обох сторін. Розбір алгоритму на реальних кейсах учасників. Практика в міні-групах із супервізією тренера. Завершення воркшопу та рекомендації щодо подальшого розвитку. Тренер: Олена Єлісєєва, Бізнес-тренерка, сертифікований бізнес-коуч, член ICF, психотерапевтка в методі клієнт-центрованої терапії, сертифікований консультант Hogan Assessment. Понад 20 років досвіду роботи в українських та міжнародних компаніях, у т.ч. на управлінських позиціях. Практика коучингу – з 2009 року, досвід проведення тренінгових програм – з 2010 року, психотерапевтична практика – з 2016 року. Спеціалізація: програми розвитку емоційної компетентності та емоційного лідерства, програми розвитку навичок життєстійкості та психологічної самодопомоги, партнерська комунікація, заснована на методі ненасильницького спілкування (NonViolent Communication), коучинг для керівників та навчання менеджменту в стилі коучинг, програми особистої ефективності та управління енергією. МОДУЛЬ V. Критичне мислення та робота з інформацією – Ольга Шаповалова, 08 грудня, 16:00-18:00: Основні складові критичного мислення. Когнітивні спотворення. Робота з інформацією та принципи інформаційної гігієни. Вирішення проблем та прийняття рішень. Тренер: Ольга Шаповалова, Сертифікований бізнес та лайф-коуч, Master Coach Ukraine (EMCC), Licence II on Economics and Management, Université Pierre Mendes-France Grenoble, Навчання програмі гнучкої методології управління проектами Scrum for Teams (2017), Scrum for Business (2017), Global HR Pro (2021). 12 років досвіду в командах інноваційних проєктів 86 проектів із навчання та розвитку команд 9 років тренерського досвіду 4 роки роботи в клієнтському сервісі 2100+ людей навчено Спікери. Наталія Байкалова. Бізнес-тренер, психолог з 12 річним досвідом. З 2001 року займається розробкою та впровадженням навчальних програм у таких сферах, як управління змінами, проведення переговорів, емоційна компетентність та міжкультурна комунікація. Фахівець з профілактики емоційного вигорання працівників. КПТ психолог, травматерапевт. Протягом 14 років супроводжує переговори та готує команди до переговорів. Фахівець з медіації конфліктів та складних переговорів. Авторка та ведуча «Школи переговорів» ЕВА, «Школи розв’язання конфліктів», авторської програми «Профілактика емоційного вигорання».. Світлана Савчук. Психотерапевтка, People Partner Psychologist, бізнес-тренерка.. В’ячеслав Сухомлинов. Експерт зі створення, запуску та підтримки систем досягнення амбіційних цілей на персональному та організаційному рівнях. Перший індивідуальний коуч GTD® в Центральній та Східній Європі, керуючий партнер GTD® Україна. Завдяки своєму багаторічному досвіду СЕО та консультанта, Вячеслав допоміг більш ніж 1400 людям досягати важливих результатів і не витрачати час та енергію впусту. У портфоліо клієнтів В’ячеслава більше 25 компаній, команди яких значно покращили показники з ефективності і сфокусувались на досягненні визначних бізнес-результатів.. Олена Єлісєєва. Бізнес-тренерка, сертифікований бізнес-коуч, член ICF, психотерапевтка в методі клієнт-центрованої терапії, сертифікований консультант Hogan Assessment. Понад 20 років досвіду роботи в українських та міжнародних компаніях, у т.ч. на управлінських позиціях. Практика коучингу – з 2009 року, досвід проведення тренінгових програм – з 2010 року, психотерапевтична практика – з 2016 року. Спеціалізація: програми розвитку емоційної компетентності та емоційного лідерства, програми розвитку навичок життєстійкості та психологічної самодопомоги, партнерська комунікація, заснована на методі ненасильницького спілкування (NonViolent Communication), коучинг для керівників та навчання менеджменту в стилі коучинг, програми особистої ефективності та управління енергією.. Ольга Шаповалова. Сертифікований бізнес та лайф-коуч, Master Coach Ukraine (EMCC), Licence II on Economics and Management, Université Pierre Mendes-France Grenoble, Навчання програмі гнучкої методології управління проектами Scrum for Teams (2017), Scrum for Business (2017), Global HR Pro (2021). • 12 років досвіду в командах інноваційних проєктів • 86 проектів із навчання та розвитку команд • 9 років тренерського досвіду • 4 роки роботи у клієнтському сервісі • 2100+ людей навчено. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Меркулова. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 0665709987.

Про програму

У сучасному світі все змінюється настільки швидко, що інколи керувати власними емоціями, адаптуватися до нових реалій та реалізовувати поставлені цілі та бажання стає дедалі важче. Так, щоб ефективно впоратися з викликами сьогодення, зберігати спокій та рівновагу, продовжувати результативно працювати та успішно будувати кар’єру, необхідно розвивати та вдосконалювати навички soft skills.

Soft skills (м’які/гнучкі навички) – універсальні непрофесійні якості, що залежать від особистісних особливостей людини та набуваються з особистим досвідом. Це надпрофесійні навички, які допомагають взаємодіяти з іншими незалежно від сфери діяльності, вирішувати повсякденні життєві завдання, сформувати власну репутацію та краще виконувати свою роботу.

Згідно з даними досліджень групи вчених із Гарварду, Стенфорду та Фонду Карнегі, саме soft skills дають 85% успіху у професії, і тільки 15% припадають на жорсткі навички.

Команда EBA Management Development Centre запрошує вас взяти участь у новій Online-Програмі розвитку з Soft Skills, в результаті якої учасники:

  • Дізнаються про ключові інструменти та складові найзатребуваніших Soft Skills.
  • Навчаться правильно вибудовувати діалог, домовлятися з іншими, аргументувати та протидіяти маніпуляціям.
  • Зможуть краще управляти власними емоціями, відстоювати особистісні кордони та ефективно працювати зі стресом та тривогою.
  • Отримають найактуальніші інструменти та техніки тайм-менеджменту і збереження працездатності.
  • Засвоять та вдосконалять техніки ненасильницького спілкування.
  • Ознайомляться з основними складовими критичного мислення, принципами інформаційної гігієни у сучасному просторі.

Після успішного проходження курсу учасники отримають сертифікат про завершення Online-Програми розвитку.

ПРОГРАМА 

МОДУЛЬ I. Вплив та аргументація в переговорах – Наталія Байкалова, 27 листопада, 16:00-18:00:

  • Визначення впливу та результату впливу.
  • Матриця раціонального та емоційного впливу.
  • 2 базові стратегії впливу: через раціональне переконання та через асертивне приєднання.
  • Стратегія «Вплив через раціональне переконання»: суть стратегії. Ситуації та контексти успішного застосування.
  • Модель оптимального переконання ТАП: теза, аргументи, підкріплення.
  • Вид/поверхи аргументації. Лінія аргументації.
  • Стратегія «Вплив через асертивне приєднання».
  • Суть стратегії. Ситуації та контексти успішного застосування у бізнесі.

Тренер: Наталія Байкалова, Бізнес-тренер, психолог з 12 річним досвідом. З 2001 року займається розробкою та впровадженням навчальних програм у таких сферах, як управління змінами, проведення переговорів, емоційна компетентність та міжкультурна комунікація. Фахівець з профілактики емоційного вигорання працівників. КПТ психолог, травматерапевт. Протягом 14 років супроводжує переговори та готує команди до переговорів. Фахівець з медіації конфліктів та складних переговорів. Авторка та ведуча «Школи переговорів» ЕВА, «Школи розв’язання конфліктів», авторської програми «Профілактика емоційного вигорання».

МОДУЛЬ II. Емоційний інтелект. Формула стійкості. Плекання емоційної стабільності – Світлана Савчук, 29 листопада, 16:00-18:00:

  • Континіум психічного здоров’я.
  • Компоненти стійкості.
  • Алгоритм проживання емоцій.
  • Способи стабілізації власного психо-емоційного стану.
  • Техніка контейнування емоцій.

Тренер: Світлана Савчук, Психотерапевтка, People Partner Psychologist, бізнес-тренерка.

МОДУЛЬ III. Timemanagement та особиста ефективність. Як досягати продуктивності та зберігати баланс в житті і роботі В’ячеслав Сухомлинов, 04 грудня, 16:00-18:00:

  • Найбільший ворог продуктивності та креативності.
  • Найкращий стан для продуктивної роботи, як бути присутнім і залученим.
  • Як працювати з постійним інформаційним потоком який лише збільшується.
  • 5 кроків GTD: ефективний процес керування зобов’язаннями.
  • Як знаходити час для того, що дійсно має значення і впевнено обирати чим зайнятися.

Тренер: В’ячеслав Сухомлинов, Експерт зі створення, запуску та підтримки систем досягнення амбіційних цілей на персональному та організаційному рівнях. Перший індивідуальний коуч GTD® в Центральній та Східній Європі, керуючий партнер GTD® Україна. Завдяки своєму багаторічному досвіду СЕО та консультанта, В’ячеслав допоміг більш ніж 1400 людям досягати важливих результатів і не витрачати час та енергію впусту. У портфоліо клієнтів В’ячеслава більше 25 компаній, команди яких значно покращили показники з ефективності і сфокусувались на досягненні визначних бізнес-результатів.

МОДУЛЬ IV. Ненасильницьке спілкування (ННС): як вести важкі діалоги – з іншими та з собою Олена Єлісєєва, 06 грудня, 10:00-12:00:

І. Коли діалог стає важким: сильні емоції, різні позиції та важливі питання:

  • Модель ННС як «емоційний перекладач» для управління конфліктами та важкими діалогами.
  • Як зрозуміти, які важливі потреби стоять за емоціями співрозмовника?
  • Що насправді ховається за гнівом, роздратуванням, розчаруванням та образою?
  • Як побудувати складний діалог та спілкування із важкими співрозмовниками?

ІІ. Практикум. Алгоритм ННС:

  • Відокремити факти від оцінок.
  • Зрозуміти ЕМОЦІЇ.
  • Усвідомити ПОТРЕБИ, що стоять за емоціями.
  • Знайти РІШЕННЯ, що ґрунтуються на потребах обох сторін.
  • Розбір алгоритму на реальних кейсах учасників. Практика в міні-групах із супервізією тренера.
  • Завершення воркшопу та рекомендації щодо подальшого розвитку.

Тренер: Олена Єлісєєва, Бізнес-тренерка, сертифікований бізнес-коуч, член ICF, психотерапевтка в методі клієнт-центрованої терапії, сертифікований консультант Hogan Assessment.

  • Понад 20 років досвіду роботи в українських та міжнародних компаніях, у т.ч. на управлінських позиціях. Практика коучингу – з 2009 року, досвід проведення тренінгових програм – з 2010 року, психотерапевтична практика – з 2016 року.
  • Спеціалізація: програми розвитку емоційної компетентності та емоційного лідерства, програми розвитку навичок життєстійкості та психологічної самодопомоги, партнерська комунікація, заснована на методі ненасильницького спілкування (NonViolent Communication), коучинг для керівників та навчання менеджменту в стилі коучинг, програми особистої ефективності та управління енергією.

МОДУЛЬ V. Критичне мислення та робота з інформацією – Ольга Шаповалова, 08 грудня, 16:00-18:00:

  • Основні складові критичного мислення.
  • Когнітивні спотворення.
  • Робота з інформацією та принципи інформаційної гігієни.
  • Вирішення проблем та прийняття рішень.

Тренер: Ольга Шаповалова, Сертифікований бізнес та лайф-коуч, Master Coach Ukraine (EMCC), Licence II on Economics and Management, Université Pierre Mendes-France Grenoble, Навчання програмі гнучкої методології управління проектами Scrum for Teams (2017), Scrum for Business (2017), Global HR Pro (2021).

  • 12 років досвіду в командах інноваційних проєктів
  • 86 проектів із навчання та розвитку команд
  • 9 років тренерського досвіду
  • 4 роки роботи в клієнтському сервісі
  • 2100+ людей навчено

Тренери

1 / 5
Наталія Байкалова
Бізнес-тренер, психолог з 12 річним досвідом. З 2001 року займається розробкою та впровадженням навчальних програм у таких сферах, як управління змінами, проведення переговорів, емоційна компетентність та міжкультурна комунікація. Фахівець з профілактики емоційного вигорання працівників. КПТ психолог, травматерапевт. Протягом 14 років супроводжує переговори та готує команди до переговорів. Фахівець з медіації конфліктів та складних переговорів. Авторка та ведуча «Школи переговорів» ЕВА, «Школи розв’язання конфліктів», авторської програми «Профілактика емоційного вигорання».
Світлана Савчук
Психотерапевтка, People Partner Psychologist, бізнес-тренерка.
В’ячеслав Сухомлинов
Експерт зі створення, запуску та підтримки систем досягнення амбіційних цілей на персональному та організаційному рівнях. Перший індивідуальний коуч GTD® в Центральній та Східній Європі, керуючий партнер GTD® Україна. Завдяки своєму багаторічному досвіду СЕО та консультанта, В'ячеслав допоміг більш ніж 1400 людям досягати важливих результатів і не витрачати час та енергію впусту. У портфоліо клієнтів В’ячеслава більше 25 компаній, команди яких значно покращили показники з ефективності і сфокусувались на досягненні визначних бізнес-результатів.
Олена Єлісєєва
Бізнес-тренерка, сертифікований бізнес-коуч, член ICF, психотерапевтка в методі клієнт-центрованої терапії, сертифікований консультант Hogan Assessment. Понад 20 років досвіду роботи в українських та міжнародних компаніях, у т.ч. на управлінських позиціях. Практика коучингу – з 2009 року, досвід проведення тренінгових програм – з 2010 року, психотерапевтична практика – з 2016 року. Спеціалізація: програми розвитку емоційної компетентності та емоційного лідерства, програми розвитку навичок життєстійкості та психологічної самодопомоги, партнерська комунікація, заснована на методі ненасильницького спілкування (NonViolent Communication), коучинг для керівників та навчання менеджменту в стилі коучинг, програми особистої ефективності та управління енергією.
Ольга Шаповалова
Сертифікований бізнес та лайф-коуч, Master Coach Ukraine (EMCC), Licence II on Economics and Management, Université Pierre Mendes-France Grenoble, Навчання програмі гнучкої методології управління проектами Scrum for Teams (2017), Scrum for Business (2017), Global HR Pro (2021). • 12 років досвіду в командах інноваційних проєктів • 86 проектів із навчання та розвитку команд • 9 років тренерського досвіду • 4 роки роботи у клієнтському сервісі • 2100+ людей навчено
Наталія Байкалова
Світлана Савчук
В’ячеслав Сухомлинов
Олена Єлісєєва
Ольга Шаповалова

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Меркулова

Зв'язатись
0665709987
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Підтвердьте, будь ласка, ваш мобільний номер телефону.
З якими проблемами щодо розвитку та імлементації Soft Skills Ви стикаєтесь?
Online-програму буде оплачувати
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 3
Online-програму буде оплачувати
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: