fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Від детінізації ринку вживаних авто держбюджет може отримати мільйони гривень, – ЕВА

06/ 07/ 2023
  Європейська Бізнес Асоціація звертається до Сергія Марченка, Міністра фінансів України та Роксолани Підласої Голови Комітету ВРУ з питань бюджету щодо дерегуляції процедури реєстрації торговельними організаціями вживаних автомобілів та детінізації ринку торгівлі вживаними автомобілями. За оцінками бізнесу, процедура купівлі-продажу вживаного автомобіля через вказані торговельні організації є досить складною, що обумовлює ситуацію, при якій значну частку перепродажів вживаних автомобілів здійснюють авто-бізнесмени, які офіційно на облік у Головному сервісному центрі Міністерства внутрішніх справ України не стають, водночас, здійснюють перепродаж вживаних автомобілів через «тіньові» схеми, наприклад, продаж через довіреність від продавця на третю особу, як комісійний продаж з мінімальною комісійною винагородою, тощо. У результаті, держава недоотримує мільйони гривень податкових надходжень, які, особливо зараз, були б вкрай важливими для країни. Врегулювати цю проблему покликаний законопроєкт №9083, який спільнота, безумовно, підтримує. Так, законопроєктом пропонується замість перереєстрації транспортного засобу з продавця на субʼєкт господарювання передбачити, що власник сам попередньо знімає з реєстрації транспортний засіб до передачі суб’єкту господарювання для подальшого продажу. Крім того, перереєстрація транспортного засобу з субʼєкта господарювання на кінцевого клієнта перетвориться в державну реєстрацію транспортного засобу, від чого вартість наданої при цьому адміністративної послуги не зміниться. Впровадження цих норм не потребує фінансування з державного та місцевого бюджетів. Крім того, дані новації не призведуть до зменшення доходів бюджету. Навіть більше, державний бюджет від цього тільки виграє. Адже це допоможе детінізувати ринок і з кожного проданого вживаного автомобіля буде отримувати додаткові надходження. Для прикладу, представники бізнесу порахували, скільки державний бюджет отримає від проданого вживаного авто на суму 600 тис грн і виявили, що надходження будуть становити 19 800 грн. Тобто навіть кілька сотень автомобілів принесуть до бюджету мільйони гривень податками. Тож Асоціація просить Мінфін та профільний Комітет ВРУ в межах компетенції підтримати прийняття проєкту Закону №9083. Це слугуватиме реальним підтвердженням прагнення держави до боротьби із загалом тінню в країні, яка, на жаль, по різним підрахункам все ж не зменшується та, залежно від індустрії складає до 30% та більше відсотки.

Європейська Бізнес Асоціація звертається до Сергія Марченка, Міністра фінансів України та Роксолани Підласої Голови Комітету ВРУ з питань бюджету щодо дерегуляції процедури реєстрації торговельними організаціями вживаних автомобілів та детінізації ринку торгівлі вживаними автомобілями.

За оцінками бізнесу, процедура купівлі-продажу вживаного автомобіля через вказані торговельні організації є досить складною, що обумовлює ситуацію, при якій значну частку перепродажів вживаних автомобілів здійснюють авто-бізнесмени, які офіційно на облік у Головному сервісному центрі Міністерства внутрішніх справ України не стають, водночас, здійснюють перепродаж вживаних автомобілів через «тіньові» схеми, наприклад, продаж через довіреність від продавця на третю особу, як комісійний продаж з мінімальною комісійною винагородою, тощо. У результаті, держава недоотримує мільйони гривень податкових надходжень, які, особливо зараз, були б вкрай важливими для країни.

Врегулювати цю проблему покликаний законопроєкт №9083, який спільнота, безумовно, підтримує.

Так, законопроєктом пропонується замість перереєстрації транспортного засобу з продавця на субʼєкт господарювання передбачити, що власник сам попередньо знімає з реєстрації транспортний засіб до передачі суб’єкту господарювання для подальшого продажу. Крім того, перереєстрація транспортного засобу з субʼєкта господарювання на кінцевого клієнта перетвориться в державну реєстрацію транспортного засобу, від чого вартість наданої при цьому адміністративної послуги не зміниться.

Впровадження цих норм не потребує фінансування з державного та місцевого бюджетів. Крім того, дані новації не призведуть до зменшення доходів бюджету. Навіть більше, державний бюджет від цього тільки виграє. Адже це допоможе детінізувати ринок і з кожного проданого вживаного автомобіля буде отримувати додаткові надходження. Для прикладу, представники бізнесу порахували, скільки державний бюджет отримає від проданого вживаного авто на суму 600 тис грн і виявили, що надходження будуть становити 19 800 грн. Тобто навіть кілька сотень автомобілів принесуть до бюджету мільйони гривень податками.

Тож Асоціація просить Мінфін та профільний Комітет ВРУ в межах компетенції підтримати прийняття проєкту Закону №9083. Це слугуватиме реальним підтвердженням прагнення держави до боротьби із загалом тінню в країні, яка, на жаль, по різним підрахункам все ж не зменшується та, залежно від індустрії складає до 30% та більше відсотки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: