fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Жіночий Клуб з Асоціацією в Одесі: “Дрес-код: коди пристойності”

02/ 03/ 2021
  “Коли ти одягнена добре, інші помічають тебе, коли погано - твій одяг”, - Коко Шанель (с). Зовнішній вигляд — це один із важливих аспектів образу успішної ділової жінки. Крім того, одяг накладає відбиток на поведінку та впливає на тон комунікації зі сторони інших людей. Ось чому золоті правила гардеробу є такими важливими у бізнесі та повсякденному житті. 2 березня 2021 року на онлайн-зустрічі Жіночого Клубу з Асоціацією в Одесі: “Дрес-код: коди пристойності” говорили про те, як за допомогою одягу і зовнішнього вигляду можна виховувати у собі хороші манери і почуття власної гідності. Так, спікер заходу - Вікторія Ромащенко, спеціаліст з етикету та автор культурно-освітнього проєкту “Etiquette Familia” розповіла, які існують види  дрес-коду і який буде доцільно обрати саме вам. Більш того, учасниці дізналися, як одяг впливає на наш емоційний стан і задає тон для поведінки, яким чином ступінь формальності заходу впливає на один і той же костюм та що необхідно зробити, щоб самим отримувати задоволення від свого зовнішнього вигляду. Для цього одяг, який ви обираєте, має бути доцільним та відповідати контексту, а саме: віку, статусу, погодним умовам, посаді. Також найкращий спосіб визначити, як слід одягатися, - це придивитися до тих, хто досягає успіху у вашій професійній області та чиї досягнення викликають ваше захоплення. Гортаючи ділові журнали, відзначайте фото представників сфери бізнесу і аналізуйте стиль їхнього одягу і аксесуарів. Рано чи пізно, комбінація певних речей, фактур та відтінків стане цілісним образом вас самих, а окремі деталі підкреслять вашу індивідуальність. Пам’ятайте, що головне завдання бізнес дрес-коду - привернути увагу оточуючих до того, що ви говорите або робите та підкреслити саме ділові якості. Дякуємо спікеру за ґайд у світ кодів етикету, а учасникам за жваве обговорення та за позитивні емоції! Раді були зібратися у жіночому колі панянок, які бажають завжди бути на висоті як на роботі, так і в особистому житті.

“Коли ти одягнена добре, інші помічають тебе, коли погано – твій одяг”, – Коко Шанель (с).

Зовнішній вигляд — це один із важливих аспектів образу успішної ділової жінки. Крім того, одяг накладає відбиток на поведінку та впливає на тон комунікації зі сторони інших людей. Ось чому золоті правила гардеробу є такими важливими у бізнесі та повсякденному житті.

2 березня 2021 року на онлайн-зустрічі Жіночого Клубу з Асоціацією в Одесі: “Дрес-код: коди пристойності” говорили про те, як за допомогою одягу і зовнішнього вигляду можна виховувати у собі хороші манери і почуття власної гідності. Так, спікер заходу – Вікторія Ромащенко, спеціаліст з етикету та автор культурно-освітнього проєкту “Etiquette Familia” розповіла, які існують види  дрес-коду і який буде доцільно обрати саме вам. Більш того, учасниці дізналися, як одяг впливає на наш емоційний стан і задає тон для поведінки, яким чином ступінь формальності заходу впливає на один і той же костюм та що необхідно зробити, щоб самим отримувати задоволення від свого зовнішнього вигляду. Для цього одяг, який ви обираєте, має бути доцільним та відповідати контексту, а саме: віку, статусу, погодним умовам, посаді. Також найкращий спосіб визначити, як слід одягатися, – це придивитися до тих, хто досягає успіху у вашій професійній області та чиї досягнення викликають ваше захоплення. Гортаючи ділові журнали, відзначайте фото представників сфери бізнесу і аналізуйте стиль їхнього одягу і аксесуарів. Рано чи пізно, комбінація певних речей, фактур та відтінків стане цілісним образом вас самих, а окремі деталі підкреслять вашу індивідуальність. Пам’ятайте, що головне завдання бізнес дрес-коду – привернути увагу оточуючих до того, що ви говорите або робите та підкреслити саме ділові якості.

Дякуємо спікеру за ґайд у світ кодів етикету, а учасникам за жваве обговорення та за позитивні емоції! Раді були зібратися у жіночому колі панянок, які бажають завжди бути на висоті як на роботі, так і в особистому житті.

Спікери

1 / 1
Вікторія Ромащенко
спеціаліст з етикету, автор культурно-освітнього проєкту “Etiquette Familia”
Вікторія Ромащенко

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: