fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Як продавати нові продукти у цей складний час?

10/ 06/ 2022
  На четвертому модулі Школи продажів Асоціації в Одесі говорили про те, як продавати нові продукти у цей складний час, розбиралися чому важливо розуміти різницю між потребою та цінністю, потребою та мотивом, потребою та примхою і як це може допомогти у продажах і комунікаціях та досліджували фільтри уваги. Крім того синтезували знання отримані на попередніх заняттях.   Так, коли ви запустили новий продукт і розповідаєте про нього, а клієнти до вас звертаються з якимись питаннями самостійно - це означає, що ці люди вже адаптувалися до нових реалій. Більш того зараз стоїть завдання швидко давати можливі рішення, бо клієнти зараз не готові чекати.  Ольга Антонова, тренер курсу, наголосила, що послуга - це легкий ‘’привид’’, і щоб розуміти як її продавати, треба враховувати цю специфічну ознаку.  Також спікер поділилась такими корисними порадами: Навичка продажу формується, коли ми виконуємо прості дії, які ми здійснюємо за певними етапами продажу: встановлюємо контакт, виявляємо потребу клієнта, презентацію продукту, роботу з запереченнями, завершення продажу. Іноді цей цикл може завершитися з якихось причин. Є сфера відповідальності продавця, тож якщо важливо розуміти сферу відповідальності у продажу в цілому.  У кожної людини є свої фільтри уваги і зазвичай їх 2-3. Серед них: час, люди, місця, предмети, події, цінності.  Якщо людина у вас не купує завжди є чотири причини: недостатньо інформації, є сумніви, передумав купувати, хоче купувати, але не у вас.  Продовжуємо працювати над собою разом і все буде Україна! Наступне фінальне заняття відбудеться у липні. 

На четвертому модулі Школи продажів Асоціації в Одесі говорили про те, як продавати нові продукти у цей складний час, розбиралися чому важливо розуміти різницю між потребою та цінністю, потребою та мотивом, потребою та примхою і як це може допомогти у продажах і комунікаціях та досліджували фільтри уваги. Крім того синтезували знання отримані на попередніх заняттях.  

Так, коли ви запустили новий продукт і розповідаєте про нього, а клієнти до вас звертаються з якимись питаннями самостійно – це означає, що ці люди вже адаптувалися до нових реалій. Більш того зараз стоїть завдання швидко давати можливі рішення, бо клієнти зараз не готові чекати. 

Ольга Антонова, тренер курсу, наголосила, що послуга – це легкий ‘’привид’’, і щоб розуміти як її продавати, треба враховувати цю специфічну ознаку. 

Також спікер поділилась такими корисними порадами:

  • Навичка продажу формується, коли ми виконуємо прості дії, які ми здійснюємо за певними етапами продажу: встановлюємо контакт, виявляємо потребу клієнта, презентацію продукту, роботу з запереченнями, завершення продажу. Іноді цей цикл може завершитися з якихось причин.
  • Є сфера відповідальності продавця, тож якщо важливо розуміти сферу відповідальності у продажу в цілому. 
  • У кожної людини є свої фільтри уваги і зазвичай їх 2-3. Серед них: час, люди, місця, предмети, події, цінності. 
  • Якщо людина у вас не купує завжди є чотири причини: недостатньо інформації, є сумніви, передумав купувати, хоче купувати, але не у вас. 

Продовжуємо працювати над собою разом і все буде Україна! Наступне фінальне заняття відбудеться у липні. 

Спікери

1 / 1
Ольга Антонова
Бізнес-консультант у сфері системних продажів та сервісу, розвиває культуру продажів в комерційному секторі, включаючи сегменти b2b та b2c
Ольга Антонова

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: