fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Зустріч по податкових змінах з благодійним фондом «Благомай»

16/ 05/ 2025
  Підтримка армії, допомога лікарням, переселенцям і вразливим категоріям населення — український бізнес із перших днів повномасштабної війни активно долучається до благодійності. Водночас держава поступово оновлює податкове законодавство, щоб ще більше стимулювати таку діяльність.  Саме цим змінам була присвячена онлайн-зустріч, що відбулася 13 травня з ініціативи Європейської Бізнес Асоціації у партнерстві з Благодійним фондом «Благомай». Захід об’єднав представників компаній із різних регіонів України, а також фахівців Головного управління Державної податкової служби у Харківській області, які надали професійні роз’яснення щодо змін у податковій політиці, що стосуються благодійної діяльності.  Ключові аспекти податкових змін представив Сергій Щербак — член Наглядової ради та юридичний радник фонду «Благомай», керуючий партнер АО Берчиллз Україна. Він детально пояснив нові умови для компаній, які передають благодійну допомогу неприбутковим організаціям. Зокрема, тепер підприємствам не потрібно коригувати фінансовий результат на суму такої допомоги, якщо дотримано низки умов — зокрема, загальна сума не перевищує 8% оподатковуваного прибутку попереднього року, з яких щонайменше 4% спрямовано до організацій, внесених до офіційного Реєстру неприбуткових.  Учасники мали змогу глибше розібратися в таких важливих аспектах:  Зміни в нарахуванні податку на прибуток для компаній-благодійників: які критерії потрібно виконати для отримання податкових пільг та як уникнути поширених помилок при оформленні витрат;  Пільги з ПДВ у контексті гуманітарної допомоги: у яких випадках поставки звільняються від оподаткування та як правильно оформлювати документи;  Умови співпраці з неприбутковими організаціями: як перевіряти статус одержувача допомоги, оформлювати договори та звітність, щоб зберегти право на податкові переваги;  Податкові пільги для компаній, які допомагають фізичним особам: які обмеження та форми звітності передбачає законодавство;  Додаткові стимули — як-от звільнення від військового збору при передачі допомоги через фонди з Реєстру, пільги з мита на гуманітарні вантажі та неоподаткування грошової допомоги постраждалим в обсязі до 500 мінімальних зарплат на рік (у 2025 році — 3 550 000 грн).  Представники фонду «Благомай» також поділися практичними кейсами та порадами щодо ефективної взаємодії з неприбутковими організаціями, правильного оформлення документів і уникнення юридичних ризиків.  Європейська Бізнес Асоціація щиро дякує всім учасникам заходу за активну позицію та внесок у розвиток культури відповідального бізнесу. У час постійних викликів саме співпраця між державою, благодійними організаціями та бізнесом є запорукою того, що допомога досягатиме тих, хто її найбільше потребує. 

Підтримка армії, допомога лікарням, переселенцям і вразливим категоріям населення — український бізнес із перших днів повномасштабної війни активно долучається до благодійності. Водночас держава поступово оновлює податкове законодавство, щоб ще більше стимулювати таку діяльність. 

Саме цим змінам була присвячена онлайн-зустріч, що відбулася 13 травня з ініціативи Європейської Бізнес Асоціації у партнерстві з Благодійним фондом «Благомай». Захід об’єднав представників компаній із різних регіонів України, а також фахівців Головного управління Державної податкової служби у Харківській області, які надали професійні роз’яснення щодо змін у податковій політиці, що стосуються благодійної діяльності. 

Ключові аспекти податкових змін представив Сергій Щербак — член Наглядової ради та юридичний радник фонду «Благомай», керуючий партнер АО “Берчиллз Україна”. Він детально пояснив нові умови для компаній, які передають благодійну допомогу неприбутковим організаціям. Зокрема, тепер підприємствам не потрібно коригувати фінансовий результат на суму такої допомоги, якщо дотримано низки умов — зокрема, загальна сума не перевищує 8% оподатковуваного прибутку попереднього року, з яких щонайменше 4% спрямовано до організацій, внесених до офіційного Реєстру неприбуткових. 

Учасники мали змогу глибше розібратися в таких важливих аспектах: 

  • Зміни в нарахуванні податку на прибуток для компаній-благодійників: які критерії потрібно виконати для отримання податкових пільг та як уникнути поширених помилок при оформленні витрат; 
  • Пільги з ПДВ у контексті гуманітарної допомоги: у яких випадках поставки звільняються від оподаткування та як правильно оформлювати документи; 
  • Умови співпраці з неприбутковими організаціями: як перевіряти статус одержувача допомоги, оформлювати договори та звітність, щоб зберегти право на податкові переваги; 
  • Податкові пільги для компаній, які допомагають фізичним особам: які обмеження та форми звітності передбачає законодавство; 
  • Додаткові стимули — як-от звільнення від військового збору при передачі допомоги через фонди з Реєстру, пільги з мита на гуманітарні вантажі та неоподаткування грошової допомоги постраждалим в обсязі до 500 мінімальних зарплат на рік (у 2025 році — 3 550 000 грн). 

Представники фонду «Благомай» також поділися практичними кейсами та порадами щодо ефективної взаємодії з неприбутковими організаціями, правильного оформлення документів і уникнення юридичних ризиків. 

Європейська Бізнес Асоціація щиро дякує всім учасникам заходу за активну позицію та внесок у розвиток культури відповідального бізнесу. У час постійних викликів саме співпраця між державою, благодійними організаціями та бізнесом є запорукою того, що допомога досягатиме тих, хто її найбільше потребує. 

Презентації та документи

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: