fbpx

Online-лекція: Управління взаємовідносинами з клієнтами на основі даних: маркетинг в умовах нової реальності

  • Дата: 10/11/2020
  • Мова: українська/російська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесок:безкоштовно для членських компаній Асоціації

Згідно з дослідженням McKinsey & Company, з початку світового локдауну понад 90% продажів трансформувалися в онлайн, і представники переважної більшості бізнес-компаній вважають, що встановлена закономірність є незмінною, та навіть ефективнішою ніж до початку пандемії.

Такий розвиток подій неймовірно вплинув на світ маркетингу, вимагаючи від його представників докорінно змінити встановлені стратегії, адже вже неможливо покладатися на попередні припущення щодо уподобань та подорожей клієнтів; необхідна достовірна інформація для прийняття обґрунтованих рішень.

Так, в умовах сучасності, компанії збирають якомога більше даних про користувачів, що є цінною складовою для стимулювання продажів та маркетингових ініціатив. Однак, згідно з даними Adobe та EConsultancy, лише половина опитаних компаній, забезпечує розвиток бізнесу завдяки цифровій трансформації та ефективному таргетуванню.

EBA Management Development Centre спільно з AlwaysFriday запрошують Вас взяти участь в Online-лекції: Управління взаємовідносинами з клієнтами на основі даних: маркетинг в умовах нової реальності.

Дана лекція запланована на 10 листопада об 11:00 і буде доступна на ресурсі Zoom.us. Посилання на онлайн зустріч буде доступно зареєстрованим учасникам за день до події.

Спікер: Олександра Аллісон, CEO маркетингового агентства AlwaysFriday (UK); фіналістка Hertfordshire Business Award 2019 (UK). Відповідала за взаємовідносини та продажі в London Business School, Microsoft та Cisco. Має 10-річний досвід роботи в сфері продажів, управлінні діяльності партнерів та зацікавлених сторін, проєктному менеджменті, маркетингу та комунікаціях. Спеціалізується на розробці маркетингових стратегій та стратегій продажів на основі даних для європейських компаній.

Партнер заходу: AlwaysFriday

Цільова аудиторія:

  • Керівники відділу продажів та відділу маркетингу;
  • Регіональні менеджери;
  • Product/Brand-менеджери;
  • Директори з розвитку.

Питання для обговорення:

  • Цифрові канали для використання потенціалу Вашого бізнесу.
  • Типи даних для забезпечення ефективності маркетингової стратегії.
  • «Смерть» персони покупця та зростання намірів клієнта.
  • A / B тестування.
  • Інструменти успішної маркетингової стратегії.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на development@eba.com.ua або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Олександра Аллісон
CEO маркетингового агентства AlwaysFriday (UK); фіналістка Hertfordshire Business Award 2019 (UK). Відповідала за взаємовідносини та продажі в London Business School, Microsoft та Cisco. Має 10-річний досвід роботи в сфері продажів, управлінні діяльності партнерів та зацікавлених сторін, проєктному менеджменті, маркетингу та комунікаціях. Спеціалізується на розробці маркетингових стратегій та стратегій продажів на основі даних для європейських компаній.
Олександра Аллісон

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Меркулова

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: