fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Освітні послуги у центрі професійного навчання й розвитку «L&D initiatives»

28/ 08/ 2023
  Моє ім’я Наталія Гач. Я філолог, перекладач, доцент кафедри теорії і практики перекладу з англійської мови Навчально-наукового інституту філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка і засновниця центру професійного навчання й розвитку «L&D initiatives». З огляду на свій професійний досвід я переконана, що запорукою кар’єрного зростання й успіху в бізнесі є постійний розвиток професійних навичок. Цьому я присвячую значну частину свого життя і саме тому місію мого центру вбачаю у створенні сучасних умов для професійного розвитку представників бізнесу, об’єднуючи високі стандарти якості й найновіші технологічні досягнення та підходи до навчання. Основними напрямками діяльності мого центру є створення навчальних програм для компаній (зокрема розробка курсів на платформах дистанційного навчання); проведення семінарів / вебінарів / тренінгів у галузі комунікації українською та англійською мовами; вивчення іноземних мов; здійснення усних і письмових перекладів. Я співпрацюю з представниками бізнесу в різних галузях в Україні та за її межами, і основою нашого успіху є індивідуальних підхід до потреб кожного клієнта. Я рада стати учасницею проекту Unlimit Ukraine і поділитись своїми знаннями й досвідом з іншими членами асоціації. Я відкрита до співпраці над освітніми проектами, які допоможуть представникам українського бізнесу йти в ногу з часом і зростати професійно. Я також сподіваюсь, що проект Unlimit Ukraine стане важливим етапом мого власного професійного зростання й ефективного розвитку моєї справи.

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: