fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Відповідальний бізнес: як METRO Україна підтримує гуманітарні місії та сталий розвиток

02/ 10/ 2024
  Упродовж 2 років від початку повномасштабного вторгнення METRO Україна передала 58 мільйонів гривень благодійної допомоги, відправила на перероблення 355 тис. пластикових пляшок та допомогла облаштувати понад 20 шкільних укриттів. Більше деталей про соціальні ініціативи METRO Україна у новому звіті компанії з гуманітарної місії та сталого розвитку. Головні напрямки, на яких зосередилась компанія у 2022-2023 роках: гуманітарна місія, підтримка співробітників/-ць та їхніх родин і сталий розвиток. Гуманітарна місія Обсяг благодійної допомоги компанії за 2 попередні роки склав понад 58 мільйонів гривень, 891.3 тонни харчових продуктів, 131.2 тонни засобів індивідуальної гігієни та 81.5 тонни непродовольчих товарів. Більшу частину передали на потреби ЗСУ та підрозділів ТРО. Компанія продовжує реалізацію великих соціальних програм, націлених на підтримку, зокрема: ветеранів/-ок: METRO Україна започаткувала багатоетапну програму реінтеграції ветеранів/-ок. Щоб підготувати організацію, запустили платформу «Неупереджені» на основі великого циклу інтерв’ю з колегами на різні теми щодо упереджень, зокрема гендерних, вікових аспектів, досвіду під час війни. Адже не можна бути неупередженими до ветеранів без неупередженості щодо інших аспектів різноманіття. Перша складова Програми підтримки ветеранів та ветеранок – це зустрічі з військовими психологами, захисниками та захисницями, волонтерами та волонтерками.  Друга складова програми передбачає турботу про ментальний, фізичний і фінансовий добробут, а також юридичну підтримку з різних питань для ветеранів/-ок; медичних закладів: компанія облаштувала 22 укриття у протитуберкульозних регіональних лікарнях; людей з синдромом Дауна та іншими інтелектуальними порушеннями: підтримали запуск соціального кафе Sunshine Café; школярів: METRO Україна забезпечила оснащення понад 20 шкільних укриттів у 6 регіонах України у межах проєкту «Безпечна школа»; дітей та громад, постраждалих від війни: наприклад, до Дня захисту дітей компанія передала солодощі для понад 7 тисяч дітей у партнерстві з КМБФ «ФУДБЕНК». До дня Святого Миколая провели благодійну акцію «METRO Миколай» та здійснили мрії дітей українських героїв і передали їм понад 10 тонн солодощів, фруктів та іграшок. Підтримка співробітників та їхніх родин Із перших днів повномасштабного вторгнення METRO Україна убезпечила персонал: продовжила виплати усім співробітникам, допомагала з евакуацією з гарячих точок України та фінансувала оренду житла. Завдяки підтримці компанії, понад 600 співробітників змогли перевезти свої сімї до безпечних місць. Компанія допомагала співробітникам не лише фінансово, а й надавала всеосяжну підтримку. Для колег створили програму підтримки «Пліч-о-пліч», яка поєднала в собі просвітницьку частину, де експерти навчали людей (надавали теоретичне обґрунтування процесів, почуттів, станів), та частину з реальної підтримки людей (як професійної від психологів та психотерапевтів, так і співробітниками одне одного як спосіб розділити стани та прожити їх спільно). Пізніше заснували простір «METROдумці», покликаний об’єднати колег за спільними інтересами та турбуватись про їхній добробут. Простір просувався і розвивався завдяки спільнотам у таких напрямках: фізичне та ментальне здоровя, соціальний та фінансовий добробут, подорожі Україною, дослідження її історії та національної самосвідомості . Проєкт триває вже протягом двох сезонів та до нього доєднались понад 490 учасників та учасниць. Сталий розвиток METRO Україна активно працює над зменшенням негативного екологічного сліду. Компанія розширює асортимент екологічно чистих товарів. Наприклад, 70% асортименту одноразових товарів у METRO – це біорозкладні вироби. Компанія впроваджує програми з енергоефективності, сортування та переробки відходів у власних торгових центрах. Пункти сортування Waste Collection Point у ТЦ дозволяють скоротити утворення майже 2 тонн твердих побутових відходів. А за допомогою автомату «Япомогабокс» на переробку зібрали понад 355 тис. пластикових пляшок. «Як один із лідерів ринку, METRO Україна відчуває відповідальність перед українським суспільством. Ми прагнемо бути не просто постачальником товарів, а й рушійною силою позитивних змін. Наші благодійні ініціативи – зобов’язання перед суспільством, яке дає нам можливість розвиватися і турбуватись про українців», – зазначає Олена Вдовиченко, генеральна директорка METRO Україна. Про METRO Україна: METRO Україна вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі в управлінні компанії 21 класичний центр оптової торгівлі METRO у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську та Житомирі; та 3 магазини смарт-формату у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 20 років діяльності в Україні METRO інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії METRO Україна за 2022/2023 фінансовий рік (жовтень 2022 р. – вересень 2023 р.) склав 661 млн. євро. METRO Україна входить до складу METRO. Більше інформації: www.metro.ua

Упродовж 2 років від початку повномасштабного вторгнення METRO Україна передала 58 мільйонів гривень благодійної допомоги, відправила на перероблення 355 тис. пластикових пляшок та допомогла облаштувати понад 20 шкільних укриттів. Більше деталей про соціальні ініціативи METRO Україна у новому звіті компанії з гуманітарної місії та сталого розвитку.

Головні напрямки, на яких зосередилась компанія у 2022-2023 роках: гуманітарна місія, підтримка співробітників/-ць та їхніх родин і сталий розвиток.

Гуманітарна місія

Обсяг благодійної допомоги компанії за 2 попередні роки склав понад 58 мільйонів гривень, 891.3 тонни харчових продуктів, 131.2 тонни засобів індивідуальної гігієни та 81.5 тонни непродовольчих товарів. Більшу частину передали на потреби ЗСУ та підрозділів ТРО.

Компанія продовжує реалізацію великих соціальних програм, націлених на підтримку, зокрема:

  • ветеранів/-ок: METRO Україна започаткувала багатоетапну програму реінтеграції ветеранів/-ок. Щоб підготувати організацію, запустили платформу «Неупереджені» на основі великого циклу інтерв’ю з колегами на різні теми щодо упереджень, зокрема гендерних, вікових аспектів, досвіду під час війни. Адже не можна бути неупередженими до ветеранів без неупередженості щодо інших аспектів різноманіття. Перша складова Програми підтримки ветеранів та ветеранок – це зустрічі з військовими психологами, захисниками та захисницями, волонтерами та волонтерками.  Друга складова програми передбачає турботу про ментальний, фізичний і фінансовий добробут, а також юридичну підтримку з різних питань для ветеранів/-ок;
  • медичних закладів: компанія облаштувала 22 укриття у протитуберкульозних регіональних лікарнях;
  • людей з синдромом Дауна та іншими інтелектуальними порушеннями: підтримали запуск соціального кафе Sunshine Café;
  • школярів: METRO Україна забезпечила оснащення понад 20 шкільних укриттів у 6 регіонах України у межах проєкту «Безпечна школа»;
  • дітей та громад, постраждалих від війни: наприклад, до Дня захисту дітей компанія передала солодощі для понад 7 тисяч дітей у партнерстві з КМБФ «ФУДБЕНК». До дня Святого Миколая провели благодійну акцію «METRO Миколай» та здійснили мрії дітей українських героїв і передали їм понад 10 тонн солодощів, фруктів та іграшок.

Підтримка співробітників та їхніх родин

Із перших днів повномасштабного вторгнення METRO Україна убезпечила персонал: продовжила виплати усім співробітникам, допомагала з евакуацією з гарячих точок України та фінансувала оренду житла. Завдяки підтримці компанії, понад 600 співробітників змогли перевезти свої сім’ї до безпечних місць.

Компанія допомагала співробітникам не лише фінансово, а й надавала всеосяжну підтримку. Для колег створили програму підтримки «Пліч-о-пліч», яка поєднала в собі просвітницьку частину, де експерти навчали людей (надавали теоретичне обґрунтування процесів, почуттів, станів), та частину з реальної підтримки людей (як професійної від психологів та психотерапевтів, так і співробітниками одне одного як спосіб розділити стани та прожити їх спільно). Пізніше заснували простір «METROдумці», покликаний об’єднати колег за спільними інтересами та турбуватись про їхній добробут. Простір просувався і розвивався завдяки спільнотам у таких напрямках: фізичне та ментальне здоров’я, соціальний та фінансовий добробут, подорожі Україною, дослідження її історії та національної самосвідомості . Проєкт триває вже протягом двох сезонів та до нього доєднались понад 490 учасників та учасниць.

Сталий розвиток

METRO Україна активно працює над зменшенням негативного екологічного сліду. Компанія розширює асортимент екологічно чистих товарів. Наприклад, 70% асортименту одноразових товарів у METRO – це біорозкладні вироби.

Компанія впроваджує програми з енергоефективності, сортування та переробки відходів у власних торгових центрах. Пункти сортування Waste Collection Point у ТЦ дозволяють скоротити утворення майже 2 тонн твердих побутових відходів. А за допомогою автомату «Япомогабокс» на переробку зібрали понад 355 тис. пластикових пляшок.

«Як один із лідерів ринку, METRO Україна відчуває відповідальність перед українським суспільством. Ми прагнемо бути не просто постачальником товарів, а й рушійною силою позитивних змін. Наші благодійні ініціативи – зобов’язання перед суспільством, яке дає нам можливість розвиватися і турбуватись про українців», – зазначає Олена Вдовиченко, генеральна директорка METRO Україна.

Про METRO Україна:

METRO Україна вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі в управлінні компанії 21 класичний центр оптової торгівлі METRO у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську та Житомирі; та 3 магазини смарт-формату у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 20 років діяльності в Україні METRO інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії METRO Україна за 2022/2023 фінансовий рік (жовтень 2022 р. – вересень 2023 р.) склав 661 млн. євро. METRO Україна входить до складу METRO. Більше інформації: www.metro.ua

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: