fbpx

Як Lean допомагає підвищити ефективність бізнесу та команди: кейс “Прогрес Сервіс”

13/ 12/ 2019

3,5 години для учасників зустрічі проходять непомітно якщо мова йде про інструмент, що виводить підприємство на новий рівень – LEAN!

Важливі поради по застосуванню LEAN від власників Прогрес Сервіс – Христини та Павла Федюк:

  1. Якщо кожного дня здійснювати будь-які покращення на 0,001%, то продуктивність зростає вдвічі за 3 роки.
  2. Все повинно бути на своєму місці і це місце має бути позначене.
  3. Думайте не про ВИТРАТИ, а про ВТРАТИ. За LEAN їх 8: перевиробництво, транспортування, інвентар, дефекти, пере-переробка, рух,очікування, втрачений потенціал.
  4. LEAN не вдасться впровадити без яскравого розуміння цього інструменту зі сторони менеджменту.
  5. LEAN – це просто і весело.
  6. LEAN можна застосовувати і на виробництві, і в сервісі. Головне бачити постійно зони для покращення і заохочувати команду до продукування ідей.

Компанії – члени мали вчора нагоду на практиці побачити як українське сімейне підприємство Progres service втілює ідеї задля постійного покращення. В них 160 працівників, 70 з яких – швеї і кожен з задоволенням допомагає розвивати компанію.

Христино Федюк, Павлю Федюк, Маріє Коваль у вас є чому повчитися всім! Бажаємо вам подальшого розвитку!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: