fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Змінюємо стандарти стилю й комфорту: SkyUp презентував нову форму

27/ 07/ 2021
    Не наслідувати тренди, а створювати їх — частина філософії SkyUp. Ми завжди намагаємось бути динамічними й гнучкими, щоб знаходити найбільш дієві рішення. Вже восени 2021 року пасажирів SkyUp зустрічатимуть бортпровідниці в формі SkyUp Champions. І це не просто більш зручний і стильний одяг, а принципово нове бачення.  Ідея SkyUp Champions Концепція нової форми базується на русі. Форма створена для активних, сміливих, яскравих; тих, хто не любить зайвого офіціозу, але цінує стиль; реагує швидко, діє виважено, приймає виклики й знаходить вихід із будь-якої ситуації. Це одяг для відкритих новому, тих, хто любить подорожі й життя. «Перед тим як створити новий концепт разом із Frame Fashion Consultancy, ми занурилися в історію та проаналізували світову еволюцію форми бортпровідниць від початку 30-х років. Вона змінювалась залежно від ролі, яку виконував екіпаж у польоті, — коментує керівник відділу маркетингу SkyUp Airlines Маріанна Григораш. — Часи змінилися, змінилися й жінки, тому на противагу консервативній класиці, підборам, червоній помаді та пучку прийшов новий, більш сучасний та комфортний образ чемпіонки. Свобода, природна краса, індивідуальність, жодних шаблонів та кросівки, в яких хочеться літати». «Дослідження та інтервю з бортпровідницями стали відправною точкою роботи над новим образом — сучасної дівчини з активною позицією — чемпіонки, яка працює на командний результат і має повагу до себе та свого здоровя. Тому ми вирішили змінити туфлі на кросівки. І долучили до створення форми українських модних дизайнерів — бренд GUDU для створення костюму та бренд виняткових речей GUNIA PROJECT для створення принту шовкової хустки. Кожен з них найкращий у своїй справі — справжній чемпіон», —розповідає  куратор проєкту Ольга Цареградська. ТОП-5 змін в одязі Замість костюмів зі спідницями — брючні костюми в актуальній естетиці soft tailoring та тренчі з італійської екошкіри, створені разом із українським модним брендом GUDU. Замість туфель на підборах — зручні ергономічні кросівки Nike Air Max 720, що зроблені в рамках ініціативи компанії, спрямованої на зниження кількості відходів і впливу на навколишнє середовище — на 75% взуття створено з перероблених матеріалів. Головна особливість кросівок — рекордно висока повітряна подушка по всій довжині підошви. Завдяки цьому Air Max 720 отримали неймовірну амортизацію і пружність, що забезпечує максимальний комфорт протягом усього дня. Головним акцентом образу стала хустка небесно-голубого кольору,яка кріпиться до еполетів жакета та пальто. Хустку, яка є знаковою рисою для форми авіакомпанії, ми створили разом із українським брендом виняткових речей GUNIA project. Макіяж створений під враженням від кольорів неба, які можна побачити з кабіни пілота. Професіонали Backstage Beauty&Refresh розробили ніжний градієнт з мяким помаранчевим, як на заході сонця, і блакитним, як на світанку, кольорами. При цьому мейкап природний з акцентом на очі. Новий образ передбачає варіанти зачісок — різноманітні плетіння, що приходять на зміну класичному пучку бортпровідниці. Доповнює образ соковито-помаранчева валіза з лімітованої колекції Have A Rest.
01/

 

Не наслідувати тренди, а створювати їх — частина філософії SkyUp. Ми завжди намагаємось бути динамічними й гнучкими, щоб знаходити найбільш дієві рішення.

Вже восени 2021 року пасажирів SkyUp зустрічатимуть бортпровідниці в формі SkyUp Champions. І це не просто більш зручний і стильний одяг, а принципово нове бачення. 

Ідея SkyUp Champions

Концепція нової форми базується на русі. Форма створена для активних, сміливих, яскравих; тих, хто не любить зайвого офіціозу, але цінує стиль; реагує швидко, діє виважено, приймає виклики й знаходить вихід із будь-якої ситуації. Це одяг для відкритих новому, тих, хто любить подорожі й життя.

«Перед тим як створити новий концепт разом із Frame Fashion Consultancy, ми занурилися в історію та проаналізували світову еволюцію форми бортпровідниць від початку 30-х років. Вона змінювалась залежно від ролі, яку виконував екіпаж у польоті, — коментує керівник відділу маркетингу SkyUp Airlines Маріанна Григораш. — Часи змінилися, змінилися й жінки, тому на противагу консервативній класиці, підборам, червоній помаді та пучку прийшов новий, більш сучасний та комфортний образ “чемпіонки”. Свобода, природна краса, індивідуальність, жодних шаблонів та кросівки, в яких “хочеться літати”».

«Дослідження та інтерв’ю з бортпровідницями стали відправною точкою роботи над новим образом — сучасної дівчини з активною позицією — чемпіонки, яка працює на командний результат і має повагу до себе та свого здоров’я. Тому ми вирішили змінити туфлі на кросівки. І долучили до створення форми українських модних дизайнерів — бренд GUDU для створення костюму та бренд виняткових речей GUNIA PROJECT для створення принту шовкової хустки. Кожен з них найкращий у своїй справі — справжній чемпіон», —розповідає  куратор проєкту Ольга Цареградська.

ТОП-5 змін в одязі

  • Замість костюмів зі спідницями — брючні костюми в актуальній естетиці soft tailoring та тренчі з італійської екошкіри, створені разом із українським модним брендом GUDU.
  • Замість туфель на підборах — зручні ергономічні кросівки Nike Air Max 720, що зроблені в рамках ініціативи компанії, спрямованої на зниження кількості відходів і впливу на навколишнє середовище — на 75% взуття створено з перероблених матеріалів. Головна особливість кросівок — рекордно висока повітряна подушка по всій довжині підошви. Завдяки цьому Air Max 720 отримали неймовірну амортизацію і пружність, що забезпечує максимальний комфорт протягом усього дня.
  • Головним акцентом образу стала хустка небесно-голубого кольору,яка кріпиться до еполетів жакета та пальто. Хустку, яка є знаковою рисою для форми авіакомпанії, ми створили разом із українським брендом виняткових речей GUNIA project.
  • Макіяж створений під враженням від кольорів неба, які можна побачити з кабіни пілота. Професіонали Backstage Beauty&Refresh розробили ніжний градієнт з м’яким помаранчевим, як на заході сонця, і блакитним, як на світанку, кольорами. При цьому мейкап природний з акцентом на очі. Новий образ передбачає варіанти зачісок — різноманітні плетіння, що приходять на зміну класичному пучку бортпровідниці.
  • Доповнює образ соковито-помаранчева валіза з лімітованої колекції Have A Rest.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: