10 «сммщиков» за рік або чому SMM не працює?

22/ 02/ 2017

Автор: Олена Ткачук, засновник Citrine DMA Ukraine, керівник маркетингового департаменту Startups Ocean USA, має 13 років досвіду у маркетингу та 5 років – у маркетингу стартапів

Питання просування в соціальних мережах – одне з найбільш обговорюваних маркетологами в українських компаніях. Наявність web ресурсу та іконок соціальних мереж на ньому, на думку багатьох, є обов’язковою атрибутикою будь-якого бізнесу. А досвід та кваліфікація в сфері SMM останнім часом є невід’ємною умовою при працевлаштуванні на посади, пов’язані з маркетингом.

Однак при широкому різноманітті соціальних мереж, які дозволяють охопити аудиторію за різним віком, статтю, інтересами та іншими критеріями сегментації, компанії дуже часто обирають не ті соціальні мережі, в яких присутня їх цільова аудиторія, та не правильно формують SMM стратегію.

Серед розповсюджених помилок формування SMM-політики можна виділити також і присутність у великій кількості мереж, орієнтацію на конкурента або бізнес друга, або активність там, де це не приносить результату.

І це лише перше питання, згодом виникає ще більше: Якої стратегії дотримуватися в кожній мережі? Які пости та як часто робити? Потрібно формувати різний контент, чи можна робити дублювання, іноді змінюючи хештеги? Запускати рекламу чи ні, де та яку?

І якщо не звертати на це увагу, то очікуваний і дуже розповсюджений результат – впевненість у тому, що SMM не працює, відповідно звільнення SMM фахівця та користування послугами малокваліфікованого дешевого фрілансера, щоб просто бути присутніми в соціальних мережах, або повна відмова від SMM – просування.

Знайомо? То як цього не допустити?

Про це і ще більше ви зможете дізнатись на тренінгу “10 «сммщиков» за рік або чому SMM не працює?”

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: