Зміни у порядок ведення трудових книжок працівників іноземних представництв

08/ 08/ 2018
  18 липня 2018 року Кабінет Міністрів України ухвалив Постанову № 571 та Розпорядження № 513-р, якими були внесені зміни у порядок ведення трудових книжок працівників іноземних представництв (надалі - Зміни).  Змінами передбачено: З 24 липня 2018 року на керівників іноземних представництв покладено обов’язок ведення обліку, зберігання і видачі трудових книжок. З 27 липня 2018 року трудові книжки працівників іноземних представництв більше не можуть зберігатися в Генеральній дирекції з обслуговування іноземних представництв (надалі - ГДІП) та/або інших відповідних підприємствах (органах). Раніше зберігання та ведення трудових книжок працівників іноземних представництв належало до компетенції ГДІП та/або інших підприємств (органів), залежно від місцезнаходження представництва.  *  *  *   У зв’язку зі Змінами, іноземні представництва тепер мають не лише отримати у ГДІП (або у інших відповідних підприємствах) трудові книжки своїх працівників, але й забезпечити зберігання та ведення трудових книжок відповідно до чинного законодавства.     Додаткова інформація    Такі ПОВІДОМЛЕННЯ видаються для інформування клієнтів Baker McKenzie та інших зацікавлених осіб про розвиток законодавства, що може вплинути на них чи іншим чином їх зацікавити.  Вищевикладені коментарі не є юридичною порадою чи позицією та не мають розглядатися як такі, що замінюють окрему пораду у конкретній справі.   За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтесь до:   Ліни Немченко, Партнера Baker McKenzie, +380 44 590 0101   Маряни Марчук, Радника Baker McKenzie, +380 44 590 0101

18 липня 2018 року Кабінет Міністрів України ухвалив Постанову № 571 та Розпорядження № 513-р, якими були внесені зміни у порядок ведення трудових книжок працівників іноземних представництв (надалі – “Зміни“). 

Змінами передбачено:

  • З 24 липня 2018 року на керівників іноземних представництв покладено обов’язок ведення обліку, зберігання і видачі трудових книжок.
  • З 27 липня 2018 року трудові книжки працівників іноземних представництв більше не можуть зберігатися в Генеральній дирекції з обслуговування іноземних представництв (надалі – “ГДІП“) та/або інших відповідних підприємствах (органах).
Раніше зберігання та ведення трудових книжок працівників іноземних представництв належало до компетенції ГДІП та/або інших підприємств (органів), залежно від місцезнаходження представництва. 
*  *  *
 
У зв’язку зі Змінами, іноземні представництва тепер мають не лише отримати у ГДІП (або у інших відповідних підприємствах) трудові книжки своїх працівників, але й забезпечити зберігання та ведення трудових книжок відповідно до чинного законодавства.
 

 
Додаткова інформація 
 
Такі ПОВІДОМЛЕННЯ видаються для інформування клієнтів Baker McKenzie та інших зацікавлених осіб про розвиток законодавства, що може вплинути на них чи іншим чином їх зацікавити.  Вищевикладені коментарі не є юридичною порадою чи позицією та не мають розглядатися як такі, що замінюють окрему пораду у конкретній справі.
 
За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтесь до:
 
Ліни Немченко, Партнера Baker McKenzie, +380 44 590 0101
 
Мар’яни Марчук, Радника Baker McKenzie, +380 44 590 0101

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: