fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Бізнес підтримує маркування товарів за допомогою QR-кодів

22/ 07/ 2022
  Активні бойові дії на території України створили чимало труднощів для роботи підприємств. Зокрема, деякі виробники та імпортери зіштовхнулися з неможливістю маркування продукції українською мовою. Щоб не допустити дефіциту товарів, Уряд дозволив реалізацію товарів без такого маркування на час дії воєнного стану. Втім, ситуацію можна врегулювати на постійній основі, запровадивши опцію маркування продукції за допомогою QR-кодів. Бізнес цілковито вітає таку ініціативу, викладену у законопроєкті №7497 щодо маркування продукції шляхом нанесення QR-коду. QR-код може зберігати великі обсяги інформації, при цьому друкарський розмір даного коду може бути дуже маленький, а зчитуватися може в будь-якому напрямку. Це дозволить спростити доступ споживача до інформації про продукцію та диджиталізувати бізнес-процеси. Європейська Бізнес Асоціація підтримує таку пропозицію ще й у контексті економії пакування при одночасному збільшенні корисної інформації для споживача. Очевидно, на електронному носії можна зберігати більше інформації про товар, ніж на його упаковці, а також легко оновлювати інформацію. За інформацією компаній-членів Асоціації, подібна ініціатива може бути реалізована до кінця 2022 року і в ЄС, тож таке нововведення наблизить нас до європейських стандартів.   Наразі дія законопроєкту поширюється на маркування нехарчової продукції, однак, на думку експертів Асоціації, її можна було б розширити і на харчову продукцію та алкогольні напої, що може суттєво допомогти бізнесу в умовах надзвичайного чи воєнного стану. До того ж, було б доречно передбачити можливість зазначати QR-коди також на цінниках в магазинах, аби заощадити кошти та місце на пакуванні. Компанії-члени Асоціації звертають увагу, що з тексту законопроєкту не до кінця зрозуміло, чи QR-код має вести на веб-сайту виробника або імпортера. Тому ми пропонуємо надати компаніям право самостійно визначати, на якому саме електронному ресурсі буде зазначена та чи інша інформація, до якої буде вести QR-код. Також Асоціація пропонує низку технічних правок та пропозицій, аби удосконалити законопроєкт, усунути можливі правові колізії та уніфікувати законодавство з цього питання, щоб уникнути непорозумінь у комунікації з контролюючими органами. Сподіваємось, що пропозиції Асоціації будуть враховані при доопрацюванні документу і на виході ми отримаємо нововведення, що спростить життя бізнесу та спростить комунікацію зі споживачами.

Активні бойові дії на території України створили чимало труднощів для роботи підприємств. Зокрема, деякі виробники та імпортери зіштовхнулися з неможливістю маркування продукції українською мовою. Щоб не допустити дефіциту товарів, Уряд дозволив реалізацію товарів без такого маркування на час дії воєнного стану. Втім, ситуацію можна врегулювати на постійній основі, запровадивши опцію маркування продукції за допомогою QR-кодів.

Бізнес цілковито вітає таку ініціативу, викладену у законопроєкті №7497 щодо маркування продукції шляхом нанесення QR-коду. QR-код може зберігати великі обсяги інформації, при цьому друкарський розмір даного коду може бути дуже маленький, а зчитуватися може в будь-якому напрямку. Це дозволить спростити доступ споживача до інформації про продукцію та диджиталізувати бізнес-процеси.

Європейська Бізнес Асоціація підтримує таку пропозицію ще й у контексті економії пакування при одночасному збільшенні корисної інформації для споживача. Очевидно, на електронному носії можна зберігати більше інформації про товар, ніж на його упаковці, а також легко оновлювати інформацію. За інформацією компаній-членів Асоціації, подібна ініціатива може бути реалізована до кінця 2022 року і в ЄС, тож таке нововведення наблизить нас до європейських стандартів.  

Наразі дія законопроєкту поширюється на маркування нехарчової продукції, однак, на думку експертів Асоціації, її можна було б розширити і на харчову продукцію та алкогольні напої, що може суттєво допомогти бізнесу в умовах надзвичайного чи воєнного стану. До того ж, було б доречно передбачити можливість зазначати QR-коди також на цінниках в магазинах, аби заощадити кошти та місце на пакуванні.

Компанії-члени Асоціації звертають увагу, що з тексту законопроєкту не до кінця зрозуміло, чи QR-код має вести на веб-сайту виробника або імпортера. Тому ми пропонуємо надати компаніям право самостійно визначати, на якому саме електронному ресурсі буде зазначена та чи інша інформація, до якої буде вести QR-код.

Також Асоціація пропонує низку технічних правок та пропозицій, аби удосконалити законопроєкт, усунути можливі правові колізії та уніфікувати законодавство з цього питання, щоб уникнути непорозумінь у комунікації з контролюючими органами. Сподіваємось, що пропозиції Асоціації будуть враховані при доопрацюванні документу і на виході ми отримаємо нововведення, що спростить життя бізнесу та спростить комунікацію зі споживачами.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: