fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Astound Commerce з українськими ІТ-офісами поглинула американську компанію MarketForce

17/ 02/ 2021
  Сервісна ІТ-компанія Astound Commerce з центрами розробки в Україні оголошує про купівлю MarketForce, — американської агенції з надання послуг цифрового маркетингу для компаній на ринках США, Азії, Європи та Близького Сходу. Поглинання дозволить Astound Commerce розширити портфоліо пропозицій для створення і подальшого супроводу ecommerce рішень, масштабувати географічну присутність на нові ринки і відповідно — збільшити найм ІТ-фахівців. Більше 20 років Astound Commerce розвиває і постійно нарощує експертизу в домені ecommerce, реалізуючи повний цикл розробки цифрових рішень для онлайн-торгівлі на найбільших хмарних CRM-платформах як Salesforce, SAP/Hybris та Adobe/Magento. Приєднання MarketForce до активів компанії дозволить Astound реалізувати новий пакет послуг з просування створеного рішення, що включатиме стратегічний маркетинг, розробку контенту, оптимізацію конверсії, SEO, paid media та аналітику.  До поглинання MarketForce входив до структури компанії Digital River, що спеціалізується на комплексних рішеннях з глобальних платежів і консультуванні в податковій сфері, запобіганню шахрайству (fraud) та ін. Після завершення інтеграції команда із 50 експертів MarketForce, а також клієнти компанії стануть частиною бізнесу Astound Commerce і продовжать цифрову трансформацію в рамках однієї структури.   Ілля Виноградський, співвласник компанії, Chief Information Officer і Chief Operations Officer в Astound Commerce відзначив: “Придбання MarketForce було стратегічно виваженим рішенням. Завдяки цьому активу Astound Commerceбільш системно підходитиме до реалізації проектів електронної комерції та реалізуватиме не тільки розробку рішення, але й його просування на ринку. Об’єднання бізнес-зусиль дозволить нам бути більш конкурентними, а також масштабувати присутність на ринку АРАС, де вже є представництва MarketForce”. Дар’я Горніцька, Director of Global Delivery Operations в Astound Commerce прокоментувала: “Стратегія розвитку Astound Commerce базується на ціннісній пропозиції і якості, які ми гарантуємо замовникам наших рішень. Експертиза MarketForce доповнить наш список сервісів для повного циклу розробки проектів електронної комерції. Ми впевнені, що ця угода не лише допоможе залучити нових клієнтів, але й сприятиме залученню нових ІТ-талантів до нашої команди”. На сьогоднішній день команда інженерів Astound Commerce складає більш ніж 850 ІТ-спеціалістів і є найбільшою спільнотою ecommerce експертів у Східній Європі. В Україні компанія представлена п’ятьма центрами розробки в Києві, Вінниці, Чернігові, Ужгороді та Луцьку. У 2018 році Astound Commerce поглинула дві компанії на американську ринку — Groove та Fluid, які стали частиною основного бізнесу та доповнили комерційну пропозицію новими сервісами з цифрового і стратегічного маркетингу та користувацького досвіду (UX). У 2019 році фонд Salesforce Ventures інвестував в Astound Commerce для посилення партнерства з Salesforce та подальшого розширення бізнесу.  *** Astound Commerce - глобальна сервісна ІТ-компанія, що забезпечує повний цикл розробки ecommerce-рішень (consultancy, створення UX-прототипу, креативний дизайн, технічна розробка, тестування, маркетинговий супровід та підтримка сервісу) для міжнародних компаній сфери ритейлу. Клієнтами Astound Commerce є LOreal, Under Armour, Crocs, Mothercare, Adidas, Jimmy Choo, Puma та інші. AstoundCommerce заснована в 2000 році в Сан-Франциско та наразі нараховує десять центрів розробки в шести країнах. В Україні компанія представлена офісами розробки в Києві, Чернігові, Ужгороді, Вінниці та Луцьку.  Більше інформації на сайті: www.astoundcommerce.com.

Сервісна ІТ-компанія Astound Commerce з центрами розробки в Україні оголошує про купівлю MarketForce, — американської агенції з надання послуг цифрового маркетингу для компаній на ринках США, Азії, Європи та Близького Сходу. Поглинання дозволить Astound Commerce розширити портфоліо пропозицій для створення і подальшого супроводу ecommerce рішень, масштабувати географічну присутність на нові ринки і відповідно — збільшити найм ІТ-фахівців.

Більше 20 років Astound Commerce розвиває і постійно нарощує експертизу в домені ecommerce, реалізуючи повний цикл розробки цифрових рішень для онлайн-торгівлі на найбільших хмарних CRM-платформах як Salesforce, SAP/Hybris та Adobe/Magento. Приєднання MarketForce до активів компанії дозволить Astound реалізувати новий пакет послуг з просування створеного рішення, що включатиме стратегічний маркетинг, розробку контенту, оптимізацію конверсії, SEO, paid media та аналітику. 

До поглинання MarketForce входив до структури компанії Digital River, що спеціалізується на комплексних рішеннях з глобальних платежів і консультуванні в податковій сфері, запобіганню шахрайству (fraud) та ін. Після завершення інтеграції команда із 50 експертів MarketForce, а також клієнти компанії стануть частиною бізнесу Astound Commerce і продовжать цифрову трансформацію в рамках однієї структури.  

Ілля Виноградський, співвласник компанії, Chief Information Officer і Chief Operations Officer в Astound Commerce відзначив: “Придбання MarketForce було стратегічно виваженим рішенням. Завдяки цьому активу Astound Commerceбільш системно підходитиме до реалізації проектів електронної комерції та реалізуватиме не тільки розробку рішення, але й його просування на ринку. Об’єднання бізнес-зусиль дозволить нам бути більш конкурентними, а також масштабувати присутність на ринку АРАС, де вже є представництва MarketForce”.

Дар’я Горніцька, Director of Global Delivery Operations в Astound Commerce прокоментувала: “Стратегія розвитку Astound Commerce базується на ціннісній пропозиції і якості, які ми гарантуємо замовникам наших рішень. Експертиза MarketForce доповнить наш список сервісів для повного циклу розробки проектів електронної комерції. Ми впевнені, що ця угода не лише допоможе залучити нових клієнтів, але й сприятиме залученню нових ІТ-талантів до нашої команди”.

На сьогоднішній день команда інженерів Astound Commerce складає більш ніж 850 ІТ-спеціалістів і є найбільшою спільнотою ecommerce експертів у Східній Європі. В Україні компанія представлена п’ятьма центрами розробки в Києві, Вінниці, Чернігові, Ужгороді та Луцьку.

У 2018 році Astound Commerce поглинула дві компанії на американську ринку — Groove та Fluid, які стали частиною основного бізнесу та доповнили комерційну пропозицію новими сервісами з цифрового і стратегічного маркетингу та користувацького досвіду (UX). У 2019 році фонд Salesforce Ventures інвестував в Astound Commerce для посилення партнерства з Salesforce та подальшого розширення бізнесу. 

***

Astound Commerce – глобальна сервісна ІТ-компанія, що забезпечує повний цикл розробки ecommerce-рішень (consultancy, створення UX-прототипу, креативний дизайн, технічна розробка, тестування, маркетинговий супровід та підтримка сервісу) для міжнародних компаній сфери ритейлу. Клієнтами Astound Commerce є L’Oreal, Under Armour, Crocs, Mothercare, Adidas, Jimmy Choo, Puma та інші. AstoundCommerce заснована в 2000 році в Сан-Франциско та наразі нараховує десять центрів розробки в шести країнах. В Україні компанія представлена офісами розробки в Києві, Чернігові, Ужгороді, Вінниці та Луцьку.  Більше інформації на сайті: www.astoundcommerce.com.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: