fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

ЮА «Абсолют» виступило партнером проведення «VI Східноукраїнського юридичного форуму»

16/ 03/ 2018
  15 березня в Культурно-діловому центрі «Менора» в Дніпрі пройшов «VI Східноукраїнський юридичний форум», організований Асоціацією правників України. Захід відвідало більше сотні представників юридичного бізнесу, щоб почути думку експертів, взяти участь в обговоренні нововведень українського законодавства, дізнатися складові успіху юридичних компаній та ознайомитися з кейсами. Сесії форуму проходили в форматі панельних дискусій, в ході яких спікери ділилися своїм досвідом, обговорювали новації колег і відповідали на запитання аудиторії. На 1-й та 2-й сесіях експерти (представники ююкомпаній і судді) обговорили зміни процесуальних кодексів та модернізацію КПК, а саме: позицію юриста щодо новел процесуальних кодексів; застосування запобіжних заходів при зловживанні процесуальними правами; пропорційність в господарському судочинстві; відшкодування витрат на професійну юридичну допомогу; оскарження підозри по-новому; призначення експертиз у контексті монополії процедури проти принципу змагальності сторін; посилення принципу змагальності. По закінченню дискусії експерти відповіли на запитання із залу, тим самим давши ще більше конкретики. Керуючий партнер Юридичного агентства «Абсолют» Олександр Бондарчук виступив в якості експерта 3-й сесії форуму на тему складових успішних АТ і ЮК. Учасники підняли питання формування, виховання та утримання команди, обговорили проблеми професійного вигорання і кадрового дефіциту junior&middle-level юристів, вплив токсичних клієнтів на бренд компанії та особливості формування маркетингової стратегії в юридичному бізнесі. На початку свого виступу Олександр Бондарчук дав визначення маркетингової стратегії, зазначивши, що маркетингова стратегія – це частина загальної стратегії компанії, яка описує як компанія повинна використовувати свої обмежені ресурси для досягнення поставлених цілей. У відповідь на запитання модератора сесії про інвестиції в маркетинг, Олександр сказав, що розмір інвестицій може варіюватися в залежності від обраної стратегії та поставлених цілей. Також додав, що вірно обрана маркетингова стратегія, спрямована на постійний розвиток, допомагає компанії міцно закріпитися на юридичному ринку та не здавати своїх позицій. Коментуючи проблему утримання кадрів, Олександр поділився своїм досвідом, зазначивши, що в ЮА «Абсолют» юристам надається можливість працювати з цікавими проектами і тим самим показати себе в найвигіднішому світі. Гаряче обговорення тем 3-й сесії продовжилося й під час кава-брейку. У неформальній обстановці учасники задали питання експертам і озвучили свою позицію. Юридичні компанії України активно освоюють компютерні технології, однак переважна більшість з побоюванням ставиться до автоматизації діяльності команди. У спеціальній доповіді «Софт для юристів: між Hyperloop і MS-Doc» СЕО «Axon Partners» розповів про тонкощі вибору софта для юристів і поділився досвідом застосування Google для бізнесу, Trello, Odoo, Slack та інших програм. В ході 4-ї сесії на тему «Юридичні особливостей Східноукраїнського регіону» учасники обговорили потреби великого бізнесу і поділилися кейсами. Так, представник компанії «Grand Distribution» розповів про сумний досвід договірних відносин з орендодавцями і постачальниками, а також проходження перевірок магазинами мережі на предмет наявності ліцензій і маркування товарів. Доповнив розповідь першого спікера представник ПАТ «Південний гірничо-збагачувальний комбінат», заговоривши про оподаткування в сфері ЗЕД та відшкодування ПДВ. Під час дискусії учасники також обговорили корпоративне шахрайство, застосування forensic1 і озвучили успішні кейси про ліквідування злодіянь в одній з українських компаній та e-mail-хантінг посадової особи держоргану. За традицією, «VI Східноукраїнський юридичний форум» завершився вечірнім фуршетом. Для довідки, Асоціація правників України протягом 6 років організовує регіональні юридичні форуми. Щорічно захід збирає сотні юристів з різних міст України, обєднаних бажанням обмінюватися досвідом. Цього року Юридичне агентство «Абсолют» виступило партнером «VI Східноукраїнського юридичного форуму» і має намір надалі підтримувати організаторів, тим самим роблячи свій внесок в розвиток юрбізнесу в Україні. 1 форензик (forensic) – комплекс заходів системи контролю, спрямованих на припинення вчинення протиправних дій посадовими особами, у т.ч. зловживання службовим становищем, і розслідування фактів шахрайства, які спричинили за собою фінансові або репутаційні втрати.

15 березня в Культурно-діловому центрі «Менора» в Дніпрі пройшов «VI Східноукраїнський юридичний форум», організований Асоціацією правників України.

Захід відвідало більше сотні представників юридичного бізнесу, щоб почути думку експертів, взяти участь в обговоренні нововведень українського законодавства, дізнатися складові успіху юридичних компаній та ознайомитися з кейсами.

Сесії форуму проходили в форматі панельних дискусій, в ході яких спікери ділилися своїм досвідом, обговорювали новації колег і відповідали на запитання аудиторії.

На 1-й та 2-й сесіях експерти (представники ююкомпаній і судді) обговорили зміни процесуальних кодексів та модернізацію КПК, а саме:

  • позицію юриста щодо новел процесуальних кодексів;
  • застосування запобіжних заходів при зловживанні процесуальними правами;
  • пропорційність в господарському судочинстві;
  • відшкодування витрат на професійну юридичну допомогу;
  • оскарження підозри по-новому;
  • призначення експертиз у контексті монополії процедури проти принципу змагальності сторін;
  • посилення принципу змагальності.

По закінченню дискусії експерти відповіли на запитання із залу, тим самим давши ще більше конкретики.

Керуючий партнер Юридичного агентства «Абсолют» Олександр Бондарчук виступив в якості експерта 3-й сесії форуму на тему складових успішних АТ і ЮК.

Учасники підняли питання формування, виховання та утримання команди, обговорили проблеми професійного вигорання і кадрового дефіциту junior&middle-level юристів, вплив токсичних клієнтів на бренд компанії та особливості формування маркетингової стратегії в юридичному бізнесі.

На початку свого виступу Олександр Бондарчук дав визначення маркетингової стратегії, зазначивши, що маркетингова стратегія – це частина загальної стратегії компанії, яка описує як компанія повинна використовувати свої обмежені ресурси для досягнення поставлених цілей.

У відповідь на запитання модератора сесії про інвестиції в маркетинг, Олександр сказав, що розмір інвестицій може варіюватися в залежності від обраної стратегії та поставлених цілей. Також додав, що вірно обрана маркетингова стратегія, спрямована на постійний розвиток, допомагає компанії міцно закріпитися на юридичному ринку та не здавати своїх позицій.

Коментуючи проблему утримання кадрів, Олександр поділився своїм досвідом, зазначивши, що в ЮА «Абсолют» юристам надається можливість працювати з цікавими проектами і тим самим показати себе в найвигіднішому світі.

Гаряче обговорення тем 3-й сесії продовжилося й під час кава-брейку. У неформальній обстановці учасники задали питання експертам і озвучили свою позицію.

Юридичні компанії України активно освоюють комп’ютерні технології, однак переважна більшість з побоюванням ставиться до автоматизації діяльності команди. У спеціальній доповіді «Софт для юристів: між Hyperloop і MS-Doc» СЕО «Axon Partners» розповів про тонкощі вибору софта для юристів і поділився досвідом застосування Google для бізнесу, Trello, Odoo, Slack та інших програм.

В ході 4-ї сесії на тему «Юридичні особливостей Східноукраїнського регіону» учасники обговорили потреби великого бізнесу і поділилися кейсами.

Так, представник компанії «Grand Distribution» розповів про сумний досвід договірних відносин з орендодавцями і постачальниками, а також проходження перевірок магазинами мережі на предмет наявності ліцензій і маркування товарів.

Доповнив розповідь першого спікера представник ПАТ «Південний гірничо-збагачувальний комбінат», заговоривши про оподаткування в сфері ЗЕД та відшкодування ПДВ.

Під час дискусії учасники також обговорили корпоративне шахрайство, застосування forensic1 і озвучили успішні кейси про ліквідування злодіянь в одній з українських компаній та e-mail-хантінг посадової особи держоргану.

За традицією, «VI Східноукраїнський юридичний форум» завершився вечірнім фуршетом.

Для довідки, Асоціація правників України протягом 6 років організовує регіональні юридичні форуми. Щорічно захід збирає сотні юристів з різних міст України, об’єднаних бажанням обмінюватися досвідом.

Цього року Юридичне агентство «Абсолют» виступило партнером «VI Східноукраїнського юридичного форуму» і має намір надалі підтримувати організаторів, тим самим роблячи свій внесок в розвиток юрбізнесу в Україні.

1 форензик (forensic) – комплекс заходів системи контролю, спрямованих на припинення вчинення протиправних дій посадовими особами, у т.ч. зловживання службовим становищем, і розслідування фактів шахрайства, які спричинили за собою фінансові або репутаційні втрати.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: