fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Засідання Комітету з маркетингу та комунікацій Асоціації у Дніпрі

26/ 02/ 2019
    У вівторок, 26 лютого, учасники комітету з маркетингу та комунікацій у Дніпрі зустрілися знову аби обговорити тему, що останній час міцно тримається на гребені популярності, а саме мова йде про розвиток персонального бренду. Разом з цим, на зустрічі ми не зупинилися лише на персональному бренді, а й охопили поняття корпоративного бренду та розглянули як поєднати ці дві категорії приватного й корпоративного, не позбавляючи себе індивідуальності, залишаючись живим, не нудним і водночас продуктивним. Запрошеним спікером зустрічі виступила Наталія Попова, голова Ліги маркетингових комунікацій, яка надала учасникам цікаву інформацію, поділилася власними інсайтами побудови персонального бренду, а також залучила всіх охочих випробувати себе у презентації власного бренду прямо наприкінці зустрічі. Ми дякуємо всім учасникам за активну участь та гарний настрій, спікеру за корисну тематику та ділимося декількома цікавинками, що винесли для себе: батько поняття «персональний бренд» – Том Пітерс. Прочитайте його книгу «Перетвори себе в бренд!», коли захочете розпочати роботу над власним брендом; коли ви пов’язуєте персональний та корпоративний бренд, варто слідкувати за висвітленням свого особистого життя, адже воно може безпосередньо вплинути на бренд компанії (в цьому контексті поцікавтеся історією власника Amazon Джеффа Безоса); якщо ви будуєте персональний бренд навчіться говорити красиво! Разом з тим, не можна зробити одну презентацію та демонструвати її всюди, ваша презентація має бути релевантна аудиторії, перед якою ви виступаєте; не бійтеся бути щирими, не бійтеся говорити про свої слабкі місця. Якщо ви оволодієте мистецтвом доносити емоції, ви будете володіти кожною аудиторією!
01/

 

У вівторок, 26 лютого, учасники комітету з маркетингу та комунікацій у Дніпрі зустрілися знову аби обговорити тему, що останній час міцно тримається на гребені популярності, а саме мова йде про розвиток персонального бренду.

Разом з цим, на зустрічі ми не зупинилися лише на персональному бренді, а й охопили поняття корпоративного бренду та розглянули як поєднати ці дві категорії приватного й корпоративного, не позбавляючи себе індивідуальності, залишаючись живим, не нудним і водночас продуктивним.

Запрошеним спікером зустрічі виступила Наталія Попова, голова Ліги маркетингових комунікацій, яка надала учасникам цікаву інформацію, поділилася власними інсайтами побудови персонального бренду, а також залучила всіх охочих випробувати себе у презентації власного бренду прямо наприкінці зустрічі.

Ми дякуємо всім учасникам за активну участь та гарний настрій, спікеру за корисну тематику та ділимося декількома цікавинками, що винесли для себе:

  • батько поняття «персональний бренд» – Том Пітерс. Прочитайте його книгу «Перетвори себе в бренд!», коли захочете розпочати роботу над власним брендом;
  • коли ви пов’язуєте персональний та корпоративний бренд, варто слідкувати за висвітленням свого особистого життя, адже воно може безпосередньо вплинути на бренд компанії (в цьому контексті поцікавтеся історією власника Amazon Джеффа Безоса);
  • якщо ви будуєте персональний бренд навчіться говорити красиво! Разом з тим, не можна зробити одну презентацію та демонструвати її всюди, ваша презентація має бути релевантна аудиторії, перед якою ви виступаєте;
  • не бійтеся бути щирими, не бійтеся говорити про свої слабкі місця. Якщо ви оволодієте мистецтвом доносити емоції, ви будете володіти кожною аудиторією!

Партнери

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: