fbpx

Online-лекція: Як навчитися cприймати зворотній зв’язок

  • Дата: 01/04/2021
  • Мова: українська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесок:безкоштовно для членських компаній Асоціації
Місце проведення:

Віртуальна зала Stefes

Зворотний зв’язок – причина частих конфліктів з клієнтами, підлеглими та керівниками. Але зворотний зв’язок необхідний, інакше ми не будемо розуміти, над чим нам працювати: як покращувати клієнтський досвід, як посилювати залученість співробітників, як в цілому зміцнювати свої позиції на ринку. Навіть володіючи бажанням приймати зворотний зв’язок, далеко не завжди вдається його почути та відреагувати конструктивно.

EBA Management Development Centre спільно з Оксаною Марусич запрошують Вас взяти участь в Online-лекції: Як навчитися cприймати зворотній зв’язок.

Спікерка: Оксана Марусич, сертифікована бізнес-тренерка, сертифікована коучиня ICF, 10-ти річний досвід впровадження стандартів обслуговування, викладачка KMBS програми МВА для рестораторів: модуль «Управління сервісом», запрошена спікерка МІМ.

Партнер заходу: STEFES.

Цільова аудиторія: власники бізнесів, топ-менеджери, керівники сервісних служб, HR фахівці, фахівці з клієнтського обслуговування, а також всі, чия робота пов’язана з внутрішніми і зовнішніми комунікаціями; сфери: B2B і B2C, роздріб, fashion, ресторани і кафе, приватні клініки, спорт і фітнес, IT, авто, авіа.

Питання для обговорення:

  • Важливість правильної роботи зі зворотним зв’язком і його вплив на ефективність бізнесу.
  • Що заважає чути і приймати зворотний зв’язок.
  • Джерела поширених помилок поведінки і що з ними робити.
  • Коректна форма зворотного зв’язку. Як вибудовувати стратегію в роботі зі ЗЗ.
  • Джерела поширених моделей поведінки і що з ними робити.
  • Як виховати в собі лідера і сформувати сильну команду.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на development@eba.com.ua або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Оксана Марусич
Сертифікована бізнес-тренерка, сертифікована коучиня ICF, 10-ти річний досвід впровадження стандартів обслуговування, викладачка KMBS програми МВА для рестораторів: модуль «Управління сервісом», запрошена спікерка МІМ
Оксана Марусич

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Овдій

Зв'язатись
067 406 65 40

Партнери

Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: