fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Втрати бізнесу за місяць війни

30/ 03/ 2022
  Третина опитаних бізнесів повідомляють про втрати більше 1 млн доларів за місяць війни. Такою є оцінка 34% керівників членських компаній Європейської бізнес Асоціації втрат свого бізнесу після першого місяця війни. Ще 13% оцінюють втрати бізнесу в діапазоні від 500 тисяч до 1 млн доларів, 28% – від 100 до 500 тисяч доларів, і 14% оцінюють втрати на суму до 100 тисяч доларів. Тільки 1% серед опитаних нами членських компаній не зазнали жодних втрат за місяць війни. Інші компанії ще ведуть підрахунок отриманих збитків. Для того, аби залишатися на плаву, 68% компаній скорочують витрати, 44% вдаються до отримання заборгованості від клієнтів або партнерів, 35% проводять релокацію підприємств, а 13% запускають нові бізнес-напрямки. Кожне четверте підприємство, зокрема 25% опитаних переорієнтовують свій бізнес на гуманітарні потреби, а 13% – на потреби армії.  Для продовження роботи бізнесу 23% шукають клієнтів на іноземних ринках, а 15% – в пошуках фінансування. Водночас 9% бізнесу змушені вдаватися до скорочення персоналу, а 8% повідомляють, що не можуть втримати свій бізнес на плаву. ТОП-7 найбільших проблем для бізнесу, за версією спільноти Асоціації, наразі виглядають таким чином в порядку пріоритетності: Труднощі з логістикою Проблеми з поставками товарів Замороження контрактів з іноземними та локальними клієнтами Низька купівельна спроможність населення Пошкоджені потужності, основний фонд бізнесу, інфраструктура Нестача фінансових ресурсів та інвестицій Нестача сировини Тільки 1% серед опитаних нами офісів компаній в Україні наразі підпорядковуються російській федерації, при цьому 7% повідомляють, що їхнє підпорядкування рф вже скасоване. Інші 92% або не підпорядковувались рф, або є представниками локального бізнесу. Також 22% опитаних нами компаній повідомляють, що ніколи не мали бізнес-зв’язків з рф. Нагадаємо, Європейська Бізнес Асоціація раніше виступила з закликом зупиняти ведення бізнесу у або з рф. Сподіваємося, все більше компаній будуть доєднуватись до цього тренду. Довідково: В опитуванні взяли участь 95 керівників членських компаній Європейської Бізнес Асоціації. Опитування проводилося з 25 до 29 березня 2022 року.  

Третина опитаних бізнесів повідомляють про втрати більше 1 млн доларів за місяць війни. Такою є оцінка 34% керівників членських компаній Європейської бізнес Асоціації втрат свого бізнесу після першого місяця війни. Ще 13% оцінюють втрати бізнесу в діапазоні від 500 тисяч до 1 млн доларів, 28% – від 100 до 500 тисяч доларів, і 14% оцінюють втрати на суму до 100 тисяч доларів. Тільки 1% серед опитаних нами членських компаній не зазнали жодних втрат за місяць війни. Інші компанії ще ведуть підрахунок отриманих збитків.

Для того, аби залишатися на плаву, 68% компаній скорочують витрати, 44% вдаються до отримання заборгованості від клієнтів або партнерів, 35% проводять релокацію підприємств, а 13% запускають нові бізнес-напрямки. Кожне четверте підприємство, зокрема 25% опитаних переорієнтовують свій бізнес на гуманітарні потреби, а 13% – на потреби армії.  Для продовження роботи бізнесу 23% шукають клієнтів на іноземних ринках, а 15% – в пошуках фінансування. Водночас 9% бізнесу змушені вдаватися до скорочення персоналу, а 8% повідомляють, що не можуть втримати свій бізнес на плаву.

ТОП-7 найбільших проблем для бізнесу, за версією спільноти Асоціації, наразі виглядають таким чином в порядку пріоритетності:

  • Труднощі з логістикою
  • Проблеми з поставками товарів
  • Замороження контрактів з іноземними та локальними клієнтами
  • Низька купівельна спроможність населення
  • Пошкоджені потужності, основний фонд бізнесу, інфраструктура
  • Нестача фінансових ресурсів та інвестицій
  • Нестача сировини

Тільки 1% серед опитаних нами офісів компаній в Україні наразі підпорядковуються російській федерації, при цьому 7% повідомляють, що їхнє підпорядкування рф вже скасоване. Інші 92% або не підпорядковувались рф, або є представниками локального бізнесу. Також 22% опитаних нами компаній повідомляють, що ніколи не мали бізнес-зв’язків з рф.

Нагадаємо, Європейська Бізнес Асоціація раніше виступила з закликом зупиняти ведення бізнесу у або з рф. Сподіваємося, все більше компаній будуть доєднуватись до цього тренду.

Довідково:

В опитуванні взяли участь 95 керівників членських компаній Європейської Бізнес Асоціації. Опитування проводилося з 25 до 29 березня 2022 року.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: