fbpx

Випуск Мазар Глобального дослідження штучного інтелекту в галузі готельного бізнесу

18/ 12/ 2018
  Спільнота компанії Мазар в галузі готельного бізнесу разом із міжнародними експертами з радістю оголошує про випуск глобального дослідження технологій штучного інтелекту в готельному бізнесі. Нові технології штучного інтелекту можуть значно змінити те, як працюватиме індустрія гостинності в майбутньому, трансформуючи досвід гостя та оптимізуючи бізнес-операції. Проте, компанії на ринку готельних послуг повинні знати про суттєві відмінності в апетитах та уподобаннях, особливо коли порівнюють китайських подорожуючих із представниками західного світу. Також спостерігаються відмінності у виборі видів додатків та, нарешті, бажанні ділитися даними для отримання таких послуг. Залежно від походження подорожуючих, існує значна невідповідність з точки зору досвіду використання технологій штучного інтелекту і очікувань під час перебування в готелі. Наприклад, використання технологій штучного інтелекту більше закріплено в звичках китайських подорожуючих, ніж західних. Окрім того, персональні дані є важливою складовою штучного інтелекту та машинного навчання. Готельний бізнес має бути готовим запевнити своїх клієнтів у безпеці даних, щоб вони були готові до обміну ними, в кінцевому підсумку, для забезпечення найкращого досвіду в застосуванні технологій штучного інтелекту.   -  Cédric Haaser, партнер, керівник з питань інновацій та технологій в Мазар. Наші дослідження є як первинними, так і вторинними, у тому числі опитування, проведене YouGov, порівнююче тренди використання технологій штучного інтелекту та очікування мандрівників у 5 країнах: США, Китаї, Франції, Німеччині та Великобританії. Наше дослідження показує, що існують значні національні відмінності щодо досвіду та очікувань подорожуючих щодо використання технологій штучного інтелекту. Дослідження також освітлює наскільки впевнено та охоче подорожуючі діляться даними, важливим елементом штучного інтелекту та машинного навчання. Крім того, фахівці з різних секторів бізнесу, таких як готельний, туризм та предмети розкоші, діляться своєю точкою зору щодо того, як технології штучного інтелекту впливають на їх бізнес. ТОП ТЕХНОЛОГІЇ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ, ЯКІ БАЖАЮТЬ БАЧИТИ МАНДРІВНИКИ. Наше дослідження показує, що рівень технологічних інновацій на сьогодні є неймовірно високим, але потребує дослідження можливостей big data в повній мірі, це свідчить про те, що готельний бізнес лише на початку цього шляху. Від смарт номерів до чатботів - готельний бізнес має великі можливості для розвитку інновацій на основі штучного інтелекту. Завантажте публікацію, щоб ознайомитись з нашим дослідженням технологій штучного інтелекту в готельному бізнесі та дізнатися головні тренди! Про Мазар Україна Мазар в Україні спеціалізується в аудиті, бухгалтерському аутсорсингу, фінансовому та податковому консультуванні, поєднуючи переваги інтегрованого міжнародного партнерства з глибоким знанням українського ринку. Наша професійна команда, яка складається з 75 фахівців, включаючи 2 партнерів, дотримується найвищих технічних і етичних стандартів роботи. Це дозволяє нам надавати послуги виняткової якості, та забезпечувати міжнародних і локальних клієнтів індивідуальним підходом заради досягнення ними сталого зростання. В Україні у нас є офіси в Києві та Львові. www.mazars.ua

Спільнота компанії Мазар в галузі готельного бізнесу разом із міжнародними експертами з радістю оголошує про випуск глобального дослідження технологій штучного інтелекту в готельному бізнесі.

Нові технології штучного інтелекту можуть значно змінити те, як працюватиме індустрія гостинності в майбутньому, трансформуючи досвід гостя та оптимізуючи бізнес-операції. Проте, компанії на ринку готельних послуг повинні знати про суттєві відмінності в апетитах та уподобаннях, особливо коли порівнюють китайських подорожуючих із представниками західного світу. Також спостерігаються відмінності у виборі видів додатків та, нарешті, бажанні ділитися даними для отримання таких послуг.

“Залежно від походження подорожуючих, існує значна невідповідність з точки зору досвіду використання технологій штучного інтелекту і очікувань під час перебування в готелі. Наприклад, використання технологій штучного інтелекту більше закріплено в звичках китайських подорожуючих, ніж західних. Окрім того, персональні дані є важливою складовою штучного інтелекту та машинного навчання. Готельний бізнес має бути готовим запевнити своїх клієнтів у безпеці даних, щоб вони були готові до обміну ними, в кінцевому підсумку, для забезпечення найкращого досвіду в застосуванні технологій штучного інтелекту”.  

–  Cédric Haaser, партнер, керівник з питань інновацій та технологій в Мазар.

Наші дослідження є як первинними, так і вторинними, у тому числі опитування, проведене YouGov, порівнююче тренди використання технологій штучного інтелекту та очікування мандрівників у 5 країнах: США, Китаї, Франції, Німеччині та Великобританії.

Наше дослідження показує, що існують значні національні відмінності щодо досвіду та очікувань подорожуючих щодо використання технологій штучного інтелекту. Дослідження також освітлює наскільки впевнено та охоче подорожуючі діляться даними, важливим елементом штучного інтелекту та машинного навчання. Крім того, фахівці з різних секторів бізнесу, таких як готельний, туризм та предмети розкоші, діляться своєю точкою зору щодо того, як технології штучного інтелекту впливають на їх бізнес.

ТОП ТЕХНОЛОГІЇ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ, ЯКІ БАЖАЮТЬ БАЧИТИ МАНДРІВНИКИ

Наше дослідження показує, що рівень технологічних інновацій на сьогодні є неймовірно високим, але потребує дослідження можливостей big data в повній мірі, це свідчить про те, що готельний бізнес лише на початку цього шляху. Від смарт номерів до чатботів – готельний бізнес має великі можливості для розвитку інновацій на основі штучного інтелекту.

Завантажте публікацію, щоб ознайомитись з нашим дослідженням технологій штучного інтелекту в готельному бізнесі та дізнатися головні тренди!

Про Мазар Україна

Мазар в Україні спеціалізується в аудиті, бухгалтерському аутсорсингу, фінансовому та податковому консультуванні, поєднуючи переваги інтегрованого міжнародного партнерства з глибоким знанням українського ринку. Наша професійна команда, яка складається з 75 фахівців, включаючи 2 партнерів, дотримується найвищих технічних і етичних стандартів роботи. Це дозволяє нам надавати послуги виняткової якості, та забезпечувати міжнародних і локальних клієнтів індивідуальним підходом заради досягнення ними сталого зростання.

В Україні у нас є офіси в Києві та Львові.

www.mazars.ua

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: