fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

В Україні PepsiCo пожертвує більше 25 мільйонів гривень у зв’язку з COVID-19

08/ 05/ 2020
  Компанія PepsiCo пожертвує більше 25 мільйонів гривень на боротьбу з COVID-19 в Україні. Кошти, надані компанією і її благодійним фондом PepsiCo Foundation, будуть спрямовані на підтримку медичних працівників і незахищених груп населення. Марек Томалак, генеральний директор PepsiCo Україна: «Допомога PepsiCo в Україні - це частина оголошеної раніше глобальної кампанії з підтримки людей і місцевих громад, що постраждали від коронавірусу, на суму понад 45 мільйонів доларів. В Україні компанія зосередила зусилля на трьох напрямках - допомога медичним працівникам і медичним установам, продуктова підтримка нужденних категорій населення і сприяння місцевим громадам в регіонах, де розташовані наші виробничі потужності та логістичні центри. Загальна сума допомоги, виділеної PepsiCo в Україні на зазначені цілі, складе не менше 25 мільйонів гривень». Від початку карантину в Україні, компанія за сприяння благодійного фонду «Фудбенк» надала людям, які потребують підтримки майже 300 тис. тонн продукції власного виробництва на суму близько 17 мільйонів гривень, яку в основному, більше 200 тис. тонн, склали молочні продукти і соки. Компенсація частини коштів на логістичні витрати дозволила цій некомерційній організації безперебійно розподіляти продуктову допомогу по всій території України. Спільно зі своїм партнером, мережею піцерій Dominos Pizza, компанією надано 3400 продуктових наборів для медичних працівників Київської міської клінічної лікарні №4. На кошти, виділені PepsiCo Foundation, компанія закупить понад 16 тис. комплектів індивідуального захисту (костюми, маски, респіратори, рукавички, бахіли) для працівників охорони здоровя. На ці цілі буде спрямовано понад 8 млн. гривень. Ця програма реалізується за підтримки благодійного фонду «Благомай» і передбачає також закупівлю спеціалізованого обладнання для поліклінік в Миколаївській області. Підтримуючи прагнення своїх співробітників допомагати людям, які потрапили в складну ситуацію, PepsiCo запустила програму індивідуальних пожертвувань працівників компанії. Зібрані кошти, примножені PepsiCo Foundation, будуть передані на підтримку дитячих будинків, які потребують допомоги під час пандемії. Про PepsiCo  Компанія PepsiCo радує споживачів смачними продуктами більш ніж в 200 країнах світу. У 2019 обсяг продажів PepsiCo склав понад 67 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, яке включає продукцію Frito-Lay (снеки), Gatorade (спортивні та функціональні напої), Pepsi-Cola (газовані і негазовані напої), Quaker (зернові продукти і каші) і Tropicana (соки). Компанія випускає широкий асортимент смачних продуктів харчування і напоїв, включаючи 23 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують мільярд доларів. PepsiCo прагне бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування і напоїв, керуючись принципом «Перемагати відповідально». Він відображає наше бажання перемагати на ринку і діяти відповідально у всіх аспектах бізнесу. Додаткова інформація про компанію - на сайті www.pepsico.com. Про глобальний фонд PepsiCo Глобальний фонд PepsiCo Foundation - заснований в 1962 році благодійний підрозділ компанії, якийпередає кошти в основні елементи стійкої продовольчої системи з метою підтримки благополуччя спільнот. Працюючи з некомерційними організаціями і експертами по всьому світу, ми зосереджені надавати допомогу в боротьбі з глобальною проблемою голоду, просувати відповідальне поводження з водою і відходами, а також підтримувати лідерство жінок в усіх сферах харчової промисловості. Ми прагнемо внести відчутний внесок у вирішення питань глобального значення через співпрацю з колегами в галузі, місцевими та міжнародними організаціями і нашими співробітниками. Додаткова інформація про PepsiCo Foundation - на сайті www.pepsico.com/sustainability/philanthropy. Про PepsiCo в Україні PepsiСo – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, мінеральна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lays® і «Хрусteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша». Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні – на сайті www.pepsico.ua

Компанія PepsiCo пожертвує більше 25 мільйонів гривень на боротьбу з COVID-19 в Україні. Кошти, надані компанією і її благодійним фондом PepsiCo Foundation, будуть спрямовані на підтримку медичних працівників і незахищених груп населення.

Марек Томалак, генеральний директор PepsiCo Україна: «Допомога PepsiCo в Україні – це частина оголошеної раніше глобальної кампанії з підтримки людей і місцевих громад, що постраждали від коронавірусу, на суму понад 45 мільйонів доларів. В Україні компанія зосередила зусилля на трьох напрямках – допомога медичним працівникам і медичним установам, продуктова підтримка нужденних категорій населення і сприяння місцевим громадам в регіонах, де розташовані наші виробничі потужності та логістичні центри. Загальна сума допомоги, виділеної PepsiCo в Україні на зазначені цілі, складе не менше 25 мільйонів гривень».

Від початку карантину в Україні, компанія за сприяння благодійного фонду «Фудбенк» надала людям, які потребують підтримки майже 300 тис. тонн продукції власного виробництва на суму близько 17 мільйонів гривень, яку в основному, більше 200 тис. тонн, склали молочні продукти і соки. Компенсація частини коштів на логістичні витрати дозволила цій некомерційній організації безперебійно розподіляти продуктову допомогу по всій території України.

Спільно зі своїм партнером, мережею піцерій Domino’s Pizza, компанією надано 3400 продуктових наборів для медичних працівників Київської міської клінічної лікарні №4.

На кошти, виділені PepsiCo Foundation, компанія закупить понад 16 тис. комплектів індивідуального захисту (костюми, маски, респіратори, рукавички, бахіли) для працівників охорони здоров’я. На ці цілі буде спрямовано понад 8 млн. гривень. Ця програма реалізується за підтримки благодійного фонду «Благомай» і передбачає також закупівлю спеціалізованого обладнання для поліклінік в Миколаївській області.

Підтримуючи прагнення своїх співробітників допомагати людям, які потрапили в складну ситуацію, PepsiCo запустила програму індивідуальних пожертвувань працівників компанії. Зібрані кошти, примножені PepsiCo Foundation, будуть передані на підтримку дитячих будинків, які потребують допомоги під час пандемії.

Про PepsiCo 

Компанія PepsiCo радує споживачів смачними продуктами більш ніж в 200 країнах світу. У 2019 обсяг продажів PepsiCo склав понад 67 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, яке включає продукцію Frito-Lay (снеки), Gatorade (спортивні та функціональні напої), Pepsi-Cola (газовані і негазовані напої), Quaker (зернові продукти і каші) і Tropicana (соки). Компанія випускає широкий асортимент смачних продуктів харчування і напоїв, включаючи 23 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують мільярд доларів.

PepsiCo прагне бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування і напоїв, керуючись принципом «Перемагати відповідально». Він відображає наше бажання перемагати на ринку і діяти відповідально у всіх аспектах бізнесу. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com.

Про глобальний фонд PepsiCo

Глобальний фонд PepsiCo Foundation – заснований в 1962 році благодійний підрозділ компанії, якийпередає кошти в основні елементи стійкої продовольчої системи з метою підтримки благополуччя спільнот. Працюючи з некомерційними організаціями і експертами по всьому світу, ми зосереджені надавати допомогу в боротьбі з глобальною проблемою голоду, просувати відповідальне поводження з водою і відходами, а також підтримувати лідерство жінок в усіх сферах харчової промисловості. Ми прагнемо внести відчутний внесок у вирішення питань глобального значення через співпрацю з колегами в галузі, місцевими та міжнародними організаціями і нашими співробітниками. Додаткова інформація про PepsiCo Foundation – на сайті www.pepsico.com/sustainability/philanthropy.

Про PepsiCo в Україні

PepsiСo – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, мінеральна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s® і «Хрусteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша». Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні – на сайті www.pepsico.ua

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: