fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Камери, світло, сенси: 18-й Український маркетинг-форум запрошує шукати своє серед героїв нашого часу

28/ 02/ 2025
  29-30 квітня у Києві та онлайн відбудеться 18-й Український маркетинг-форум — головна щорічна подія у сфері маркетингу та комунікацій. Цьогоріч форум проходить під гаслом «Сенсотворці: шукай своє», відкриваючи дискусію про те, як бізнес може інтегрувати культурні коди та створювати сенси, що резонують із суспільством. Серед учасників — маркетинг-директори, підприємці, комунікаційні експерти, культурні діячі, режисери, засновники соціальних ініціатив. Форум прагне об’єднати бізнес і культуру у пошуках нових відповідей на виклики часу. Форум обіцяє бути насиченим: понад 1000 учасників, більш ніж 80 спікерів, дві сцени з контентом топ рівня. А ще — справжня премʼєра: хол форуму перетвориться на живий продакшн-майданчик. Уперше: Not too late marketing show Ми запускаємо новий проєкт від Українського маркетинг-форуму — Not too late marketing show. Камери, світло, атмосфера — все, як у телешоу, але у центрі уваги будуть сенси, історії трансформацій та люди, які їх створюють. Хто на сцені? Своїм досвідом поділяться лідери з таких компаній, як Visa, МХП, «Олейна», ПУМБ, Bolt, Kormotech, McDonald’s, Kernel, Укрпошта, ПриватБанк, Jägermeister, Uklon, Eva, «Аврора», Etnodim, Guzema Fine Jewelry, MEGOGO, tM byMe, «Повернись живим», lifecell, KFC, Укрзалізниця, Suziria, COMFY, MriyDiy та інших відомих брендів. Про трансформації у сфері культури й натхнення для створення значущих сенсів з маркетологами говоритимуть Ярослава Гресь, співзасновниця агенції Gres Todorchuk і ініціативи Ukraine WOW; Павло Гудімов, куратор і засновник артцентрів «Я Галерея»; Олександр Хоменко, сценарист, режисер і співзасновник об’єднання МУР; Євген Нищук, генеральний директор Національного драматичного театру ім. Івана Франка; Ахтем Сеітаблаєв, режисер; Євген Янович, актор і сценарист; Олександр «Терен» Будько, ветеран та головний герой проєкту «Холостяк»; Юлія Бевзенко, менеджерка Києва; Валерія Гузема, засновниця Guzema Fine Jewelry і Guzema Foundation; Андрій Черуха, СЕО бренду Etnodim; Валерія Толочина, Global CMO MEGOGO; Роман Сівковський, маркетинг-директор «Аврори»; Оксана Журовіч, СEO ОMD Optimum Media Ukraine; Олеся Жулинська, керівниця зі зв’язків з громадськістю ПриватБанку; Ігор Смілянський, генеральний директор Укрпошти; Олександр Шевченко, заступник директора Пасажирської компанії Укрзалізниці; Валерія Лавська, CMO маркетингової агенції повного циклу Promodo; Світлана Могилевська, CEO та Founder Nexinsight та інші. У програмі також панельні дискусії на найгостріші теми: «Культурна дипломатія. Як просувати Україну у світі» (модераторка — Яна Брензей, ведуча «Вікна-новини» і проєкту «Палає»). «Український контент у війну: як створювати героїв і наративи, що цікавлять українців?» (модераторка — Іванна Гавлюк, співзасновниця агенції «Купол»). «Сервіс під напругою: що змінює хронічний стрес у стосунках брендів із клієнтами» (модераторка — Олена Плахова, директорка з управління репутацією групи компаній NOVA). «Штучний інтелект у креативі: революція чи загроза для творчості?»(модератор – Ілля Кабачинський, головний редактор Scroll.media)  І ще трохи магії Відкриватиме форум творче об’єднання МУР, а ввечері на учасників чекатимуть нетворкінг та концерт творчої спілки Phil It. Також протягом двох днів — спеціальні майстерки, щоб обговорити сенси не лише зі сцени, а й у менш формальному колі. З повною програмою можна ознайомитися на сайті: https://bit.ly/4jevvCM  Ключові партнери заходу: OMD Optimum Media Ukraine — титульний партнер, лідер рекламно-комунікаційної індустрії в Україні та світі. Генеральні партнери — аналітична платформа Nexinsight, ПриватБанк — банк кожного українця, та маркетингова агенція повного циклу Promodo. Український маркетинг-форум — це головне щорічне місце зустрічі професіоналів, які створюють нові ідеї, розробляють стратегії та продукти й формують клієнтський досвід. Це платформа, де ринок обговорює порядок денний на завтра та аналізує уроки вчорашнього дня. Ми дивимося на маркетинг з позиції першої особи й об’єднуємо найкращих. Організатор форуму — компанія IdeasFirst.

29-30 квітня у Києві та онлайн відбудеться 18-й Український маркетинг-форум — головна щорічна подія у сфері маркетингу та комунікацій. Цьогоріч форум проходить під гаслом «Сенсотворці: шукай своє», відкриваючи дискусію про те, як бізнес може інтегрувати культурні коди та створювати сенси, що резонують із суспільством.

Серед учасників — маркетинг-директори, підприємці, комунікаційні експерти, культурні діячі, режисери, засновники соціальних ініціатив. Форум прагне об’єднати бізнес і культуру у пошуках нових відповідей на виклики часу.

Форум обіцяє бути насиченим: понад 1000 учасників, більш ніж 80 спікерів, дві сцени з контентом топ рівня. А ще — справжня премʼєра: хол форуму перетвориться на живий продакшн-майданчик.

Уперше: Not too late marketing show

Ми запускаємо новий проєкт від Українського маркетинг-форуму — Not too late marketing show. Камери, світло, атмосфера — все, як у телешоу, але у центрі уваги будуть сенси, історії трансформацій та люди, які їх створюють.

Хто на сцені?

Своїм досвідом поділяться лідери з таких компаній, як Visa, МХП, «Олейна», ПУМБ, Bolt, Kormotech, McDonald’s, Kernel, Укрпошта, ПриватБанк, Jägermeister, Uklon, Eva, «Аврора», Etnodim, Guzema Fine Jewelry, MEGOGO, tM byMe, «Повернись живим», lifecell, KFC, Укрзалізниця, Suziria, COMFY, MriyDiy та інших відомих брендів.

Про трансформації у сфері культури й натхнення для створення значущих сенсів з маркетологами говоритимуть Ярослава Гресь, співзасновниця агенції Gres Todorchuk і ініціативи Ukraine WOW; Павло Гудімов, куратор і засновник артцентрів «Я Галерея»; Олександр Хоменко, сценарист, режисер і співзасновник об’єднання МУР; Євген Нищук, генеральний директор Національного драматичного театру ім. Івана Франка; Ахтем Сеітаблаєв, режисер; Євген Янович, актор і сценарист; Олександр «Терен» Будько, ветеран та головний герой проєкту «Холостяк»; Юлія Бевзенко, менеджерка Києва; Валерія Гузема, засновниця Guzema Fine Jewelry і Guzema Foundation; Андрій Черуха, СЕО бренду Etnodim; Валерія Толочина, Global CMO MEGOGO; Роман Сівковський, маркетинг-директор «Аврори»; Оксана Журовіч, СEO ОMD Optimum Media Ukraine; Олеся Жулинська, керівниця зі зв’язків з громадськістю ПриватБанку; Ігор Смілянський, генеральний директор Укрпошти; Олександр Шевченко, заступник директора Пасажирської компанії Укрзалізниці; Валерія Лавська, CMO маркетингової агенції повного циклу Promodo; Світлана Могилевська, CEO та Founder Nexinsight та інші.

У програмі також панельні дискусії на найгостріші теми:

  • «Культурна дипломатія. Як просувати Україну у світі» (модераторка — Яна Брензей, ведуча «Вікна-новини» і проєкту «Палає»).
  • «Український контент у війну: як створювати героїв і наративи, що цікавлять українців?» (модераторка — Іванна Гавлюк, співзасновниця агенції «Купол»).
  • «Сервіс під напругою: що змінює хронічний стрес у стосунках брендів із клієнтами» (модераторка — Олена Плахова, директорка з управління репутацією групи компаній NOVA).
  • «Штучний інтелект у креативі: революція чи загроза для творчості?»(модератор – Ілля Кабачинський, головний редактор Scroll.media) 

І ще трохи магії

Відкриватиме форум творче об’єднання МУР, а ввечері на учасників чекатимуть нетворкінг та концерт творчої спілки Phil It. Також протягом двох днів — спеціальні майстерки, щоб обговорити сенси не лише зі сцени, а й у менш формальному колі.

З повною програмою можна ознайомитися на сайті: https://bit.ly/4jevvCM 

Ключові партнери заходу:

OMD Optimum Media Ukraine — титульний партнер, лідер рекламно-комунікаційної індустрії в Україні та світі.

Генеральні партнери — аналітична платформа Nexinsight, ПриватБанк — банк кожного українця, та маркетингова агенція повного циклу Promodo.

Український маркетинг-форум — це головне щорічне місце зустрічі професіоналів, які створюють нові ідеї, розробляють стратегії та продукти й формують клієнтський досвід. Це платформа, де ринок обговорює порядок денний на завтра та аналізує уроки вчорашнього дня. Ми дивимося на маркетинг з позиції першої особи й об’єднуємо найкращих. Організатор форуму — компанія IdeasFirst.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: