fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Онлайн-програма розвитку з управління цифровим маркетингом

Лідерство Маркетинг та PR PR, Маркетинг, Реклама, Дизайн
  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Онлайн-програма розвитку з управління цифровим маркетингом. Дата: 01 квітня2024. Час: 18:00 19:30. Мова: українська. Команда Центру Професійного Розвитку EBA спільно з Петром Савичем раді анонсувати Онлайн-програму розвитку з управління цифровим маркетингом для професіоналів, спрямований на розвиток компетенцій у цифровому маркетингу та плануванні маркетингових стратегій.  Для кого ця програма:  Менеджери з розвитку  Директори по продажам  Менеджери цифрової трансформації  Бренд-менеджери  Керівники відділів  Senior маркетинг менеджери  Програма курсу складається з таких ключових блоків:  Стратегічне цілепокладання:  Основи розробки стратегій, фінансова модель, ключові KPI.  На цьому модулі ми розберемо основні принципи стратегування, постановки цілей від бізнесу до маркетингу і діджитал маркетингу, опрацюємо які планові показники потрібно ставити перед діджитал-маркетингом, щоб вони були в рамках фінансових цілей компанії.   Учасники складуть маркетингову стратегію своєї компанії, і поставлять реалістичні KPI перед своїм напрямком, який безпосередньо впливатиме на фінансові результати вашої компанії.  Аудиторія і конкуренти:  Методи аналізу цільової аудиторії, конкурентів, розробка УТП.  На цьому модулі ми розберемо важливість та інструментарій перманентного дослідження своєї ЦА, принципів відстеження конкурентів і яким чином результати цих досліджень впливатимуть на позиціонування компанії в Діджитал-сегменті.  Учасники проведуть глибинний аналіз своєї аудиторії та конкурентів, та визначать переваги своєї компанії, які будуть доносити ринку шляхом використання діджитал інструментів  Інструменти цифрового маркетингу:  Використання Customer Journey Map, Digital інфраструктура.  Цей модуль розглядає палітру інструментів цифрового маркетингу, проводить їх аналіз сильних та слабких сторін, і навчає опрацьовуючи управлінський інструмент Customer Journey Map. Завдяки цьому інструменту учасники виберуть та спроектують використання інструментів діджитал маркетингу, відповідних своїй ЦА та ринковому позиціонуванню.   Команда та Agile-менеджмент:  Підбір та управління командою цифрового маркетингу.  В рамках цього модулю учасники опрацюють підходи підбору та управління командою в сфері Діджитал маркетингу. Учасники навчаться проводити відбір inhouse спеціалістів та вибирати агентства для співпраці в рамках своєї стратегії. А також зрозуміють як правильно ставити завдання та контролювати їх виконання в гнучкій, результативній манері.  Формат і тривалість:  8 занять протягом місяця  Включає 4 теоретичні лекції та 4 практичні воркшопи  Курс зосереджений на практичному застосуванні отриманих знань, з акцентом на реальні кейси та завдання. Це дає учасникам можливість не тільки засвоїти теоретичні основи, але й відразу застосувати їх на практиці, що є ключовим для ефективного навчання та подальшої професійної діяльності. Спікери. Петро Савич. Маркетолог, бізнес-консультант, засновник компанії Sales Marketing System. Експерт у сфері інтернет-маркетингу та управління продажами. Будує системний маркетинг в компаніях середнього і малого бізнесу. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Шевчук. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 240 90 90.

Про програму

Команда Центру Професійного Розвитку EBA спільно з Петром Савичем раді анонсувати Онлайн-програму розвитку з управління цифровим маркетингом для професіоналів, спрямований на розвиток компетенцій у цифровому маркетингу та плануванні маркетингових стратегій. 

Для кого ця програма: 

  • Менеджери з розвитку 
  • Директори по продажам 
  • Менеджери цифрової трансформації 
  • Бренд-менеджери 
  • Керівники відділів 
  • Senior маркетинг менеджери 

Програма курсу складається з таких ключових блоків: 

Стратегічне цілепокладання:  Основи розробки стратегій, фінансова модель, ключові KPI. 

На цьому модулі ми розберемо основні принципи стратегування, постановки цілей від бізнесу до маркетингу і діджитал маркетингу, опрацюємо які планові показники потрібно ставити перед діджитал-маркетингом, щоб вони були в рамках фінансових цілей компанії.  

Учасники складуть маркетингову стратегію своєї компанії, і поставлять реалістичні KPI перед своїм напрямком, який безпосередньо впливатиме на фінансові результати вашої компанії. 

Аудиторія і конкуренти:  Методи аналізу цільової аудиторії, конкурентів, розробка УТП. 

На цьому модулі ми розберемо важливість та інструментарій перманентного дослідження своєї ЦА, принципів відстеження конкурентів і яким чином результати цих досліджень впливатимуть на позиціонування компанії в Діджитал-сегменті. 

Учасники проведуть глибинний аналіз своєї аудиторії та конкурентів, та визначать переваги своєї компанії, які будуть доносити ринку шляхом використання діджитал інструментів 

Інструменти цифрового маркетингу:  Використання Customer Journey Map, Digital інфраструктура. 

Цей модуль розглядає палітру інструментів цифрового маркетингу, проводить їх аналіз сильних та слабких сторін, і навчає опрацьовуючи управлінський інструмент Customer Journey Map. Завдяки цьому інструменту учасники виберуть та спроектують використання інструментів діджитал маркетингу, відповідних своїй ЦА та ринковому позиціонуванню 

Команда та Agile-менеджмент:  Підбір та управління командою цифрового маркетингу. 

В рамках цього модулю учасники опрацюють підходи підбору та управління командою в сфері Діджитал маркетингу. Учасники навчаться проводити відбір inhouse спеціалістів та вибирати агентства для співпраці в рамках своєї стратегії. А також зрозуміють як правильно ставити завдання та контролювати їх виконання в гнучкій, результативній манері. 

Формат і тривалість: 

  • 8 занять протягом місяця 
  • Включає 4 теоретичні лекції та 4 практичні воркшопи 

Курс зосереджений на практичному застосуванні отриманих знань, з акцентом на реальні кейси та завдання. Це дає учасникам можливість не тільки засвоїти теоретичні основи, але й відразу застосувати їх на практиці, що є ключовим для ефективного навчання та подальшої професійної діяльності. 

Тренери

1 / 1
Петро Савич
Маркетолог, бізнес-консультант, засновник компанії Sales Marketing System. Експерт у сфері інтернет-маркетингу та управління продажами. Будує системний маркетинг в компаніях середнього і малого бізнесу
Петро Савич

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
067 240 90 90
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваш мобільний номер телефону
Вкажіть, будь ласка, на кого виставляти рахунок
Ваші очікування та запитання до тренера
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 3
Вкажіть, будь ласка, на кого виставляти рахунок
Ваші очікування та запитання до тренера
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: