fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

«Юнік Трейд» підбиває підсумки першого року діяльності благодійного проєкту «Рятуючи дитячі серця»

13/ 09/ 2021
  Соціальний проєкт «Юнік Трейд» «Рятуючи дитячі серця» було започатковано у серпні 2020 року в партнерстві з Благодійним фондом «Серця майбутнього». Метою проєкту є порятунок дітей з вадами серця через збір коштів для закупівлі імплантів-оклюдерів та надання маленьким пацієнтам подальшої професійної допомоги. Протягом першого року діяльності проєкту було зібрано понад 500 тис грн коштів на імпланти-оклюдери та врятовано 6 дітей. «У нашій компанії всі по-справжньому щасливі, що завдяки нашому проєкту діти з вродженими вадами серця мають змогу одужати та почати жити по-новому – життям, сповненим здоров’я. Кожна така історія надихає і мене особисто, і всіх моїх колег. Ми ведемо відповідальний бізнес на засадах сталого розвитку. Тому не збираємось зупинятися на досягнутому – проєкт «Рятуючи дитячі серця» набирає обертів і мотивує нас краще працювати, що мати змогу більше допомогти діткам. Дякую всім колегам та партнерам за вашу активність у цьому важливому питанні. Чужих дітей не буває, і внесок кожного – безцінний», – зазначив засновник та CEO «Юнік Трейд» Сергій Сидорук. Нагадуємо, що в рамках благодійного проєкту «Рятуючи дитячі серця» «Юнік Трейд» виділяє кошти від щомісячного обороту для закупівлі імплантів-оклюдерів. Працівники компанії також долучаються до порятунку дитячих сердець, здійснюючи добровільні благодійні внески. На сьогодні компанія «Юнік Трейд» входить до ТОП-5 дистриб’юторів автозапчастин в Україні і представляє понад 100 брендів-виробників автокомпонентів. Компанія має власну систему доставки з автопарком більш ніж 120 автомобілів.

Соціальний проєкт «Юнік Трейд» «Рятуючи дитячі серця» було започатковано у серпні 2020 року в партнерстві з Благодійним фондом «Серця майбутнього». Метою проєкту є порятунок дітей з вадами серця через збір коштів для закупівлі імплантів-оклюдерів та надання маленьким пацієнтам подальшої професійної допомоги. Протягом першого року діяльності проєкту було зібрано понад 500 тис грн коштів на імпланти-оклюдери та врятовано 6 дітей.

«У нашій компанії всі по-справжньому щасливі, що завдяки нашому проєкту діти з вродженими вадами серця мають змогу одужати та почати жити по-новому – життям, сповненим здоров’я. Кожна така історія надихає і мене особисто, і всіх моїх колег. Ми ведемо відповідальний бізнес на засадах сталого розвитку. Тому не збираємось зупинятися на досягнутому – проєкт «Рятуючи дитячі серця» набирає обертів і мотивує нас краще працювати, що мати змогу більше допомогти діткам. Дякую всім колегам та партнерам за вашу активність у цьому важливому питанні. Чужих дітей не буває, і внесок кожного – безцінний», – зазначив засновник та CEO «Юнік Трейд» Сергій Сидорук.

Нагадуємо, що в рамках благодійного проєкту «Рятуючи дитячі серця» «Юнік Трейд» виділяє кошти від щомісячного обороту для закупівлі імплантів-оклюдерів. Працівники компанії також долучаються до порятунку дитячих сердець, здійснюючи добровільні благодійні внески.

На сьогодні компанія «Юнік Трейд» входить до ТОП-5 дистриб’юторів автозапчастин в Україні і представляє понад 100 брендів-виробників автокомпонентів. Компанія має власну систему доставки з автопарком більш ніж 120 автомобілів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: