fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Ukrainian Transport Forum 2025

13/ 06/ 2025
  10 червня 2025 року Одеса — місто, де хвилі Чорного моря торкаються берега не лише водою, а й надією — приймала Ukrainian Transport Forum 2025. Це була не просто подія — це був простір синергії, де зустрілися ті, хто прагне не лише говорити про логістику, а будувати її завтрашній день, крок за кроком. Форум став результатом обєднання зусиль Південноукраїнського офісу Європейської Бізнес Асоціації, Асоціації Міжнародних експедиторів України (АМЕУ) та Maritime Days in Odesa (Interlegal) за підтримки генеральних спонсорів: Lion, UKRSIBBANK BNP Paribas Group, а також спонсора: Паромного комплексу «Орлівка».  Понад двісті учасників зібралися під одним дахом: представники бізнесу, портів, логістичних компаній та органів державної влади. І кожен із них привніс щось своє — досвід, бачення, запитання. Відкрив захід Президент АМЕУ Віктор Берестенко, акцентувавши: сьогодні транспорт — це не лише колеса, вагони чи кораблі. Це — стратегічний нерв країни, що пронизує її економіку, безпеку, міжнародний імідж.  Про правила гри та великі рішення  Перша панель, присвячена регуляторним змінам. Тут не просто обговорювали норми — тут говорили про архітектуру галузі. До діалогу долучилися  Олег Кіпер — Начальник Одеської обласної військової адміністрації , Андрій Кашуба — Заступник Міністра розвитку громад та територій України, Владислав Суворов - Заступник Голови Державної митної служби України, Микита Лагунін — Голова Укртрансбезпеки. У центрі уваги — транзит, прикордонна інфраструктура, цифровізація вантажоперевезень, впровадження Митного кодексу ЄС і безпека. Особливо емоційно звучали тези про проблеми з дозволами на перевезення негабаритних вантажів — тема, яка болить багатьом операторам.  Між морем, залізницею й автошляхом — пошук нової логіки руху  Друга панель — це про діалог практиків. Її модерував Юрій Дімчогло, Засновник ТОВ Поромний комплекс Орлівка”,  а серед спікерів — ключові гравці галузі та експекти від : АТ Укрзалізниця, ТОВ УКРФЕРРІ,  «Maersk Ukraine Ltd», Zammler , Контейнерного Терміналу Мостиська. Ішлося про те, як змінюється карта логістики у новій геополітичній реальності, якими можуть бути маршрути, якої гнучкості потребує бізнес. Багато уваги — поромним лініям і перспективам Чорного моря як каналу європейської інтеграції. Спікери говорили про «чорних лебедів», фрахтові ставки та ціну передбачуваності, яка сьогодні на вагу золота.  Море — як виклик і як надія  У третій панелі, модерованій Артуром Ніцевичем, партнер Interlegal,  говорили про море. Але не поетично — а глибоко й практично. Як змінюється безпека морських перевезень? Як укладати договори, коли кожен рейс — це ризик? Які умови страхування актуальні сьогодні? Своїм досвідом ділилися INTRESCO LIMITED, Ольвія Мерітайм, Atria Brokers, Greenhouse Shipping School, АП-Марін (Agroprosperis Logistics).  Прозвучали й стратегічні питання: як розвивати приватний флот? Які операційні рішення дозволяють залишатися на плаву навіть у шторм? Юридичні виклики воєнного часу стали окремим фокусом обговорення.  Форум — як відповідь на турбулентність  Цей день дав не лише відповіді, а й нові запити. Учасники отримали бачення, куди рухатися далі, і розуміння, що навіть у час війни море не втратило своєї ролі. Навпаки — саме воно сьогодні може стати шляхом до стабілізації експорту й відновлення економіки.  Форум чітко окреслив головне: лише системність, відкритість до діалогу й гнучкість дозволять Україні зберегти логістичну життєздатність. Безпека, інновації, спільна відповідальність — от те, що тримає нас на ходу навіть тоді, коли дороги складні.
01/

10 червня 2025 року Одеса — місто, де хвилі Чорного моря торкаються берега не лише водою, а й надією — приймала Ukrainian Transport Forum 2025. Це була не просто подія — це був простір синергії, де зустрілися ті, хто прагне не лише говорити про логістику, а будувати її завтрашній день, крок за кроком. Форум став результатом об’єднання зусиль Південноукраїнського офісу Європейської Бізнес Асоціації, Асоціації Міжнародних експедиторів України (АМЕУ) та Maritime Days in Odesa (Interlegal) за підтримки генеральних спонсорів: Lion, UKRSIBBANK BNP Paribas Group, а також спонсора: Паромного комплексу «Орлівка». 

Понад двісті учасників зібралися під одним дахом: представники бізнесу, портів, логістичних компаній та органів державної влади. І кожен із них привніс щось своє — досвід, бачення, запитання. Відкрив захід Президент АМЕУ Віктор Берестенко, акцентувавши: сьогодні транспорт — це не лише колеса, вагони чи кораблі. Це — стратегічний нерв країни, що пронизує її економіку, безпеку, міжнародний імідж. 

Про правила гри та великі рішення 

Перша панель, присвячена регуляторним змінам. Тут не просто обговорювали норми — тут говорили про архітектуру галузі. До діалогу долучилися  Олег Кіпер — Начальник Одеської обласної військової адміністрації , Андрій Кашуба — Заступник Міністра розвитку громад та територій України, Владислав Суворов – Заступник Голови Державної митної служби України, Микита Лагунін — Голова Укртрансбезпеки. У центрі уваги — транзит, прикордонна інфраструктура, цифровізація вантажоперевезень, впровадження Митного кодексу ЄС і безпека. Особливо емоційно звучали тези про проблеми з дозволами на перевезення негабаритних вантажів — тема, яка болить багатьом операторам. 

Між морем, залізницею й автошляхом — пошук нової логіки руху 

Друга панель — це про діалог практиків. Її модерував Юрій Дімчогло, Засновник ТОВ “Поромний комплекс Орлівка”,  а серед спікерів — ключові гравці галузі та експекти від : АТ “Укрзалізниця”, ТОВ “УКРФЕРРІ”,  «Maersk Ukraine Ltd», Zammler , “Контейнерного Терміналу Мостиська”. Ішлося про те, як змінюється карта логістики у новій геополітичній реальності, якими можуть бути маршрути, якої гнучкості потребує бізнес. Багато уваги — поромним лініям і перспективам Чорного моря як каналу європейської інтеграції. Спікери говорили про «чорних лебедів», фрахтові ставки та ціну передбачуваності, яка сьогодні на вагу золота. 

Море — як виклик і як надія 

У третій панелі, модерованій Артуром Ніцевичем, партнер Interlegal,  говорили про море. Але не поетично — а глибоко й практично. Як змінюється безпека морських перевезень? Як укладати договори, коли кожен рейс — це ризик? Які умови страхування актуальні сьогодні? Своїм досвідом ділилися INTRESCO LIMITED, Ольвія Мерітайм, Atria Brokers, Greenhouse Shipping School, АП-Марін (Agroprosperis Logistics). 

Прозвучали й стратегічні питання: як розвивати приватний флот? Які операційні рішення дозволяють залишатися на плаву навіть у шторм? Юридичні виклики воєнного часу стали окремим фокусом обговорення. 

Форум — як відповідь на турбулентність 

Цей день дав не лише відповіді, а й нові запити. Учасники отримали бачення, куди рухатися далі, і розуміння, що навіть у час війни море не втратило своєї ролі. Навпаки — саме воно сьогодні може стати шляхом до стабілізації експорту й відновлення економіки. 

Форум чітко окреслив головне: лише системність, відкритість до діалогу й гнучкість дозволять Україні зберегти логістичну життєздатність. Безпека, інновації, спільна відповідальність — от те, що тримає нас на ходу навіть тоді, коли дороги складні.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: