fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Бізнес просить роз’яснення в Укрзалізниці щодо встановлення монополії на фітингові платформи для перевезення вантажів

21/ 07/ 2021
  У червні цього року до компаній-членів Європейської Бізнес Асоціації почали надходити повідомлення від філії «Центр транспортного сервісу «Ліски» АТ «Укрзалізниця», що згідно з рішенням засідання Правління Укрзалізниці фітингові платформи (використовуються для перевезення контейнерів) Укрзалізниці з 17 червня 2021 року передаються в управління філії «ЦТС «Ліски». Варто зауважити, що порядку експедирування вантажів на фітингових платформах власності Укрзалізниці змінено не було, принаймні, такої інформації на сайті Укрзалізниці не було опубліковано. Проте, вже з середини червня компаніям, котрі використовують фітингові платформи перевізника Укрзалізниці, почали відмовляти в погодженні планів перевезення вантажів за власним кодом платника на підставі Договору з Укрзалізницею. Водночас, було безпідставно оголошено про обов’язкове експедирування вантажів на фітингових платформах «ЦТС «Ліски» виключно за кодом «ЦТС «Ліски». Компанії-члени Асоціації занепокоєні вищезазначеним порядком дій з боку філії «ЦТС «Ліски» та мають перестороги щодо подорожчання вартості залізничних послуг. Наразі комісія за експедирування контейнерів/вагонів становить 477,39 грн без ПДВ за 1 вагон/контейнер, що, відповідно до даних представників бізнесу, була відсутнє раніше, коли вагони були в управлінні ЦТЛ. І, за попередньою інформацією, з серпня вартість експедирування ще зросте і становитиме 516,06 грн без ПДВ за 1 вагон/контейнер . Бізнес вважає, що вказана послуга «за експедирування» нав’язується компаніям філією «ЦТС «Ліски», в той час як у компаній є можливість реалізувати відповідні дії самостійно на підставі прямого Договору про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом між перевізником – Укрзалізниця та замовником. Крім того, умови діяльності, які пропонуються філією «ЦТС «Ліски», не направлені на реалізацію стратегічних напрямків та пріоритетів Укрзалізниці у застосуванні електронного врядування сучасних інформаційних технологій, спрямованих на оптимізацію обробки інформації та прозорість, які вже застосовуються бізнес-середовищем. Замість цього, представники бізнесу інформують, що філія «ЦТС «Ліски» впроваджує паперовий документообіг з поданням письмових замовлень, складання паперового протоколу погодження вартості, оформлення заявок на перевезення і подачу вагонів, отримання паперових інструкцій від «ЦТС «Ліски», оформлення заявок на узгодження планів перевезення та надання відвантажувальної інформації, що може обумовити додаткове залучення робітників з боку замовників перевезень, тощо. Водночас, як повідомляють компанії-члени Комітету з логістики Асоціації, на їх звернення до «ЦТС «Ліски» про надання обґрунтованих підстав у відмові погодження планів перевезення на підставі Договору приєднання в вагонах (платформах), які знаходяться в оперуванні ЦТС «Ліски», відповіді надано не було. Проте, на підставі Договору приєднання є чітке розмежування обов’язків, відповідальності та прав сторін. Так, Договір приєднання є публічним договором, за яким перевізник бере на себе обов’язок здійснювати надання послуг, пов’язаних з організацією та здійсненням перевезення вантажів залізничним транспортом загального користування кожному, хто до нього звернеться. Умови публічного договору встановлюються однаковими для всіх замовників, а замовник, в свою чергу, повинен сплатити перевізнику такі послуги за перевезення вантажів. Більше того, Договором приєднання підтверджує відсутність обов’язкового надання такої послуги як «транспортно-експедиційне обслуговування філії ЦТС «Ліски». Європейська Бізнес Асоціація зверталась до Укрзалізниці із проханням надати роз’яснення, але відповіді отримано так і не було. Тому, бізнес звертається до Олександра Кубракова, Міністра інфраструктури України та Івана Юрика, в.о Голови правління Укрзалізниці з проханням допомогти розібратись у ситуації та отримати пояснення даної ситуації, адже монопольне захоплення ситуації – є неприпустимим!   Більш оперативно про новини Асоціації можна дізнатися на нашому Telegram-каналі – EBAUkraine. У червні цього року до компаній-членів Європейської Бізнес Асоціації почали надходити повідомлення від філії «Центр транспортного сервісу «Ліски» АТ «Укрзалізниця», що згідно з рішенням засідання Правління Укрзалізниці фітингові платформи (використовуються для перевезення контейнерів) Укрзалізниці з 17 червня 2021 року передаються в управління філії «ЦТС «Ліски». Варто зауважити, що порядку експедирування вантажів на фітингових платформах власності Укрзалізниці змінено не було, принаймні, такої інформації на сайті Укрзалізниці не було опубліковано. Проте, вже з середини червня компаніям, котрі використовують фітингові платформи перевізника Укрзалізниці, почали відмовляти в погодженні планів перевезення вантажів за власним кодом платника на підставі Договору з Укрзалізницею. Водночас, було безпідставно оголошено про обов’язкове експедирування вантажів на фітингових платформах «ЦТС «Ліски» виключно за кодом «ЦТС «Ліски». Компанії-члени Асоціації занепокоєні вищезазначеним порядком дій з боку філії «ЦТС «Ліски» та мають перестороги щодо подорожчання вартості залізничних послуг. Наразі комісія за експедирування контейнерів/вагонів становить 477,39 грн без ПДВ за 1 вагон/контейнер, що, відповідно до даних представників бізнесу, була відсутнє раніше, коли вагони були в управлінні ЦТЛ. І, за попередньою інформацією, з серпня вартість експедирування ще зросте і становитиме 516,06 грн без ПДВ за 1 вагон/контейнер . Бізнес вважає, що вказана послуга «за експедирування» нав’язується компаніям філією «ЦТС «Ліски», в той час як у компаній є можливість реалізувати відповідні дії самостійно на підставі прямого Договору про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом між перевізником – Укрзалізниця та замовником. Крім того, умови діяльності, які пропонуються філією «ЦТС «Ліски», не направлені на реалізацію стратегічних напрямків та пріоритетів Укрзалізниці у застосуванні електронного врядування сучасних інформаційних технологій, спрямованих на оптимізацію обробки інформації та прозорість, які вже застосовуються бізнес-середовищем. Замість цього, представники бізнесу інформують, що філія «ЦТС «Ліски» впроваджує паперовий документообіг з поданням письмових замовлень, складання паперового протоколу погодження вартості, оформлення заявок на перевезення і подачу вагонів, отримання паперових інструкцій від «ЦТС «Ліски», оформлення заявок на узгодження планів перевезення та надання відвантажувальної інформації, що може обумовити додаткове залучення робітників з боку замовників перевезень, тощо. Водночас, як повідомляють компанії-члени Комітету з логістики Асоціації, на їх звернення до «ЦТС «Ліски» про надання обґрунтованих підстав у відмові погодження планів перевезення на підставі Договору приєднання в вагонах (платформах), які знаходяться в оперуванні ЦТС «Ліски», відповіді надано не було. Проте, на підставі Договору приєднання є чітке розмежування обов’язків, відповідальності та прав сторін. Так, Договір приєднання є публічним договором, за яким перевізник бере на себе обов’язок здійснювати надання послуг, пов’язаних з організацією та здійсненням перевезення вантажів залізничним транспортом загального користування кожному, хто до нього звернеться. Умови публічного договору встановлюються однаковими для всіх замовників, а замовник, в свою чергу, повинен сплатити перевізнику такі послуги за перевезення вантажів. Більше того, Договором приєднання підтверджує відсутність обов’язкового надання такої послуги як «транспортно-експедиційне обслуговування філії ЦТС «Ліски». Європейська Бізнес Асоціація зверталась до Укрзалізниці із проханням надати роз’яснення, але відповіді отримано так і не було. Тому, бізнес звертається до Олександра Кубракова, Міністра інфраструктури України та Івана Юрика, в.о Голови правління Укрзалізниці з проханням допомогти розібратись у ситуації та отримати пояснення даної ситуації, адже монопольне захоплення ситуації – є неприпустимим!  

У червні цього року до компаній-членів Європейської Бізнес Асоціації почали надходити повідомлення від філії «Центр транспортного сервісу «Ліски» АТ «Укрзалізниця», що згідно з рішенням засідання Правління Укрзалізниці фітингові платформи (використовуються для перевезення контейнерів) Укрзалізниці з 17 червня 2021 року передаються в управління філії «ЦТС «Ліски».

Варто зауважити, що порядку експедирування вантажів на фітингових платформах власності Укрзалізниці змінено не було, принаймні, такої інформації на сайті Укрзалізниці не було опубліковано. Проте, вже з середини червня компаніям, котрі використовують фітингові платформи перевізника Укрзалізниці, почали відмовляти в погодженні планів перевезення вантажів за власним кодом платника на підставі Договору з Укрзалізницею. Водночас, було безпідставно оголошено про обов’язкове експедирування вантажів на фітингових платформах «ЦТС «Ліски» виключно за кодом «ЦТС «Ліски».

Компанії-члени Асоціації занепокоєні вищезазначеним порядком дій з боку філії «ЦТС «Ліски» та мають перестороги щодо подорожчання вартості залізничних послуг. Наразі комісія за експедирування контейнерів/вагонів становить 477,39 грн без ПДВ за 1 вагон/контейнер, що, відповідно до даних представників бізнесу, була відсутнє раніше, коли вагони були в управлінні ЦТЛ. І, за попередньою інформацією, з серпня вартість експедирування ще зросте і становитиме 516,06 грн без ПДВ за 1 вагон/контейнер .

Бізнес вважає, що вказана послуга «за експедирування» нав’язується компаніям філією «ЦТС «Ліски», в той час як у компаній є можливість реалізувати відповідні дії самостійно на підставі прямого Договору про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом між перевізником – Укрзалізниця та замовником. Крім того, умови діяльності, які пропонуються філією «ЦТС «Ліски», не направлені на реалізацію стратегічних напрямків та пріоритетів Укрзалізниці у застосуванні електронного врядування сучасних інформаційних технологій, спрямованих на оптимізацію обробки інформації та прозорість, які вже застосовуються бізнес-середовищем.

Замість цього, представники бізнесу інформують, що філія «ЦТС «Ліски» впроваджує паперовий документообіг з поданням письмових замовлень, складання паперового протоколу погодження вартості, оформлення заявок на перевезення і подачу вагонів, отримання паперових інструкцій від «ЦТС «Ліски», оформлення заявок на узгодження планів перевезення та надання відвантажувальної інформації, що може обумовити додаткове залучення робітників з боку замовників перевезень, тощо.

Водночас, як повідомляють компанії-члени Комітету з логістики Асоціації, на їх звернення до «ЦТС «Ліски» про надання обґрунтованих підстав у відмові погодження планів перевезення на підставі Договору приєднання в вагонах (платформах), які знаходяться в оперуванні ЦТС «Ліски», відповіді надано не було. Проте, на підставі Договору приєднання є чітке розмежування обов’язків, відповідальності та прав сторін. Так, Договір приєднання є публічним договором, за яким перевізник бере на себе обов’язок здійснювати надання послуг, пов’язаних з організацією та здійсненням перевезення вантажів залізничним транспортом загального користування кожному, хто до нього звернеться. Умови публічного договору встановлюються однаковими для всіх замовників, а замовник, в свою чергу, повинен сплатити перевізнику такі послуги за перевезення вантажів. Більше того, Договором приєднання підтверджує відсутність обов’язкового надання такої послуги як «транспортно-експедиційне обслуговування філії ЦТС «Ліски».

Європейська Бізнес Асоціація зверталась до Укрзалізниці із проханням надати роз’яснення, але відповіді отримано так і не було. Тому, бізнес звертається до Олександра Кубракова, Міністра інфраструктури України та Івана Юрика, в.о Голови правління Укрзалізниці з проханням допомогти розібратись у ситуації та отримати пояснення даної ситуації, адже монопольне захоплення ситуації – є неприпустимим!

 

Більш оперативно про новини Асоціації можна дізнатися на нашому Telegram-каналі – EBAUkraine.

У червні цього року до компаній-членів Європейської Бізнес Асоціації почали надходити повідомлення від філії «Центр транспортного сервісу «Ліски» АТ «Укрзалізниця», що згідно з рішенням засідання Правління Укрзалізниці фітингові платформи (використовуються для перевезення контейнерів) Укрзалізниці з 17 червня 2021 року передаються в управління філії «ЦТС «Ліски».

Варто зауважити, що порядку експедирування вантажів на фітингових платформах власності Укрзалізниці змінено не було, принаймні, такої інформації на сайті Укрзалізниці не було опубліковано. Проте, вже з середини червня компаніям, котрі використовують фітингові платформи перевізника Укрзалізниці, почали відмовляти в погодженні планів перевезення вантажів за власним кодом платника на підставі Договору з Укрзалізницею. Водночас, було безпідставно оголошено про обов’язкове експедирування вантажів на фітингових платформах «ЦТС «Ліски» виключно за кодом «ЦТС «Ліски».

Компанії-члени Асоціації занепокоєні вищезазначеним порядком дій з боку філії «ЦТС «Ліски» та мають перестороги щодо подорожчання вартості залізничних послуг. Наразі комісія за експедирування контейнерів/вагонів становить 477,39 грн без ПДВ за 1 вагон/контейнер, що, відповідно до даних представників бізнесу, була відсутнє раніше, коли вагони були в управлінні ЦТЛ. І, за попередньою інформацією, з серпня вартість експедирування ще зросте і становитиме 516,06 грн без ПДВ за 1 вагон/контейнер .

Бізнес вважає, що вказана послуга «за експедирування» нав’язується компаніям філією «ЦТС «Ліски», в той час як у компаній є можливість реалізувати відповідні дії самостійно на підставі прямого Договору про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом між перевізником – Укрзалізниця та замовником. Крім того, умови діяльності, які пропонуються філією «ЦТС «Ліски», не направлені на реалізацію стратегічних напрямків та пріоритетів Укрзалізниці у застосуванні електронного врядування сучасних інформаційних технологій, спрямованих на оптимізацію обробки інформації та прозорість, які вже застосовуються бізнес-середовищем.

Замість цього, представники бізнесу інформують, що філія «ЦТС «Ліски» впроваджує паперовий документообіг з поданням письмових замовлень, складання паперового протоколу погодження вартості, оформлення заявок на перевезення і подачу вагонів, отримання паперових інструкцій від «ЦТС «Ліски», оформлення заявок на узгодження планів перевезення та надання відвантажувальної інформації, що може обумовити додаткове залучення робітників з боку замовників перевезень, тощо.

Водночас, як повідомляють компанії-члени Комітету з логістики Асоціації, на їх звернення до «ЦТС «Ліски» про надання обґрунтованих підстав у відмові погодження планів перевезення на підставі Договору приєднання в вагонах (платформах), які знаходяться в оперуванні ЦТС «Ліски», відповіді надано не було. Проте, на підставі Договору приєднання є чітке розмежування обов’язків, відповідальності та прав сторін. Так, Договір приєднання є публічним договором, за яким перевізник бере на себе обов’язок здійснювати надання послуг, пов’язаних з організацією та здійсненням перевезення вантажів залізничним транспортом загального користування кожному, хто до нього звернеться. Умови публічного договору встановлюються однаковими для всіх замовників, а замовник, в свою чергу, повинен сплатити перевізнику такі послуги за перевезення вантажів. Більше того, Договором приєднання підтверджує відсутність обов’язкового надання такої послуги як «транспортно-експедиційне обслуговування філії ЦТС «Ліски».

Європейська Бізнес Асоціація зверталась до Укрзалізниці із проханням надати роз’яснення, але відповіді отримано так і не було. Тому, бізнес звертається до Олександра Кубракова, Міністра інфраструктури України та Івана Юрика, в.о Голови правління Укрзалізниці з проханням допомогти розібратись у ситуації та отримати пояснення даної ситуації, адже монопольне захоплення ситуації – є неприпустимим!

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: