fbpx

2020 — унікальний період, який ми присвятили посиленню команди, вдосконаленню процесів і запуску нових продуктів

09/ 02/ 2021
  2020 став роком глобальних трансформацій для всіх. Він випробовував нас новими викликами і відкривав можливості, які за інших умов могли б так і залишитися поза увагою, підштовхував до пошуку нестандартних ідей і вимагав сміливих рішень. Цей рік забрав звичні нам мандрівки, але натомість змусив поглянути на досвід подорожей по-новому, прагнути зробити його більш глибоким. Залишаємося в небі завдяки вам. Ваша віра в нас і вибір наших послуг, підтримка і розуміння з боку наших партнерів стали опорою, яка допомогла нам адаптуватися до нової реальності і продовжувати свою справу — допомагати українцям відкривати світ, а Україну — світові. У 2020 ми виконали 8 745 рейсів, якими перевезли 1 250 792 пасажири. Починаючи рік із вдвічі більшим флотом, ніж попередній (2019 починали з 5-ма літаками і тільки в грудні отримали 10-й літак), через пандемію і локдаун ми не досягли і половини від запланованого на 2020 обсягу перевезень пасажирів.   Крім того, під час глобального локдауну ми запустили новий напрямок діяльності SkyUp — вантажні перевезення. Спочатку під ці потреби ми реконфігурували 7 пасажирських літаків, пізніше, коли пасажирські перевезення почали відновлюватися, почали возити вантажі у вантажних відсіках на звичайних рейсах. За весь період — з квітня і до кінця 2020 року — вантажними і пасажирськими рейсами ми перевезли 1 624 тонни вантажу, що співставно з вагою 10 літаків Boeing 747-200 або близько 350 двигунів Rolls-Royce для Boeing 747.      Зберегли команду і флот. Пандемія об’єднала нашу команду. Евакуаційні рейси з китайського Вуханя та італійського Тревізо, оптимізація внутрішніх робочих процесів, запуск вантажних перевезень та нових продуктів для пасажирів — все це було б важко реалізувати, якби не глибока залученість співробітників, їхня ініціативність і проактивність. На 1 січня 2021 року в компанії працюють 856 співробітників. Незважаючи на виклики, зокрема скорочення операційної діяльності компанії, нам вдалося зберегти команду майже у повному складі. Крім того, значну увагу ми присвятили її посиленню — залученню нових фахівців та поглибленню досвіду співробітників. Також практично весь 2020 рік наші літаки провели в небі. Всі 11 літаків у нашому флоті, один з яких миотримали у лютому 2020 року, були задіяні у польотах — пасажирських і вантажних, хоча й не на повну потужність. Лише наприкінці року ми відправили на зберігання кілька літаків. Переосмислюємо подорожі в нових реаліях. Світ змінився, а з ним змінюються і подорожі. Йдеться не лише про посилення правил безпеки для захисту здоров’я, які ми, звісно, також запровадили і навіть зібрали невелику пам’ятку для пасажирів. Час переглядати саму концепцію цієї невід’ємної частини нашого життя. Наша місія — закохати українців у подорожі та допомогти сформувати звичку мандрувати — залишається незмінною. Нова реальність підштовхнула нас до створення нових форматів подорожей, завдяки яким мандрівник почував би себе комфортніше. У липні ми запустили новий для України формат подорожей на 2-3 дні CityBreak (квитки + готель), а у жовтні — короткі подорожі у колі однодумців до 14 осіб тривалістю 4 дні з екскурсійно-розважальною програмоюWeekend for U. На літо-2021 маємо великі плани. На додачу до вже знайомих напрямків SkyUp, таких як Франція, Італія, Греція, Чехія, Грузія, Іспанія, Болгарія, Кіпр, Вірменія, Албанія, Ізраїль, Португалія, Словаччина і Туреччина, ми готуємося почати літати з Києва та регіонів у Польщу, Німеччину, Данію, Йорданію, Швецію, Сербію і Нідерланди. Планувати сезонну навігацію ми також почали по-новому — з акцентом на можливості помандрувати країною, яку ви бажаєте відвідати. Тому, на додачу до розмаїття напрямків, ми урізноманітнюємо маршрути за більшістю з них. Це означає можливість не тільки вибрати виліт з Києва чи регіонів, але й почати подорож країною прибуттям в одне місто, а завершити її зворотним вильотом з іншого. Окремий фокус — на сервісах для пасажирів. Криза помітно обмежила нашу операційну діяльність, але дала час зосередитися на вдосконаленні клієнтських сервісів. У 2020 році ми запустили онлайн-реєстрацію на рейси SkyUp. Відтак у містах вильоту України і за кордоном, де сервіс вже працює, реєстрація в аеропорту стала платною. В «Борисполі» почав працювати наш власний хендлінг, що дозволяє тримати під контролем якість обслуговування пасажирів від покупки квитка до виходу з літака. Для більшої зручності користування послугами авіакомпанії запустили баланс пасажира. З його допомогою у своєму особистому кабінеті на сайті наші пасажири можуть не тільки отримувати промокоди на знижки, подарунки та акційні бонуси, але й зручно управляти коштами, поверненими за скасовані рейси — бронювати на них нові рейси для себе та близьких чи виводити їх на банківську карту. Також у 2020 запустили покупку авіаквитків у розстрочку до 12 платежів. Постійно працюємо і над вдосконаленням бортового меню. Відновлення польотів минулого літа відсвяткували оновленням скай-боксів у незмінному партнерстві із DO&CO Kyiv та залучили ще одного партнера — українського крафтового виробника десертів Mr.Pops. Для заохочення подорожей із домашніми улюбленцями збільшили дозволену для перевезення у салоні літака вагу із контейнером з 8 до 10 кг. Також приєдналися до кампанії благодійного фонду Happy Paw з адопції тварин із притулків: всі, хто до кінця 2021 року прихистить кота чи собаку з одного із притулків-партнерів фонду Happy Paw, зможуть безкоштовно та безстроково перевозити їх на рейсах SkyUp Airlines. А для тих, хто часто подорожує з великою кількістю речей, запустили послугу Upgrade baggage, яка дозволяє збільшити вагу багажу з 23 кг до 32 кг. Дивимося у майбутнє з оптимізмом. 2020 безумовно став одним із найважчих років в історії для авіакомпаній. З наслідками спричиненої пандемією кризи нам доведеться справлятися ще не один рік поспіль. Зараз ми можемо лише обережно робити прогнози на наступний рік і зосереджуватися над вирішенням поточних питань для збереження бізнесу. Разом з тим на більш віддалену перспективу — наступні 5 років — ми плануємо збільшити частку SkyUp на ринку українських авіаперевезень до 50%, отримати ще щонайменше 5-7 літаків, відкрити нові бази і розширювати перелік послуг. «Наша компанія зустріла кризу у віці всього 1 року і 7 місяців. Ці випробування проходять для нас під гаслом «нових змін». Що б ми не робили, ми залишаємося інноваційними, прогресивними, привітними — саме такими, якими і знайшли відгук у ваших серцях. Ми продовжимо вдосконалюватися, приємно дивувати і рости разом з вами. Бо ми більше ніж лоукостер. Ми робимо все, щоб ви мали можливість отримувати сервіс класичного авіаперевізника за більш доступною ціною», — Дмитро Сєроухов, СЕО авіакомпанії SkyUp Airlines.

2020 став роком глобальних трансформацій для всіх. Він випробовував нас новими викликами і відкривав можливості, які за інших умов могли б так і залишитися поза увагою, підштовхував до пошуку нестандартних ідей і вимагав сміливих рішень. Цей рік забрав звичні нам мандрівки, але натомість змусив поглянути на досвід подорожей по-новому, прагнути зробити його більш глибоким.

Залишаємося в небі завдяки вам

Ваша віра в нас і вибір наших послуг, підтримка і розуміння з боку наших партнерів стали опорою, яка допомогла нам адаптуватися до нової реальності і продовжувати свою справу — допомагати українцям відкривати світ, а Україну — світові.

У 2020 ми виконали 8 745 рейсів, якими перевезли 1 250 792 пасажири. Починаючи рік із вдвічі більшим флотом, ніж попередній (2019 починали з 5-ма літаками і тільки в грудні отримали 10-й літак), через пандемію і локдаун ми не досягли і половини від запланованого на 2020 обсягу перевезень пасажирів.  

Крім того, під час глобального локдауну ми запустили новий напрямок діяльності SkyUp — вантажні перевезення. Спочатку під ці потреби ми реконфігурували 7 пасажирських літаків, пізніше, коли пасажирські перевезення почали відновлюватися, почали возити вантажі у вантажних відсіках на звичайних рейсах.

За весь період — з квітня і до кінця 2020 року — вантажними і пасажирськими рейсами ми перевезли 1 624 тонни вантажу, що співставно з вагою 10 літаків Boeing 747-200 або близько 350 двигунів Rolls-Royce для Boeing 747.     

Зберегли команду і флот

Пандемія об’єднала нашу команду. Евакуаційні рейси з китайського Вуханя та італійського Тревізо, оптимізація внутрішніх робочих процесів, запуск вантажних перевезень та нових продуктів для пасажирів — все це було б важко реалізувати, якби не глибока залученість співробітників, їхня ініціативність і проактивність.

На 1 січня 2021 року в компанії працюють 856 співробітників. Незважаючи на виклики, зокрема скорочення операційної діяльності компанії, нам вдалося зберегти команду майже у повному складі. Крім того, значну увагу ми присвятили її посиленню — залученню нових фахівців та поглибленню досвіду співробітників.

Також практично весь 2020 рік наші літаки провели в небі. Всі 11 літаків у нашому флоті, один з яких миотримали у лютому 2020 року, були задіяні у польотах — пасажирських і вантажних, хоча й не на повну потужність. Лише наприкінці року ми відправили на зберігання кілька літаків.

Переосмислюємо подорожі в нових реаліях

Світ змінився, а з ним змінюються і подорожі. Йдеться не лише про посилення правил безпеки для захисту здоров’я, які ми, звісно, також запровадили і навіть зібрали невелику пам’ятку для пасажирів. Час переглядати саму концепцію цієї невід’ємної частини нашого життя.

Наша місія — закохати українців у подорожі та допомогти сформувати звичку мандрувати — залишається незмінною. Нова реальність підштовхнула нас до створення нових форматів подорожей, завдяки яким мандрівник почував би себе комфортніше.

У липні ми запустили новий для України формат подорожей на 2-3 дні CityBreak (квитки + готель), а у жовтні — короткі подорожі у колі однодумців до 14 осіб тривалістю 4 дні з екскурсійно-розважальною програмоюWeekend for U.

На літо-2021 маємо великі плани. На додачу до вже знайомих напрямків SkyUp, таких як Франція, Італія, Греція, Чехія, Грузія, Іспанія, Болгарія, Кіпр, Вірменія, Албанія, Ізраїль, Португалія, Словаччина і Туреччина, ми готуємося почати літати з Києва та регіонів у Польщу, Німеччину, Данію, Йорданію, Швецію, Сербію і Нідерланди.

Планувати сезонну навігацію ми також почали по-новому — з акцентом на можливості помандрувати країною, яку ви бажаєте відвідати. Тому, на додачу до розмаїття напрямків, ми урізноманітнюємо маршрути за більшістю з них. Це означає можливість не тільки вибрати виліт з Києва чи регіонів, але й почати подорож країною прибуттям в одне місто, а завершити її зворотним вильотом з іншого.

Окремий фокус — на сервісах для пасажирів

Криза помітно обмежила нашу операційну діяльність, але дала час зосередитися на вдосконаленні клієнтських сервісів. У 2020 році ми запустили онлайн-реєстрацію на рейси SkyUp. Відтак у містах вильоту України і за кордоном, де сервіс вже працює, реєстрація в аеропорту стала платною. В «Борисполі» почав працювати наш власний хендлінг, що дозволяє тримати під контролем якість обслуговування пасажирів від покупки квитка до виходу з літака.

Для більшої зручності користування послугами авіакомпанії запустили баланс пасажира. З його допомогою у своєму особистому кабінеті на сайті наші пасажири можуть не тільки отримувати промокоди на знижки, подарунки та акційні бонуси, але й зручно управляти коштами, поверненими за скасовані рейси — бронювати на них нові рейси для себе та близьких чи виводити їх на банківську карту.

Також у 2020 запустили покупку авіаквитків у розстрочку до 12 платежів.

Постійно працюємо і над вдосконаленням бортового меню. Відновлення польотів минулого літа відсвяткували оновленням скай-боксів у незмінному партнерстві із DO&CO Kyiv та залучили ще одного партнера — українського крафтового виробника десертів Mr.Pops.

Для заохочення подорожей із домашніми улюбленцями збільшили дозволену для перевезення у салоні літака вагу із контейнером з 8 до 10 кг. Також приєдналися до кампанії благодійного фонду Happy Paw з адопції тварин із притулків: всі, хто до кінця 2021 року прихистить кота чи собаку з одного із притулків-партнерів фонду Happy Paw, зможуть безкоштовно та безстроково перевозити їх на рейсах SkyUp Airlines.

А для тих, хто часто подорожує з великою кількістю речей, запустили послугу Upgrade baggage, яка дозволяє збільшити вагу багажу з 23 кг до 32 кг.

Дивимося у майбутнє з оптимізмом

2020 безумовно став одним із найважчих років в історії для авіакомпаній. З наслідками спричиненої пандемією кризи нам доведеться справлятися ще не один рік поспіль. Зараз ми можемо лише обережно робити прогнози на наступний рік і зосереджуватися над вирішенням поточних питань для збереження бізнесу.

Разом з тим на більш віддалену перспективу — наступні 5 років — ми плануємо збільшити частку SkyUp на ринку українських авіаперевезень до 50%, отримати ще щонайменше 5-7 літаків, відкрити нові бази і розширювати перелік послуг.

«Наша компанія зустріла кризу у віці всього 1 року і 7 місяців. Ці випробування проходять для нас під гаслом «нових змін». Що б ми не робили, ми залишаємося інноваційними, прогресивними, привітними — саме такими, якими і знайшли відгук у ваших серцях. Ми продовжимо вдосконалюватися, приємно дивувати і рости разом з вами. Бо ми більше ніж лоукостер. Ми робимо все, щоб ви мали можливість отримувати сервіс класичного авіаперевізника за більш доступною ціною»,Дмитро Сєроухов, СЕО авіакомпанії SkyUp Airlines.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: