“Час продажів” Асоціації в Одесі

06/ 09/ 2018

Як збільшити особисті та корпоративні продажі? Питання у продукті що ви продаєте, чи важливіше як саме ви це робите? Які компоненти підвищують імовірність успішних продажів – техніка чи психологія?

6 вересня відповіді ці та інші питання надала постійний спікер проекту “Час продажів” Асоціації в Одесі Ольга Антонова – бізнес-консультант у сфері системних продажів та сервісу.

Насамперед, пані Ольга, розповіла чим саме та чи інша компанія приваблює покупця та як можна вплинути на його рішення. Також говорили про:

  • 6 компонентів продажів (послідовність, інструкції, інструменти, базова мотивація співробітників, заходи контролю, процедура найму) та якими вони мають бути;
  • підбір правильних працівників та допомога метапрограм у цьому;
  • секрети особистої ефективності менеджерів та продавців – якими лайфхаками треба користуватись, щоб ваш робочий коефіцієнт корисної дії мав найбільші показники;  
  • основний чек-лист продажів (план, показники, стан продавців/компанії, скріпт продажів, навчання працівників, Книга продажів);
  • ключові етапи продажів та підвищення їх ефективності.

Крім того учасники розглянули запропоновані спікером кейси з продажів і провели аналіз на помилки та виправлення, підвели підсумки всього найкориснішого з почутого для подальшого впровадження та використання у власних компаніях.

Спікери

1 / 1
Ольга Антонова
Бізнес-консультант у сфері системних продажів та сервісу, розвиває культуру продажів в комерційному секторі, включаючи сегменти b2b та b2c
Ольга Антонова

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: