fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

За ініціативи бізнесу було створено сервіс для перевірки свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу

12/ 12/ 2018
  За ініціативи компанії ДП «Шенкер» та Комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації було розроблено сервіс для перевірки автентичності свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Так, відтепер у кожного громадянина є можливість перевірити чи дійсно було видано свідоцтво за вказаним номером та відповідність даних у ньому. Сервіс було презентовано 11 грудня в Головному сервісному центрі МВС і доступний за посиланням. Ярина Скороход. Координатор Комітету з логістики. Головна біль для логістичних компаній - підробка шахраями свідоцтва на право власності транспортними засобами. На жаль, досить часто експедитор наймав перевізника з «чистою» історією, який прибував на місце завантаження з фактично підробленим свідоцтвом на транспортний засіб та номерами, приймав товар та зникав у невідомому напрямку. При чому, вантаж може коштувати декілька мільйонів гривень у одному авто. Відсьогодні, ці ризики значно знижуються. Адже тепер он-лайн можна фактично перевірити свідоцтво:чи дійсно під вказаним реєстраційним номером перебуває відповідний транспортний засіб. Онлайн-сервіс простий у використанні: щоб впевнитися, що свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу видавалося, достатньо ввести його серію (три літери) та шестизначний номер у відповідні поля. У випадку, якщо дана інформація міститься в Єдиному державному реєстрі МВС стосовно зареєстрованих транспортних засобів та їх власників, на екрані з’явиться вся інформація, зазначена на бланку свідоцтва, крім особистих даних власника транспортного засобу. Сервіс надає доступ до інформації, починаючи з 2013 року, її оновлення здійснюватиметься щомісячно. Експерти Комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації тривалий час наголошували на важливості впровадження такого сервісу, аби створити механізм упередження шахрайства під час вантажних перевезень та більш якісні та відкриті умови для роботи логістичних компаній. Крім того, сервіс буде корисним для користувачів каршерінгу, при купівлі авто на вторинному ринку, агрегаторам таксі, тощо. Дякуємо DB Schenker Ukraine за ініціативу, та колективу співробітників ГСЦ МВС України за втілення проекту!

За ініціативи компанії ДП «Шенкер» та Комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації було розроблено сервіс для перевірки автентичності свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Так, відтепер у кожного громадянина є можливість перевірити чи дійсно було видано свідоцтво за вказаним номером та відповідність даних у ньому. Сервіс було презентовано 11 грудня в Головному сервісному центрі МВС і доступний за посиланням.

Ярина Скороход Координатор Комітету з логістики
Головна біль для логістичних компаній - підробка шахраями свідоцтва на право власності транспортними засобами. На жаль, досить часто експедитор наймав перевізника з «чистою» історією, який прибував на місце завантаження з фактично підробленим свідоцтвом на транспортний засіб та номерами, приймав товар та зникав у невідомому напрямку. При чому, вантаж може коштувати декілька мільйонів гривень у одному авто. Відсьогодні, ці ризики значно знижуються. Адже тепер он-лайн можна фактично перевірити свідоцтво:чи дійсно під вказаним реєстраційним номером перебуває відповідний транспортний засіб.

Онлайн-сервіс простий у використанні: щоб впевнитися, що свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу видавалося, достатньо ввести його серію (три літери) та шестизначний номер у відповідні поля. У випадку, якщо дана інформація міститься в Єдиному державному реєстрі МВС стосовно зареєстрованих транспортних засобів та їх власників, на екрані з’явиться вся інформація, зазначена на бланку свідоцтва, крім особистих даних власника транспортного засобу. Сервіс надає доступ до інформації, починаючи з 2013 року, її оновлення здійснюватиметься щомісячно.

Експерти Комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації тривалий час наголошували на важливості впровадження такого сервісу, аби створити механізм упередження шахрайства під час вантажних перевезень та більш якісні та відкриті умови для роботи логістичних компаній. Крім того, сервіс буде корисним для користувачів каршерінгу, при купівлі авто на вторинному ринку, агрегаторам таксі, тощо.

Дякуємо DB Schenker Ukraine за ініціативу, та колективу співробітників ГСЦ МВС України за втілення проекту!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: