fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Єдиний порядок погодження маршрутів є надважливим для бізнесу

03/ 04/ 2020
  25 березня 2020 року були внесені зміни до постанови КМУ №211 щодо запобігання поширення на території України коронавірусу. Так, даними змінами було передбачено, що перевезення службовими або орендованими  автомобільними транспортними засобами своїх працівників на роботу бізнесу дозволено, але за умови дотримання відповідних санітарних та протиепідемічних заходів, наявності у водіїв та пасажирів засобами індивідуального захисту, тощо. Крім того, виключно за маршрутами руху, погодженими з органами Національної поліції України. Водночас, за інформацією компаній-членів Європейської Бізнес Асоціації, в деяких регіонах трапляються випадки відмов у погодженні маршрутів від Нацполіції із причин не віднесення компаній до списків об’єктів критичної інфраструктури, затверджених відповідними обласними державними адміністраціями. В цьому контексті варто зауважити, що, по-перше, повний перелік об’єктів критичної інфраструктури та їх видів діяльності має визначатися безпосередньо центральними, не регіональними органами виконавчої влади, відповідно до їх повноважень, функцій та завдань. Більше того, 2 квітня, Прем’єр-міністр України Денис Шмигаль під час зустрічі з Європейською Бізнес Асоціацією зазначив, що  перелік критичної інфраструктури не планують затверджувати, а навпаки, відштовхуватимуться від протилежного і створюватиметься перелік інфраструктури, якій буде заборонено працювати. Бізнес розуміє безпрецедентність ситуації з COVID-19, яка наразі склалась в усьому світі, а також важливість запобіжних заходів задля стримання поширення вірусу та підтримки здоров’я громадян. Однак, вибіркове та довготривале погодження маршрутів руху перевезень співробітників на роботу може привести до зупинки діяльності важливих об’єктів, що забезпечують функціонування країни, населення необхідною продукцією, тощо. До прикладу, йдеться про переробні харчові заводи, роздрібну торгівлю продуктами харчування, тощо.     Тож Європейська Бізнес Асоціація сподівається, що дане питання буде взято до уваги та враховано в роботі Нацполіції. Адже наразі дуже важливо мати єдиний порядок погодження маршрутів руху.

25 березня 2020 року були внесені зміни до постанови КМУ №211 щодо запобігання поширення на території України коронавірусу.

Так, даними змінами було передбачено, що перевезення службовими або орендованими  автомобільними транспортними засобами своїх працівників на роботу бізнесу дозволено, але за умови дотримання відповідних санітарних та протиепідемічних заходів, наявності у водіїв та пасажирів засобами індивідуального захисту, тощо. Крім того, виключно за маршрутами руху, погодженими з органами Національної поліції України.

Водночас, за інформацією компаній-членів Європейської Бізнес Асоціації, в деяких регіонах трапляються випадки відмов у погодженні маршрутів від Нацполіції із причин не віднесення компаній до списків об’єктів критичної інфраструктури, затверджених відповідними обласними державними адміністраціями.

В цьому контексті варто зауважити, що, по-перше, повний перелік об’єктів критичної інфраструктури та їх видів діяльності має визначатися безпосередньо центральними, не регіональними органами виконавчої влади, відповідно до їх повноважень, функцій та завдань.

Більше того, 2 квітня, Прем’єр-міністр України Денис Шмигаль під час зустрічі з Європейською Бізнес Асоціацією зазначив, що  перелік критичної інфраструктури не планують затверджувати, а навпаки, відштовхуватимуться від протилежного і створюватиметься перелік інфраструктури, якій буде заборонено працювати.

Бізнес розуміє безпрецедентність ситуації з COVID-19, яка наразі склалась в усьому світі, а також важливість запобіжних заходів задля стримання поширення вірусу та підтримки здоров’я громадян.

Однак, вибіркове та довготривале погодження маршрутів руху перевезень співробітників на роботу може привести до зупинки діяльності важливих об’єктів, що забезпечують функціонування країни, населення необхідною продукцією, тощо. До прикладу, йдеться про переробні харчові заводи, роздрібну торгівлю продуктами харчування, тощо.    

Тож Європейська Бізнес Асоціація сподівається, що дане питання буде взято до уваги та враховано в роботі Нацполіції. Адже наразі дуже важливо мати єдиний порядок погодження маршрутів руху.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: