fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Brand power in the new reality

18/ 06/ 2020
  У чому полягає сила бренд-комунікацій в кризових ситуаціях та як бренду відрізнитися серед конкурентів в онлайн-середовищі? Власне про це говорили вчора під час івенту «EBA Doing Business Review: Сила бренду» разом з провідними експертами в галузі PR та маркетингу. Переглянути відео зустрічі Олексій Філановський, співзасновник агентства маркетингового консалтингу «Filberry», вважає, що за останні місяці значно зросла роль бренду для компаній. Насамперед, це обумовлено тим, що у зв’язку з  пандемією для більшості споживачів гостро постало питання власної безпеки в усіх її проявах. Тому у виграші залишилися компанії, в яких брендинг вибудуваний саме на довірі. Наразі в індустрії тільки починають переосмислювати зміни в споживчих настроях. За словами пана Філановського, більш ґрунтовні дослідження щодо реакцій споживачів будуть доступні у липні-серпні. Однак, вже зараз можна говорити про основні помилки у поведінці брендів під час кризи. По-перше, через кризову ситуацію компанії були вимушені зосереджуватися на прийнятті швидких тактичних рішень замість планування більш довгострокових стратегій. По-друге, бренди намагалися апелювати до цінностей, які не відповідають потребам цільової аудиторії. По-третє, більшість компаній сфокусовані тільки на пізнаваності зовнішніх атрибутів бренду та забувають про створення реальних знань про бренд, що здатне конвертуватися у кількість продажів та нових клієнтів. Про досвід ведення комунікацій бренду під час кризи розповіла Катерина Гуленок, Керівник PR-відділу Брокард Україна. Так, криза допомогла команді мобілізувати свої сили та вдосконалити проєкт онлайн-магазину, який розроблявся протягом трьох років. З часу тестового запуску у січні та впродовж карантину  кількість відвідувань сайту зросла в шість разів  (з 220 тисяч відвідувань у січні до 950 тисяч в травні). Катерина також поділилася планом компанії протягом наступних 2-3 років досягти другої лідируючої позиції в категорії онлайн продажів косметичної продукції. Компанія робить ставку на побудову бездоганної репутації та відносини довіри зі споживачем, гарантуючи оригінальну якісну продукцію за конкурентною ціною та надаючи професійну онлайн-консультацію. Анна Буряковська, PR Директор FONDY, виділила три універсальні поради для брендів, які будуть корисні у якості антикризових заходів та як частина загальної комунікаційної стратегії. По-перше, онлайн репутація повинна стати пріоритетним напрямом для компанії. По-друге, бренд повинен постійно генерувати новини та бути цікавим своїй цільовій аудиторії. Для інфоприводів необхідно розробити чітку стратегію, аби запобігти неузгодженості дій між різними стейкхолдерами. По-третє, важливо постійно заявляти про сильні сторони бренду, комунікувати успіхи та досягнення. Позитивно сприймається також висвітлення історій про команду, яка стоїть за брендом.  Загалом, рекомендується відходити від шаблонів, відслідковувати не тільки негатив, взаємодіяти з цільової аудиторією в соціальних мережах та реагувати на їх відгуки онлайн. Тож сила бренду обумовлена її репутацією та наявністю емоційного зв’язку зі споживачем. Саме унікальна історія цих відносин здатна диференціювати бренд серед конкурентів. Від імені Європейської Бізнес Асоціації дякуємо спікерам за цікаві кейси у бренд-комунікаціях!

У чому полягає сила бренд-комунікацій в кризових ситуаціях та як бренду відрізнитися серед конкурентів в онлайн-середовищі? Власне про це говорили вчора під час івенту «EBA Doing Business Review: Сила бренду» разом з провідними експертами в галузі PR та маркетингу.

Переглянути відео зустрічі

Олексій Філановський, співзасновник агентства маркетингового консалтингу «Filberry», вважає, що за останні місяці значно зросла роль бренду для компаній. Насамперед, це обумовлено тим, що у зв’язку з  пандемією для більшості споживачів гостро постало питання власної безпеки в усіх її проявах. Тому у виграші залишилися компанії, в яких брендинг вибудуваний саме на довірі. Наразі в індустрії тільки починають переосмислювати зміни в споживчих настроях. За словами пана Філановського, більш ґрунтовні дослідження щодо реакцій споживачів будуть доступні у липні-серпні. Однак, вже зараз можна говорити про основні помилки у поведінці брендів під час кризи. По-перше, через кризову ситуацію компанії були вимушені зосереджуватися на прийнятті швидких тактичних рішень замість планування більш довгострокових стратегій. По-друге, бренди намагалися апелювати до цінностей, які не відповідають потребам цільової аудиторії. По-третє, більшість компаній сфокусовані тільки на пізнаваності зовнішніх атрибутів бренду та забувають про створення реальних знань про бренд, що здатне конвертуватися у кількість продажів та нових клієнтів.

Про досвід ведення комунікацій бренду під час кризи розповіла Катерина Гуленок, Керівник PR-відділу Брокард Україна. Так, криза допомогла команді мобілізувати свої сили та вдосконалити проєкт онлайн-магазину, який розроблявся протягом трьох років. З часу тестового запуску у січні та впродовж карантину  кількість відвідувань сайту зросла в шість разів  (з 220 тисяч відвідувань у січні до 950 тисяч в травні). Катерина також поділилася планом компанії протягом наступних 2-3 років досягти другої лідируючої позиції в категорії онлайн продажів косметичної продукції. Компанія робить ставку на побудову бездоганної репутації та відносини довіри зі споживачем, гарантуючи оригінальну якісну продукцію за конкурентною ціною та надаючи професійну онлайн-консультацію.

Анна Буряковська, PR Директор FONDY, виділила три універсальні поради для брендів, які будуть корисні у якості антикризових заходів та як частина загальної комунікаційної стратегії. По-перше, онлайн репутація повинна стати пріоритетним напрямом для компанії. По-друге, бренд повинен постійно генерувати новини та бути цікавим своїй цільовій аудиторії. Для інфоприводів необхідно розробити чітку стратегію, аби запобігти неузгодженості дій між різними стейкхолдерами. По-третє, важливо постійно заявляти про сильні сторони бренду, комунікувати успіхи та досягнення. Позитивно сприймається також висвітлення історій про команду, яка стоїть за брендом.  Загалом, рекомендується відходити від шаблонів, відслідковувати не тільки негатив, взаємодіяти з цільової аудиторією в соціальних мережах та реагувати на їх відгуки онлайн.

Тож сила бренду обумовлена її репутацією та наявністю емоційного зв’язку зі споживачем. Саме унікальна історія цих відносин здатна диференціювати бренд серед конкурентів. Від імені Європейської Бізнес Асоціації дякуємо спікерам за цікаві кейси у бренд-комунікаціях!

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: